Tja, ergens snap ik dat wel. Ze is groot genoeg om dat soort eisen te kunnen stellen en heeft die gratis dingen om content te kunnen maken niet meer nodig. Ik zag haar make-up stash opruimvideo van het weekend. En ze heeft genoeg maar ook niet overdreven veel meer. Wat dat betreft kan ze beter beautygloss en vloggloss samen voegen en verder gaan als Mascha om zichzelf verder te branden.
Sinds medio 2018 wordt er gasloos gebouwd idd, zo lang woont ze er nog niet toch? Dan kost het haar maximaal wat elektra op een bewolkte dag, maar als het een zonnige dag was toen ze haar kopje koffie onder de douche innam kost het haar (of de gemeenschap) letterlijk niets.
Hella is juist 1van de normaalste in de serie
Vergeleken met de rest wel ja. Poeh wat een drama daar.
Paar dagen geleden nog zei ik dat mág ik wil maar dat wíl ik niet
Tegen zo’n neanderthaler die gruntte ohdatmagjijnietheeee
Ik vind wel dat ze heel apart praat, soms versta ik haar ook niet zo goed. Over articulatie ofzo
Ze is vega dus gebruikt een stuk minder water dan de gemiddelde persoon. Laat haar lekker dat kopje koffie drinken als ze er blij van wordt. Van af en toe een slok koffie drinken douche je echt niet zo heel veel langer.
Is het nou eigenlijk wat die RHOA? Ik zie soms clipjes voorbijkomen en ze zitten altijd ergens aan tafel en dezelfde personen zitten altijd tegen elkaar te schreeuwen.
Oh ik laat haar lekker hoor. Gaf enkel antwoord op de vraag ‘waarom zou ze het laten?’. Snap deze reactie ver na de discussie niet zo eigenlijk
Ik vond t best vermakelijk
Het is RHOAMS trouwens, want RHOA is Atlanta, mocht je op Twitter willen zoeken ofzo
Maar het is redelijk entertaining? Tegelijkertijd gebeurt er heel weinig en is het allemaal om niks. Het kijkt lekker weg zou ik zeggen, niks meer dan dat.
Het is veeeeeeel minder leuk dan RHONY en RHOA maar meer op het level RHOBH ( die vind ik dus echt vrij saai, maar misschien is dat een impopulaire mening)
RH of OC was toentertijd echt mijn guilty pleasure, zo geweldig met die Ramona en Luann en die rare Kelly Bensimon
New York is echt iconisch ja, een woord dat vaak te lichtvoetig wordt gebruikt maar die show echt
Ik kan niet eens zeggen wat m’n fave moment is.
Zoveel momenten om uit te kiezen en dan is t pas de eerste seizoenen.
OMG ja Ramona op die catwalk…die vrouw is echt een soort 7e wereldwonder Volgens mij ging die hele zaal ook stuk van t lachen, of t proberen niet te lachen whaha.
Ja sorry echt over Kyle heen en die vrouw verdwijnt maar niet.
True. Ik wil dat Lisa Vanderpump en Brandi Glanville weer terugkomen.
Ik lees net wel dat Carlo Boszhard de Andy Cohen aka reuniehost van RHOA wordt, zie het echt niet voor me