Hangt er een beetje vanaf wat er in de kamer is! Het liefste op een tafel/bureau en dan met een handdoek eronder.
@George Ik twijfel altijd of ik mijn stomer mee zal nemen, maar doe het uiteindelijk nooit (best groot en zwaar). Maar ik heb nog nooit aan een reisstrijkbout gedacht! Ik strijk thuis eigenlijk nooit, doe alles met de stomer
Als je acht koffers meeneemt snap ik dat je op een gegeven moment dan ook maar dat soort meuk inpakt. Wat moet je anders met al die ruimte
Edit o ik zie het al. Gewoon nog meer koffers inpakken om die weer te kunnen vullen in
Idd ze heeft echt humor!
Oh ik dacht echt zo’n enorm zware unit, geen idee dat er een mini variant bestond.
Ik ‘strijk’ altijd alles met een föhn. Werkt fantastisch en die is veel vaker al voorhanden
Gewoon op droge kleding? Of maak je het dan nat?
Nou jongens, we kunnen allemaal rustig slapen vanavond want Lotte heeft een story gepost dat ze idd niet alleen op vakantie is!!
Ik föhn gewoon mijn droge kleding en bij een heeeeeele erge kreukel soms maak ik het soms een klein beetje vochtig
Hotels hebben gewoon een strijkplank + strijkijzer dat je kan lenen
Ik vind dit toch wel hoor! Bij Monica heb ik het idee dat ze echt minder over ZL deelt. Sowieso praat Mascha echt heel vaak over Mila. Je weet welke dagen ze naar het kdv gaat, vaak hoe laat ze wakker is, wanneer ze ziek is en ik kan nog wel minstens 10 dingen verzinnen en dat is eigenlijk disturbing. Buiten dat we niet weten hoe haar gezicht verandert in de komende jaren zie je haar verder toch nog regelmatig in beeld. En ik vind dat Mascha ook niet heel voorzichtig is met bepaalde beelden wat betreft privacy. Bijvoorbeeld in waar ze wonen en auto in beeld met kenteken etc. en met een kind is dat gewoon extra gevaarlijk, maar daar zijn we het allemaal over eens gok ik.
Ik vind het zo dieptriest als mensen iets bevestigen!! Zo kunnen wij niet speculeren.
Ik heb een reisstomer, die ik dus elke vakantie meeneem super handig, klein, en werkt net zo prima
Hoe harder Cynthia doet alsof iets haar niet boeit, hoe dikker het er bovenop ligt dat het haar wel heel erg veel uitmaakt
Nee, maar het is echt geen big deal hoor, die drie kledingmaten kleiner.
Het gaat erom dat ze body positive is, daarbij maken die drie kledingmaten kleiner niets uit.
Cynthia draagt trouwens drie kledingmaten kleiner, grappig detail he? Straks weer croissantjes schilderen, waarschijnlijk in een gesponde jeans die wel drie kledingmaten kleiner is. Maar dát maakt écht niets uit.
Ik vind eigenlijk wel dat ik veel weet van het kind van Monica Geuze en eigenlijk zou ik dat voor mezelf ook best een reden moeten vinden om Monica Geuze niet meer te volgen ofzo de privacy van haar kind te waarborgen.
geweldig!! Ik ga nu zoeken voor mn vakantie volgende week.
Ze zegt volgens mij in het artikel ook ze vindt dat het haar niet zou moeten boeien, maar dat die dieetcultuur zo diepgeworteld zit in haar dat ze merkt dat ze er niet ongevoelig voor is (en dat ze dat anders wil). Dat is wel eerlijk.
Ik vind het trouwens wel erg tegenstrijdig dat ze steeds zegt dat ze niet obsessief bezig wil zijn met eten/afvallen en niet alles of niets wil doen etc, maar dat ze wel steeds benadrukt DEZE WEEK 5 X GESPORT YESSS
Dat hollen of stilstaan waar ze vanaf wil lijkt mij niet echt weg als ik dat zie
Nja aan de andere kant doet ze dit sporten nu al zowat 2 jaar consequent, dus lijkt me dat dit ondertussen wel echt een gewoonte is geworden en niet meer een fase.
Vind dit soort dingen altijd wel stom, het kan voor iemand toch ook een fijne gewoonte zijn? Ik sport zelf ook iedere dag puur omdat ik ervan geniet, niet omdat het een obsessie is