Hahaha zij draagt toch alleen Victoria Secret body splashes?
En Miss Dior want dat is dr trouwgeur natuurlijk
Een parfum snob in alle prijssegmenten zegt ze.
Ik vind het vooral grappig dat ze steeds âmlâ zegt ik hoor nooit iemand dat zo afgekort uitspreken
Ik zeg altijd ml
Haha oke dan heb ik niks gezegd. De omschrijving is inderdaad wel echt waar je niks aan hebt. Deze parfum is waterig en uniseks, oke en door volgende parfum
Jezus, ze had eigenlijk gewoon de dupes moeten kopen van geuren die ze zelf ook al heeft en dan met elkaar vergelijken. Dit is echt weer een onzin video van heb ik jou daar. âHm ja, lekker.â âWel frisâ âoehâ
Ok thanks, nu weet ik welke parfum ik moet kopen.
Eerlijk, ik had misschien voor haar gekozen als de Bettygate niet bestond. Ik weet dat het lang geleden is, maar als je in je mid 20s nog zo mean girl stijl achterbaks bent dan heb ik echt weinig vertrouwen in iemand.
Lekker nog even cashen want de adsense opbrengsten liggen lekker hoog in december!!
ja
Cynthia is helemaal.op de gezondsheidstoer, dus zoân klein bakje chips past daar prima bij natuurlijk. Ik denk dat deze omslag blijvend is, ze heeft haar lifelstyle veranderd.
Ja, maar meestal blijft het bij mij niet bij een bakje
Het idee is dat je zoân klein bakje vult en dan nog drie keer terug naar de zak loopt om het bakje weer te vullen
En uiteindelijk de zak maar meeneemt want efficiënter
Of je eet wel gewoon maar één bakje. Het kan hoor
Wat een gezeik over een bak chips. Laat mensen gewoon eten zoveel ze zelf willen eten.
Het is allemaal niet zo serieus denk ik.
Dit is ook zoân dooddoener. Want nergens wordt gezegd dat ze dat niet mag doen.
Wat ik niet begrijp is waarom.er naarstig gezocht moet worden naar non-alocholische drankjes. Net als mensen die vegetarier worden, overstappen naar vleesvervangers vol met troep. Waarom.moet er per se een evengoed ongezond alternatief komen? Snap ik echt nietâŠLaat het dan gewoon echt lekker gaanâŠ
Omdat sommigen geen vlees eten om dierenrechten? En sommigen drinken gewoon geen alcohol, niet omdat het ongezond is. Is dat zo lastig te begrijpen?