Beutyblogtopic XL #14

Wat geweldig voor Vera zeg, die cover! Echt een superleuke video ook. Ze straalt helemaal.

25 likes

Deze maria is 50+. Ik denk dat Mascha toch gelijk heeft over de gemiddelde leeftijd van haar kijkers.

3 likes

Hebben ze Siem nog eigenlijk?

7 likes

Ja is goed Marija Margarita (hoe mascha eigenlijk heet)

6 likes

Nou, ik heb ook geen behoefte om advies van Gen Z te gaan volgen.

7 likes

True :see_no_evil: maar eerlijk gezegd vind ik het ook wel een beetje klaaggedrag en ook tegenstrijdig, de dag erna zie je ze gewoon weer naar Artis gaan. Prima, maar als je het dan zooo druk hebt die week, zou ook 1 van hen met Mila kunnen gaan en de ander de was of andere dingen thuis doen? Hoeveel mensen gebruiken het weekend niet voor klusjes waar ze doordeweeks niet aan toekomen. Ze beseffen soms niet hoe enorm bevoorrecht ze al zijn met de dingen die ze kunnen uitbesteden en het beperkte aantal uren dat ze zelf nog hoeven te werken. Appreciate dat wat meer ipv dat gezeur over druk zijn steeds.

28 likes

Het weekend is hard werken met clubjes, huishouden, boodschappen, de bejaarde ouders. Op het werk rust ik uit. Uitstapjes? Geen tijd, geen geld, te ver weg etc.

4 likes

Dat er ook mensen zijn die zoveel bekenden hebben dat je 5 verjaardagen op 1 dag kunt vullen.

Zoals een echte Hollandse tata heb ik een kalender op de wc hangen maar die is best karig gevuld haha, sommige maanden zijn helemaal leeg.

23 likes

Voeg gerust gedurende het jaar meer verjaardagen toe!

52 likes

Ik mis nog het doorstrepen van de naam als iemands verjaardag er niet meer toe doet. Deed mijn oma altijd heel onsubtiel. (Of het kruisje erachter bij overlijden.)

49 likes

Mijn ouders hebben mijn 3 serieuze exen nog steeds doorgestreept op de kalender staan die al 20+ jaar op hun wc hangt. Misschien dat ik ze maar eens een nieuwe cadeau doe voor kerst :rofl:

48 likes

Ja, ik mis de tip ‘schrijf de naam van de koude kant van de familie in potlood tot ze getrouwd zijn!’ zoals bij een familielid van me.

86 likes

die eerste stap hahaha

8 likes

Er zijn veel dingen waarvan ik denk ik snap niet waarom je dit zou kopen maar me ergens, als ik echt moeite doe, toch nog kan voorstellen waarom je het zou kopen, maar bij dit? Nee

3 likes

Ik was laatst bij de oma van m’n man en sta na trouwen en kind van hem krijgen nog steeds in potlood. Ze heeft er weinig vertrouwen in denk ik.

78 likes

Ik heb al zitten overwegen om elke keer dat ik kom uit te gummen en dan de komende maand opnieuw te schrijven met potlood. Kijken hoe lang het duurt voor ze door heeft dat ik niet 3 keer per jaar jarig ben.

45 likes

Tell me you’re a control freak, without telling me you’re a control freak.

Dit is randje psychopatisch. Doodeng.

5 likes

Haha mijn moeder heeft mijn exen met typex (lol) weggelakt. Maar als je je best doet kun je het nog wel lezen

13 likes

Mijn oma heeft 2 van mijn exen er nog op staan en stuurt ze ook gewoon een kaartje elk jaar
 een daarvan krijgt en stuurt zelfs een kerstkaart terug. Net voor de verjaardag stuur ik ze wel een berichtje om te checken of ze nog op hetzelfde adres wonen - was in het begin wat ongemakkelijk maar nu :rofl:

52 likes

Het lijkt me nog wat vroeg voor een 1 april grap.

4 likes