Niet in diens gezicht mag ik hopen?!
Zo vertelde ze het wel maar goed, we weten allemaal dat Mascha flink kan overdrijven.
Omg hoe aso
Haha pffff, de rest van de wereld is echt plebs voor deze twee he?
Haha ja vooral dat lachje ook nadat ze zegt āja gregor zei hou lekker je bek dichtā krijg ik echt kriebels van
Moet eerlijk zeggen dat bij small talk ook vaak denk:
Houd ff je muil
MAAR dat zeg je niet, want het is nodeloos agressief. Gewoon knikken, weglopen en dan je ogen rollen.
Echt je zou verwachten dat influencers snappen wat wel en niet sociaal onhandig is. Dit kom echt wereldvreemd en verwaand over
Ze kijkt trots wannneer ze t vertelt⦠is het Andersomdag?
Trots dat haar stoere vent zoān grote bek durft te gevenā¦
Echt aso.
Hahaha zijn jullie dat in de comments onder de vlog?
Bij dit soort dingen snap ik de āje mag tegenwoordig niks meer zeggenā wel.
Diegene zei toch niks over de opvoeding.
Stel je voor hoe ze zouden reageren als de juf een keer gaat zeggen dat Mila brutaal is in de klas ofzo. Worden zeker van die ouders die helemaal in discussie met de leraar gaan en nee dat kan echt niet.
Op kritiek reageert ze met āKlopt, maar wij vonden hem niet zo aardig. Ze sliep net en heeft haar slaap hard nodigā.
Wat is dat nou weer voor redenering? Dat is toch geen argument om dan maar āHou je bekā te roepen?
Echtā¦ik vrees voor elke volwassene die ooit iets voor Mila moet doen, leraren etc, want die Gregor hangt in je nek te hijgen.
āZe was moeā en dan doorlopen is geen optie natuurlijk
Denken: ik haat jou, en doorlopen. DƔt is beschaving.
Dat en niet per se de laatste gratis Uggs willen bevechten.
Echt bespottelijk! Diegene probeert gewoon een praatje te maken en krijgt dan zoān grote bek terug. Wat is er mis met een beetje aardigheid? Die man bedoelde het vast niet zo kwaad.
Mascha en Gregor zijn echt wereldvreemd.
Wow, echt niet verwacht van Mascha eigenlijk. En dat je dit ook nog trots naverteltā¦
Alles wat hij doet verheerlijkt ze.
En anders kunnen ze hem toch niet verstaan
Die ook echt