Beutyblogtopic XL #14

Hahaha zij draagt toch alleen Victoria Secret body splashes?

20 likes

En Miss Dior want dat is dr trouwgeur natuurlijk

7 likes

Een parfum snob in alle prijssegmenten zegt ze.

4 likes

Ik vind het vooral grappig dat ze steeds “ml” zegt ik hoor nooit iemand dat zo afgekort uitspreken

4 likes

Ik zeg altijd ml :stuck_out_tongue:

7 likes

Haha oke dan heb ik niks gezegd. De omschrijving is inderdaad wel echt waar je niks aan hebt. Deze parfum is waterig en uniseks, oke en door volgende parfum

5 likes

Jezus, ze had eigenlijk gewoon de dupes moeten kopen van geuren die ze zelf ook al heeft en dan met elkaar vergelijken. Dit is echt weer een onzin video van heb ik jou daar. “Hm ja, lekker.” “Wel fris” “oeh”
Ok thanks, nu weet ik welke parfum ik moet kopen.

16 likes

Eerlijk, ik had misschien voor haar gekozen als de Bettygate niet bestond. Ik weet dat het lang geleden is, maar als je in je mid 20s nog zo mean girl stijl achterbaks bent dan heb ik echt weinig vertrouwen in iemand.

13 likes

Lekker nog even cashen want de adsense opbrengsten liggen lekker hoog in december!!

7 likes

Bestaan er echt mensen die zo’n klein bakje chips nemen?

22 likes

ja

85 likes

Cynthia is helemaal.op de gezondsheidstoer, dus zo’n klein bakje chips past daar prima bij natuurlijk. Ik denk dat deze omslag blijvend is, ze heeft haar lifelstyle veranderd.

7 likes

Ja, maar meestal blijft het bij mij niet bij een bakje

10 likes

Het idee is dat je zo’n klein bakje vult en dan nog drie keer terug naar de zak loopt om het bakje weer te vullen

62 likes

En uiteindelijk de zak maar meeneemt want efficiënter

11 likes

Of je eet wel gewoon maar één bakje. Het kan hoor :woman_shrugging:t3:

35 likes

Wat een gezeik over een bak chips. Laat mensen gewoon eten zoveel ze zelf willen eten.

23 likes

Het is allemaal niet zo serieus denk ik.

Dit is ook zo’n dooddoener. Want nergens wordt gezegd dat ze dat niet mag doen.

7 likes

Wat ik niet begrijp is waarom.er naarstig gezocht moet worden naar non-alocholische drankjes. Net als mensen die vegetarier worden, overstappen naar vleesvervangers vol met troep. Waarom.moet er per se een evengoed ongezond alternatief komen? Snap ik echt niet
Laat het dan gewoon echt lekker gaan

3 likes

Omdat sommigen geen vlees eten om dierenrechten? En sommigen drinken gewoon geen alcohol, niet omdat het ongezond is. Is dat zo lastig te begrijpen?

55 likes