Beutyblogtopic XL #14

Niet in diens gezicht mag ik hopen?!

5 likes

Zo vertelde ze het wel maar goed, we weten allemaal dat Mascha flink kan overdrijven.

15 likes

Omg hoe aso

27 likes

Haha pffff, de rest van de wereld is echt plebs voor deze twee he?

17 likes

Haha ja vooral dat lachje ook nadat ze zegt ā€œja gregor zei hou lekker je bek dichtā€ krijg ik echt kriebels van

26 likes

Moet eerlijk zeggen dat bij small talk ook vaak denk:
Houd ff je muil

MAAR dat zeg je niet, want het is nodeloos agressief. Gewoon knikken, weglopen en dan je ogen rollen.

Echt je zou verwachten dat influencers snappen wat wel en niet sociaal onhandig is. Dit kom echt wereldvreemd en verwaand over

34 likes

Ze kijkt trots wannneer ze t vertelt… is het Andersomdag?

3 likes

Trots dat haar stoere vent zo’n grote bek durft te geven…

Echt aso.

21 likes

Hahaha zijn jullie dat in de comments onder de vlog? :grin:

4 likes

Bij dit soort dingen snap ik de ā€œje mag tegenwoordig niks meer zeggenā€ wel.
Diegene zei toch niks over de opvoeding.

11 likes

Stel je voor hoe ze zouden reageren als de juf een keer gaat zeggen dat Mila brutaal is in de klas ofzo. Worden zeker van die ouders die helemaal in discussie met de leraar gaan en nee dat kan echt niet.

26 likes

Op kritiek reageert ze met ā€œKlopt, maar wij vonden hem niet zo aardig. Ze sliep net en heeft haar slaap hard nodigā€.

Wat is dat nou weer voor redenering? Dat is toch geen argument om dan maar ā€œHou je bekā€ te roepen?
Echt…ik vrees voor elke volwassene die ooit iets voor Mila moet doen, leraren etc, want die Gregor hangt in je nek te hijgen.

41 likes

ā€˜Ze was moe’ en dan doorlopen is geen optie natuurlijk

6 likes

Denken: ik haat jou, en doorlopen. DƔt is beschaving.

Dat en niet per se de laatste gratis Uggs willen bevechten.

18 likes

Echt bespottelijk! Diegene probeert gewoon een praatje te maken en krijgt dan zo’n grote bek terug. Wat is er mis met een beetje aardigheid? Die man bedoelde het vast niet zo kwaad.
Mascha en Gregor zijn echt wereldvreemd.

12 likes

Wow, echt niet verwacht van Mascha eigenlijk. En dat je dit ook nog trots navertelt…

13 likes

Alles wat hij doet verheerlijkt ze.

8 likes

En anders kunnen ze hem toch niet verstaan

35 likes

Ik krijg echt een error van deze reactie.

46 likes

Die :wink: ook echt

13 likes