Helaas is een reis naar Disney World mega ingewikkeld. Je hebt allerlei reserveringssystemen en als je niks plant kan het goed dat je die dag nergens naar binnen kan. Je moet serieus maaltijden, attracties, alles wat je kan bedenken plannen plannen en plannen. In Parijs is dat heel anders.
Weet niet of je die serieus bedoelt of niet, maar ik ben er geweest en wij hebben echt niet alles tot in detail gepland en toch top dagen gehad.
Ja ik bedoel dit serieus? Je hebt super veel systemen en je hoeft het echt niet allemaal te doen maar als je het meeste eruit wil halen is dat wel handig.
Het is niet alsof ik dit verzin, het staat gewoon op de website. Hier een overzicht met alles wat je kan plannen.
En dit
Alles is optioneel maar er zit echt zoveel achter wat je kan plannen
In je vorige bericht was het nog noodzakelijk.
Je moet serieus maaltijden, attracties, alles wat je kan bedenken plannen plannen en plannen.
Nou sorry hoor. Ik wist niet dat dit zo controversieel was
Haha je kunt me een duim geven @papierhier, het zijn je eigen woorden Ik vind het gewoon grappig dat je uit gaat leggen hoe disneyland werkt aan iemand die er meerdere malen is geweest terwijl jij er zelf niet bent geweest.
Poeh, dus je kunt niet even spontaan denken: Hé, leuke attractie, die ga ik proberen! Omdat alles gepland moet worden? Doe mij de Efteling dan maar.
Jawel kan gewoon, maar als je een populaire attractie zoekt sta je gewoon in een hele lange rij. In de vlogs gaan mascha en gregor ook gewoon spontaan naar die parken toe, toegegeven dat zij eigenlijk niet in attracties gaan en vooral eten.
Na zo’n dag ben je toch helemaal overprikkeld lijkt me met die drukte?
Disneyland is anders dan disneyworld … (in amerika)
Het is niet mijn ding nee
Maar ik kan me ook weinig voorstellen van in de rij gaan staan om iemand in een muizenpak een knuffel te geven en mee op de foto te staan.
Anderzijds denken mensen wss ook wie de fuck kijkt er 13 delen A nightmare on elm street voor haar plezier onder het genot van sangria uit een €2 pak met een houdbaarheidsdatum van 3 jaar.
Dit dus! Scheelt wel dat ze hun eigen huis hebben als basis.
Echt hè, alles is tegenwoordig overprikkelend en triggerend, hou toch op
Ben van de zomer nog naar alle parken in Disneyworld geweest. Daarvoor ook een paar keer geweest, maar dat is alweer tientallen jaren geleden.
Hadden van de zomer wel van tevoren thuis gereserveerd wanneer we naar welk park zouden gaan. Dat moet idd en is een groot verschil met ‘vroeger.’ Maar verder alles spontaan gedaan en dat kon prima. Vond het ook grappig dat Mascha in die video deed alsof het heeeul bijzonder is als je cheeseburger springrolls kunt halen. “Die kraam verschijnt en verdwijnt gewoon op random momenten.” Wij liepen er toevallig voorbij en besloten ze te halen, lol.
En verder is alles daar te doen, zelfs last minute lange rijen skippen, als je maar betaalt want
Alleen dit bezorgt mij 'te veel stress om er überhaupt ooit heen te gaan
Je kan een park nog zo mooi vinden, aan het eind van zo’n dag ben je blij weer thuis te zijn, vooral met kleine kinderen. Hoeft idd niet meteen overprikkeling te zijn, maar denk wel dat je kapot bent na zo’n dag.
Kapot =/= overprikkeld
Misschien is het juist ontspannend, omdat je alles van tevoren gepland en geregeld hebt. Op de dag zelf hoef je alleen maar je planning te volgen haha