Beutyblogtopic XL #14

Ik bedoel vooral het constant benadrukken en nummertjes noemen/tellen aspect ervan.
En natuurlijk alleen maar fijn voor haar als het een fijne gewoonte is, ongeacht ze het volhoudt of niet (werd hierboven ook genoemd) en of het een fase is, maar ik vind het door dat steeds benoemen en juicherige eraan wel obsessief overkomen terwijl ze expliciet zegt dat ze dat niet wil. Maar dat zal niet iedereen vinden.

8 likes

Dit valt mij bij haar ook op, de constante nood om het te moeten delen en laten zien dat ze heeft gesport en hoeveel ze heeft gelift etc. Ik snap haar enthousiasme wel heel goed. Ik ben ook gegaan van 0x sporten naar uiteindelijk 5x sporten per week met veel plezier, alleen werd het voor mij een soort normaal ritme en niet iets wat ik constant met anderen moet delen, 2 jaar lang :smiling_face_with_tear:
Maar ik denk dat het stukje onbegrip bij mij ook ligt in het feit dat Cynthia online leeft en alle aspecten van haar leven zo’n beetje deelt, en ik totaaal niet haha. Denk dat zij misschien anderen ook wil “inspireren” ermee, te laten zien dat sporten ook leuk kan worden

8 likes

Nah ze doet het met alles. Wijn, Kees, Terschelling, waterverven en sport. Oversharen en obsessies zitten gewoon in haar karakter haha. Wat als persoon niet uitmaakt natuurlijk maar als influencer onhandig is want de ene bevlieging vind ik interessant en de ander totaal niet dus daarmee is ze niet zo consistent of prettig om te volgen.

11 likes

Wat een luxe om elke keer te overnachten voor je een afspraak hebt waarvoor je anders 2u onderweg bent. Eerder deze week deed ze dit ook met haar etentje met Debbie. Maar dan wel 5x in je stories moeten zetten dat dit een vet lelijke kamer is, lijkt op een crematorium, en heeft gerust in vrede (awful joke Cynthia).
Wees gewoon dankbaar dat je deze luxe hebt

10 likes

Mascha gaat een maand niet vloggen in Murica en terwijl de vlogs van Murica online komen, maken ze weekvlog van de weken in NL.
Gaat ze daarna weer terug naar dagvlogs of blijft ze bij weekvlogs?

• Weer terug naar dagelijks vloggen
  • Ze blijft weekvlogs maken
  • Ik hoop dat ze helemaal stopt met vloggen

0 stemmers

6 likes

Oh mijn god ik dacht dat je een grapje maakte dus ik ging even kijken maar ze post dit echt?

En dan na die bh stories

Betaal lekker voor een ander hotel dan als het je zo stoort (ik neem aan dat deze gratis is geregeld door het bedrijf waar ze die training voor gaat geven? Als ze dit zelf heeft geboekt is het al helemaal dom)

Lijkt me echt vermoeiend om haar te volgen

30 likes

Ligt aan de financiën denk. Als ze er heel erg op achteruit gaat, gaat ze gewoon weer dagvloggen. Als ze er niks van merkt, blijft ze weekvloggen.

11 likes

Ja sorry maar dit is toch ook gewoon een lelijke hotelkamer? Als het hotel nou met naam en toenaam genoemd wordt zou ik het een beetje sneu vinden, maar nu? En als ik een training moet geven waarvoor ik twee uur onderweg ben boek ik ook altijd een hotel. Zijn gewoon zakelijke kosten, hoef je toch niet altijd #dankbaar #bleseed voor te zijn?

60 likes

1x aangeven dat je kamer lelijk is is ook wel voldoende, we get it. Maar 5 stories om dit te benoemen vind ik niet nodig en overdreven.
En voor zakelijke luxe mag je gerust dankbaar zijn

27 likes

Is gewoon haar HuMoR denk ik, beetje running gag idee. En door die gordijnen tot op de grond en dat boeket lijkt het ook op een opbaar-kamer. :zipper_mouth_face:

33 likes

Zon kamer boek je toch zelf
 als alles nou kapot was oke. Maar die lelijkheid heb je zelf gwkozen

14 likes

Een maand geen vlogs van Mas
Oke.
Dan maar even genieten van deze extra lange laatste vlog!

Wtf, het is geen vlog, maar een tandenborstelreclame van drie kwartier!

21 likes

Nou het is wel duidelijk dat ze hier zelf voor heeft moeten betalen :grimacing:

Edit: oh ja, dat die organisatie de kamer voor haar heeft geboekt kan ook nog. Dan vind ik het wel erg ondankbaar eigenlijk.

10 likes

Ze heeft wel gelijk over dat het echt op een crematorium lijkt vind ik haha, die gordijnen, lakens en bloemstukken !

31 likes

Voor een hotelkamer is het oké. Maar ik blijf meestal niet lang in mijn hotelkamer. Zolang het een schone fatsoenlijke badkamer heeft en een prettig bed, vind ik het prima.

7 likes

Oh ik zou het ook helemaal prima vinden hoor. Maar volgens mij vind ze het gewoon grappig en dat vind ik ook.

17 likes

Toch ook lachwekkend dat ze in de vlog doet alsof ze op het idee komt om een maand geen vlogs te uploaden nav een comment van een kijker🙈
Kom op Mas dit hadden jullie toch al lang zelf bedacht

11 likes

Waar moeten we dan over praten hier :hushed:

10 likes

Ik vind gerust in vrede best grappig

19 likes

Ik heb het idee dat Cynthia express zo deed want nu leeft ze in een ‘droom’ in haar nieuwe hotel kamer.
Misschien heeft ze geen extra privileges gehad in het eerste hotel dus was het ‘graf’ en in deze wel waardoor ze zelfs een hele instapost er aan toewijd.
Zijn allemaal aannames, mja geen enkele influencer is betrouwbaar meer xD

3 likes