Ik snap mensen met drie koffers ook niet, zelfs niet als ze bijvoorbeeld voor langere tijd naar het buitenland gaan (kuch, Claire, kuch). Je hebt maar twee armen? Hoe vervoer je dit?
Edit: ik bedoeld dus drie koffers per persoon.
Ik snap mensen met drie koffers ook niet, zelfs niet als ze bijvoorbeeld voor langere tijd naar het buitenland gaan (kuch, Claire, kuch). Je hebt maar twee armen? Hoe vervoer je dit?
Edit: ik bedoeld dus drie koffers per persoon.
In een extra koffer van Walmart waarschijnlijk
Ja op het vliegveld heb je karretjes, maar je moet vaak ook nog verplaatsen binnen een stad, via het OV, binnen een hotel. Maar misschien denk ik te praktisch en nemen mensen met drie koffertjes standaard een taxi en laten ze hun koffers door iemand anders tillen.
Mascha met het OV?
Haha wij hadden drie koffers in totaal voor een maand met twee volwassenen en een dreumes en ik vond het heel onhandig. Het was ook ruim genoeg, vooral als je naar een warm gebied gaat heb je niet zoveel nodig. En we hebben ook nog veel gewinkeld en dus mee teruggenomen. Paste ook nog.
Maar als je meer dan drie koffers hebt moet je al snel twee karretjes dus hoe hou je dan je kind onder controle??
Maar ik ben ook verhuisd vanaf een ander continent met twee koffers En ik ben absoluut niet minimalistisch, maar de urge om te shoppen is bij Mascha wel bizar.
Wij gingen vroeger met t gezin ook met zoveel koffers naar griekenland. Maar zo moeilijk is t niet. 1 iemand neemt 1 koffer en t kind. De andere 2 koffers. En verder gewoon de taxi nemen enzo.
Volgens mij ging ze een koffer in een koffer doen zodat ze een lege koffer mee hebben. Snap het ook niet hoor. Ben nu een maand op vakantie en heb niet eens kleding om één zo’n hele koffer mee te vullen. Kan ook gewoon in iedere Airbnb wassen.
Ik heb het ook meer over 3 koffers per persoon!
Huuuh 3 koffers p.p omg nee dat is wel echt kapot veel haha.
Never forget mijn moeder die een hele boedelbak had gehuurd voor twee weken vakantie in eigen land. Nam de hele huisraad mee, inclusief de strijkplank. Nog een trauma van de schaamte.
Oh wat erg dat je moeder vond dat ze zelfs op vakantie moest strijken
Zijn hier foto’s van
Ik vind dit echt een fantastische oplossing!
(Behalve de strijkplank.)
Iedereen kan dus een koffer vol met schone onderbroeken meenemen. Daar kan je het toch zeker een maand mee uitzingen.
Het OV in Florida
Misschien die metro’s die je van de ene gate naar de andere gate brengen?
Zou eigenlijk wel goud geld betalen om Mas en consorten met 6 koffers en een kind door de kleverige hitte te zien sjouwen in 8 slecht op elkaar aansluitende bussen die 3x per dag gaan.
Als of Mascha dat nodig heeft, lijkt mij dat je een kussen krijgt als je business class vliegt.
Ja, in Steenrijk Straatarm als ze ruilen met het straatarme gezin!
Mascha nu op insta met een dochter appreciation post en dan allemaal foto’s van Mila’s achterhoofd🙈 die begrijp ik echt niet hoor! Ik bedoel niet dat ze Mila in vol ornaat op Insta moet laten zien, juist heel goed dat ze dat niet meer doet. Maar waarom dan überhaupt deze foto’s. Laat dat kind lekker en hou haar helemaal van alle socials af.