Maar wat vinden jullie er van als je ex nog je Netflix gebruikt?
Optyfen van mijn Netflix
Wachtwoord wijzigen en klaar ermee.
Zolang hij maar betaald
Als je dat beiden okay vindt, prima. Anders eigen accounts. Hoeft niet zo lastig te zijn, denk ik
alleen als hij een avatar gebruikt.
Nee, gewoon zelf dokken.
Uit het oog uit mn netflix
Wow ik dacht ook dat ik in een heel ander topic was
wachtwoord wijzigen als je ziet dat hij bij de season finale is natuurlijk
Door al deze verhalen over Disney ben ik mijn favoriete promofilmpje van Disneyland Parijs weer eens gaan opzoeken! Volgens mij zat deze voor een Disneyfilm op een videoband.
Ohhhh die herken ik nog!
Jaaa! Ik wilde altijd zo graag (nooit geweest als kind )
Deze liet ik laats nog zien aan iemand, hij stond bij ons op de videoband van de Kleine zeemeermin. Ik ken hem nog bijna uit mijn hoofd haha
Same!!
Nogmaals omdat het nodig is
Gelijk overal alle wachtwoorden gewijzigd
Oooh dit filmpje vond ik vroeger ook zo fantastisch! Beetje jammer alleen dat het nooit in Disneyland Parijs is gefilmd, maar in Disney World. Het kasteel is namelijk niet het kasteel van Parijs⊠Maar ach, 5-jarige ik had geen idee
Maar dit filmpje is van voor de opening toch? Dan is het nog wel logisch. Al zie je het nog best vaak dat de parken door elkaar gehaald worden
Oh dat wist ik niet! Ik snap ook hoor waarom ze het doen en de beelden hergebruiken, maar toch apart om een heel promo filmpje voor âEuro Disneyâ te doen, terwijl de beelden van een ander Disney park zijn.
Gelukkig zijn het beide mooie parken
Nou, ik ben dus bij de beroemde targĂ©ee geweest. Maar tis gewoon een hele grote actionđ , snap echt niet wat er nou âheavenâ aan is, om de foefs te quoten. Niets mis mee verder, maar ook niet zo geweldig als het overkomt in de vlogs. Supermarkt gedeelte viel echt heel erg tegen trouwens. Veel verse dingen uitverkocht en nauwelijks groente en fruit over. Doe mij maar trader joeâs, groot assortiment (en niet uitverkocht) groente en fruit en qua prijs stukken beter.