Haha nee joh die niet zo gek, leef je uit hoor met je poll. Nu je het hebt geopperd ben ik wel benieuwd wat de stand van zaken nu is maar kan iemand dan de moeite nemen om de laatste poll hierover op te duikelen zodat we de uitslag kunnen vergelijken??
hahaha ja dat was ook mijn idee want heb het idee dat de perceptie wel veranderd is
Ja ik zou echt besties met Deb zijn. Maar bij gebrek aan beter dan maar Mascha.
Zolang Cynthia niet verwacht dat ik ‘s ochtends vroeg ga meesporten, kunnen we prima met elkaar omgaan. Lekker samen croissantjes schilderen en eten.
Ik twijfelde tussen Mascha en Serena en hoewel ik Serena echt een gier vind die overal een slaatje uit wil slaan, zou ik dat beter trekken dan dat gewauwel van Mascha. Plus zit ze aan Gregor vastgeplakt dus dan is hij er ook altijd bij en dat lijkt me helemaal vreselijk.
Edit: Cynthia is niet eens een mogelijkheid, want daar heb ik helemaal niks mee.
Ooooooh ja ugh je hebt gelijk. Ik had op Mascha gestemd maar met het idee dat ik G-Foef er dan ook bij krijg ga ik denk toch switchen naar Serena.
Ik denk dat zij ook niet echt opons zitten te wachten.
Their loss.
Ik kies voor Serena! Ben overigens verbaasd dat ze zo ‘laag’ scoort
Ik vind haar een sterke persoonlijkheid hebben. Lekker veel zelfvertrouwen, spreekt dat ook uit. Lekker sassy. Soms doet/zegt ze dingen die niet helemaal maatschappelijk geaccepteerd zijn maar ownt het wel. Ze lijkt me gewoon een heel lieve trouwe vriendin waarmee je ook puberaal kan lachen. Love you Sereen!
Ik had eerst voor Cynthia gekozen, omdat zij altijd wel mijn favoriete blogger was, maar nu ik erover nadenk: Serena is misschien toch net wat gezelliger in de omgang qua onderbroekenhumor.
Ik zou echt sowieso voor Mascha kiezen dan. Lekker sushi bestellen elke keer en ik wil heel graag een keer in zo’n bakfiets zitten!
Dat een croissantje dat zegt. De liefde is dus niet wederzijds
Als volger mag je dat sowieso hoor!!
Ik heb wel veel gemeen met Cynthia, lezen, schilderen enzo, maar dat zijn dingen die ik graag alleen doe. Ik denk dat ik het het leukst met Mascha zou hebben.
Cynthia is de enige zonder kinderen En lekker samen op de bank hangen in een leuk huisje op Terschelling met een goed boek en lekkere wijn (die zij dan nu weliswaar niet drinkt, maar prima, more for me), uit eten bij goede restaurants, wandelen met Kees, klinkt allemaal als prima vriendinnen-activiteiten.
En als het stormt moet je tiramisu eten, heel vervelend ook
Mascha haar nieuwe video over de Zara parfums heb je ook weer precies niks aan zeg. Alle beschrijvingen: die is nice, heel zoet, heel zwaar, waterig.
Oke ja dan weet je nog steeds niks, thanks
Ja op papier is dit een goede match, maar ik denk dat ik me alsnog zo zou ergeren aan alles. Zit je met je BEC-gevoelens in dat goede restaurant…
Nou inderdaad. Wat een aanfluiting. Ik had verwacht dat ze een vergelijking zou maken tussen de goedkope parfums en de duurdere waar ze op zouden moeten lijken, maar dat was zeker te veel moeite. Deze video ziet er echt uit alsof het in 10 min is opgenomen. Nouja was Mas wel lekker snel klaar
Leuk dat ze de video begint met: ik ben wel een parfum snob, ik herken noten heel goed en weet gelijk welk parfum iemand op heeft.