Ik hou ervan
Laat je gaan Ursula
Met al je kommer en kwel
Ergste is, dit gaat 100% gebeuren zodra ze gaan verhuren.
âIk ben letterlijk altijd al OBSESSED geweest met blacklights⊠KIJK DIT!!!â
Sowieso dat ze dan ook denkt dat er een moord gepleegd is ofzo. En dat ze dan obsessed raakt met true crime waarvan iedereen dje haar al jaren volgt weet dat ze dat al 100 jaar was.
Maar gun ze geen ellende, ze zijn zo ontzettend blij met dat huis.
Mascha post een ananas als 2023 best wishes in dâr huis in AmerikaâŠ
Wordt het een swing airbnb
Mila vind de balcklight ook heeelemaal leuk! Ze roept letterlijk de hele tijd âlight lightâ omg so cute i cant.
Meestal vind ik het onnodig hoe er over Cynthia gepraat wordt als ze een nieuwe hobby/passie/oid heeft, maar dat ze geen alcohol meer drinkt en daar nu zelf een checklist en mailing met tips over gemaakt heeft, vind ik echt zo overdreven.
We weten nu wel dat je niet meer drinkt en harstikke knap, maar dat meteen weer neerzetten als expertâŠ
Krijg er ook beetje gevoel bij van wat wil je nou eigenlijk bewijzen?
Ze is zelf haar merk, blogt over haar leven. Verbaast me dan ook niet dat er meteen content over gemaakt wordt. Haar tweede merk is anderen leren plannen en alles leren structureren. Combineer dit en je krijgt exact hetgeen wat ze nu doet.
Het is gratis, als ze nou een betaalde cursus zou geven zou ik dat ook overdreven vinden maar ze heeft tijd gestoken in iets dat gratis is. Is eigenlijk gewoon een blogpost lijkt me maar dan een die je kan downloaden.
Nou wie weet, dat is het moment dat ik het ook dom en overdreven ga vinden, maar nu nog niet
Stiekem ben ik wel geĂŻnteresseerd in dat document, maar ik ben ook al jaren door haar - zonder goede reden - geblokkeerd dus ik weiger mijn e-mailadres achter te laten.
Ik wil het wel naar je doorsturen hoor
Ik zag op TV een itempje over goede voornemens. Een van de geĂŻnterviewden was een âontwijn-coachâ.
Is dat misschien de volgende stap?
Overigens zei deze vrouw dat een van de valkuilen was op zoek gaan naar andere dingen die je dan kan drinken. Daar moet je volgens haar niet op focussen. Je moet focussen op âmet wie kan ik gezellig kletsen?â âIn er iets lekkers te eten?â âKan ik iets leuks doen?â
Cynthia doet het dus niet zo heel goed volgens deze vrouw.
Serena deelt haar maandelijkse uitgaven en betaalt âŹ106 per maand voor 2 dagdelen in de week peuterspeelzaal.
Hoe dan?! Zij heeft toch een (riant) inkomen en zou dan gewoon in aanmerking komen voor kinderopvangtoeslag, waardoor je een hoop meer betaalt voor 2 dagdelen kdv ipv door de gemeente gesubsidieerde âpeuterspeelzaalâ
Wat is het verschil dan?
Peuterspeelzaal is niet hetzelfde als kdv. Kdv is hele dagen (vaak betaal je voor 11 uur) en peuterspeelzaal is alleen een ochtend. Haar oudste zit ook al op school. Ze betaald dit bedrag dus denk ik voor 2 ochtenden voor 1 kind. Nog steeds goedkoop ten opzichte van kinderopvang maar toch
Edit: ik lees nu nog een keer en volgens mij begrijp ik je 2e alinea niet goed en is jouw punt juist dat kinderopvang duurder is?
Ik ben vooral verbaasd over die intens lage hypotheek voor haar huis. Nu zegt ze al in de screenshot van vorig jaar dat het komt doordat ze extra aflost. Maar ze moet wel gigantisch veel extra aflossen als haar maandbedrag 300 euro lager is dan vorig jaar denk ik?