Beutyblogtopic XL #14

Nee Mascha vliegt ff op en neer om te stofzuigen

51 likes

Hoho stofzuigen hoort tot Gregors takenpakket

11 likes

Zou er niet eens gek van staan opkijken :joy:
Nee maar wat ik heb begrepen is dat ze heel selectief gaan verhuren en zelf willen ze ongeveer 4 keer per jaar naar Amerika. Ben benieuwd hoeveel keer ze per jaar dat huis dan willen gaan verhuren en of dat uiteindelijk nou lucratief blijkt

2 likes

Ach anders verkopen ze het weer, hebben ze hun geld weer terug

3 likes

Ja ik snap ook niet
 nouja, ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen. Maar ze hebben het gekocht als vakantiehuis en voor de verhuur maar ze doen de hele tijd heel mysterieus. Het huisnummer wordt geblurd enzo. Maar als je het wil gaan verhuren sluit je toch niet uit dat dat uitlekt? En wat zou het uitmaken? Alsof Amerikaanse criminelen haar kennen en dat huis komen leegroven? En wil ze met kijkers dan eerst een sollicitatiegesprek? Ze vindt het zelf ook te mooi om te verhuren maar het zal vast geen 200 dollar zijn per week dus wie komt daar nou met de verkeerde bedoelingen? Of ben ik nou weer naïef?
Ik snap gewoon niet zo goed hoe ze dit allemaal voor ogen heeft. Verhuren is verhuren en daar zitten altijd risico’s aan.

18 likes

Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat een Hollands gezin die kant op gaat om daar te genieten van suburban florida. Als je een verre reis naar the US maakt gaan de meeste mensen toch rondreizen/op avontuur?
Ik denk dat lokale mensen de tent afhuren voor swingers-feestjes oid.
Entree betalen bij de kassa naast de voordeur. Je bovenkleding op de haken hangen. Het zwembad met de tent ernaast. Al die spiegels. Ja. Ik weet het zeker.

67 likes

Ja ze wil het heel selectief doen dus hoe dan? Moet je 8+ jaar volger zijn, een contract tekenen? Ze gaat het niet zomaar op airbnb pleuren

5 likes

Nou precies.
Het zal me niks verbazen als het gewoon bij hun vakantiehuis blijft en er helemaal niks van het verhuren komt.

10 likes

Hahaha die kassa vol met echt geld ineens

10 likes

Jaa er lijjt me ook dat er een hele administratie gedoe bij komt bij dat verhuren. Ik zie ze dr voor aan dat ze het toch niet doen maar als mensen hun dmen van wij gaan die kant op mogen we in je huis ( wat soieso niet veel mensen gaan zijn) dat ze dan helemaal overdreven een uitzondering maken en blabla.

4 likes

“Dit gezin is zoo leuk en Mila is HE-LE-MAAL obsessed met kleine Petulia, dus we dachten vooruit”

8 likes

Shit, daar gaat m’n kans om het te huren nu ik geblokt ben

9 likes

Ik ben nu toevallig een trip naar Florida aan het plannen, en zou het best overwegen als haar huis beschikbaar was en niet te overpriced is. Maar vooralsnog weten we het adres niet eens dus geen idee waar het nou ligt :woman_shrugging:t2:

4 likes

Auto afstand
 2m15?

11 likes

Ja heeeel selectief
 Alleen goede vrienden. Of volgers vrienden zijn? Ja tuurlijk! Maar heel selectief dus. TĂ© mooi, dit huis.

2 likes

Volgens mij doen ze maar wat joh. Zijn ze er na het kopen achter dat het best een gedoetje is om een huis te verhuren. Zoals dat wel vaker gaat bij ze. Dus dan maakt ze er maar een mooi verhaaltje van dat het ‘te mooi’ is om te verhuren, aka er staat teveel zooi in en het zou idd een ander publiek kunnen trekken dan ze in eerste instantie op gemikt hadden (gezinnen). Wat ik niet snap, is dat ze er niet eerlijk over zijn. Zeg gewoon dat je bij nader inzien toch niet wil verhuren. Waarom is het onmogelijk in hun wereld dat je een fout maakt?

11 likes

Nee er zijn ook heel veel mensen (vooral gezinnen, road-trippen zijn vaak stelletjes zonder kinderen ook) die 2 weken Orlando doen en dan daar alle pretparken afgaan, misschien nog combineren met NASA/ de kust en dan weer terugvliegen.

Denk dat het investment wise echt geen verkeerde investering is, er is daar altijd vraag naar slaapplaatsen voor die enorme aantallen toeristen.

19 likes

Ze zegt dat het te mooi is om te verhuren dus ze gaat het heeeeel selectief doen

4 likes

Ik moet denk ik naar het impopulaire meningen topic, maar heb de video zowaar gekeken (wat doen jullie met me, tweede mascha-video in mijn leven gekeken door al die posts hier) en ik vind het eigenlijk best leuk ingericht? Alleen hun bed en de lampen bijna overal vind ik afschuwelijk (behalve die vette gele bij de tv die ik zo in mijn eigen huis zou neerzetten, en ok, die in de breakfast nook is ook nog wel ok). Al dat hysterische regenbooglicht en die projector met al die vormpjes en kleurtjes en die afgrijselijke potloden overal, no thanks. Maar qua inrichting en kleuren op de muur e.d. vind ik het echt heel leuk voor een vakantiehuis, lekker vrolijk en over the top.

13 likes

Heel dicht bij de Walmart

5 likes