Beutyblogtopic XL #14

Ja ik weet ook niet zo goed wat het effect is van een kind wel erg vaak online laten zien op foto en video maar alleen van de achterkant. Of dat dan nog effect heeft op zijn / haar leven later, lastig te zeggen.

4 likes

Wij dachten eerst dat het OV in LA niet zo slecht kon zijn. Bussen klopten niet, rare uren en dan maar op dag 2 een auto gaan huren, nooit meer.

3 likes

En dan nog dit soort rare reacties van mensen onder de foto’s:
ā€œHeerlijk!! Respecteer je keuze maar blijf het jammer vinden dat ze buiten de camera blijftā¤ļøā€

ECHT WAAROM!? :weary:

9 likes

In principe weten we best veel over Mila (tenminste als je de vlogs kijkt en af en toe op insta kijkt), meer dan dat we überhaupt hoeven te weten.

8 likes

ā€œIk mis dat lieve gezichtje!!!ā€

6 likes

Ik neem ook altijd een reis strijkbout mee haha. Hoe netjes je ook inpakt, sommige dingen komen niet zo mooi meer uit de koffer.

11 likes

Deze irritatie slaat echt nergens op, maar ik irriteer me zo aan het feit dat als Mascha iets post, Gregor vaak hetzelfde later post. Net zoals nu die dochter post, dat moet hij dan ook posten. Verzin lekker je eigen content :angry:

13 likes

Dit!!! Is echt een van de redenen dat ik hem een tijd geleden heb ontvolgd, je ziet volledig dubbel als je die twee allebei volgt mijn himmel

12 likes

Hmm vind je? Ik kijk de vlogs vaak 's morgens (op de achtergrond) als ik me klaarmaak en ik weet eigenlijk niet echt iets speciaal over Mila? Ja, dat ze met haar ouders op vakantie is nu, af en toe dat ze verkouden/ziek is en naar de opvang gaat maar verder? Of misschien let ik niet goed op tijdens de vlogs? Ze tonen toch niet echt haar persoonlijkheid (in hoeverre een 2jarige dat al heeft). Idem bij het dochtertje van Monica Geuze. Haar hoor je soms ook in de vlogs, maar ik weet helemaal niets over haar. (Wat ook zo hoort, ik hoef helemaal niets privƩ te weten over kinderen van influencers)

6 likes

Ik weet vooral dat ze Gregors haar heeft, ze heeft echt het haar van Gregor en ze wordt later vast kapper want ze heeft het haar van Gregor en vindt haren kammen leuk

26 likes

Echt alles om te benadrukken dat Gregor heus wel haar heeft he

12 likes

Ik dacht dat ze ballerina zou worden, of cabaretier omdat ze zo grappig is.

6 likes

Ik kijk de vlogs niet maar van wat ik hier lees, wist ze al te vertellen dat Mila zo trots is op haar kamer, heel veel humor heeft, zich schuldig voelde toen Mascha last had van haar neus (dat dacht M), muzikaal is etc maar ik weet niet of dat echt ā€œspecialeā€ dingen zijn

15 likes

Doe normaaaal :hushed:

7 likes

Oh wat een goed idee!

6 likes

Dat ze gre en mas onderbreekt tijdens het fietsen om er zeker van te zijn dat mascha haar hand okƩ is (zat tussen de rem), en dat ze op Disney films reageert zodat gre moet huilen

5 likes

Joh het zijn misschien 3 kledingstukken die ik strijk, maar het is wel handig om mee te hebben. Vind het ook zonde als ik een mooie jurk meeneem en er net een enorme kreuk in zit. Mijn toilettas is nog groter dan dat strijkboutje, dus die steek je zo nog even in je koffer.

6 likes

Leg je het kledingstuk dan op het bed om te strijken? Ik snap het wel hoor, ik baal ook als er iets gekreukt uit de koffer komt.

7 likes

Ik ook, dus ik neem mn stomer mee 🫣

Ja echt achterlijk en groot en zwaar, maar ik gebruik het echt elke dag op vakantie ongeveer voor mij en mn vriend en i love it. Vakantiestrikkboutje is miss wel handiger haha

14 likes

Kreukels boeien me in nederland al 0. Laat staan op vakantie.

64 likes