Wij gingen vroeger met t gezin ook met zoveel koffers naar griekenland. Maar zo moeilijk is t niet. 1 iemand neemt 1 koffer en t kind. De andere 2 koffers. En verder gewoon de taxi nemen enzo.
Volgens mij ging ze een koffer in een koffer doen zodat ze een lege koffer mee hebben. Snap het ook niet hoor. Ben nu een maand op vakantie en heb niet eens kleding om ƩƩn zoān hele koffer mee te vullen. Kan ook gewoon in iedere Airbnb wassen.
Ik heb het ook meer over 3 koffers per persoon!
Huuuh 3 koffers p.p omg nee dat is wel echt kapot veel haha.
Never forget mijn moeder die een hele boedelbak had gehuurd voor twee weken vakantie in eigen land. Nam de hele huisraad mee, inclusief de strijkplank. Nog een trauma van de schaamte.
Oh wat erg dat je moeder vond dat ze zelfs op vakantie moest strijken ![]()
Zijn hier fotoās van
Ik vind dit echt een fantastische oplossing!
(Behalve de strijkplank.)
Iedereen kan dus een koffer vol met schone onderbroeken meenemen. Daar kan je het toch zeker een maand mee uitzingen.
Het OV in Florida ![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien die metroās die je van de ene gate naar de andere gate brengen?
Zou eigenlijk wel goud geld betalen om Mas en consorten met 6 koffers en een kind door de kleverige hitte te zien sjouwen in 8 slecht op elkaar aansluitende bussen die 3x per dag gaan.
Als of Mascha dat nodig heeft, lijkt mij dat je een kussen krijgt als je business class vliegt.
Ja, in Steenrijk Straatarm als ze ruilen met het straatarme gezin!
Mascha nu op insta met een dochter appreciation post en dan allemaal fotoās van Milaās achterhoofdš die begrijp ik echt niet hoor! Ik bedoel niet dat ze Mila in vol ornaat op Insta moet laten zien, juist heel goed dat ze dat niet meer doet. Maar waarom dan überhaupt deze fotoās. Laat dat kind lekker en hou haar helemaal van alle socials af.
Ja ik weet ook niet zo goed wat het effect is van een kind wel erg vaak online laten zien op foto en video maar alleen van de achterkant. Of dat dan nog effect heeft op zijn / haar leven later, lastig te zeggen.
Wij dachten eerst dat het OV in LA niet zo slecht kon zijn. Bussen klopten niet, rare uren en dan maar op dag 2 een auto gaan huren, nooit meer.
En dan nog dit soort rare reacties van mensen onder de fotoās:
āHeerlijk!! Respecteer je keuze maar blijf het jammer vinden dat ze buiten de camera blijftā¤ļøā
ECHT WAAROM!? ![]()
In principe weten we best veel over Mila (tenminste als je de vlogs kijkt en af en toe op insta kijkt), meer dan dat we überhaupt hoeven te weten.
āIk mis dat lieve gezichtje!!!ā