Beutyblogtopic XL #14

Ik werd hier weer nieuwsgierig door haha dus heb even gekeken en in dit hotel denk ik sowieso wel inderdaad. Zag daar laatst ook een andere influenza en daar stonden echt kaartjes, eten, foto’s en weet ik het allemaal op de kamer bij aankomst. Dus dat zullen ze dan bij haar ook wel hebben gedaan

6 likes

Que

12 likes

Door die kleur op de muren, lijkt het net alsof ze in een tombe is beland. Maar ik heb geen smaak.

4 likes

Ik ook. Het is ook gewoon een tering lelijke kamer, en vreemd voor een 1 persoon.
Ik zou er persoonlijk ook wel een paar stories aan wijden hoor.

11 likes

Ik zou vooral zelf in een deuk liggen in zo’n hotelkamer, maar ik ben dan ook echt een sucker voor dat soort lelijkheid. Heerlijk. Vooral als iets triestigs dan nog wordt ‘opgeleukt’ door een al even zo triest bloemetje. Dit haalt het nog niet bij sommige Oost-Europese hotelkamers waarin ik wel eens heb overnacht, maar hier ten lande zou een dergelijke kamer wel degelijk de ‘mooi van lelijkheid’ top 10 halen. Al zou ik daar niet mijn socials mee volplempen.

Van alle beuty/ex-beutybloggers volg ik Cynthia eigenlijk als enige nog. Ik denk omdat ze voor mij nog het meest ‘relatable’ is. Ik vind haar woonstijl/kledingstijl leuk, houd ook van lekker eten/wijn/hond knuffelen/wandelen/veel me-time. Dat maakt dat ik haar dus nog volg, ondanks dat ze onsympathiek uit de hoek kan komen. Lekker oppervlakkig, maar ik kijk gewoon graag naar mooie plaatjes op Instagram waar ik blij van word of inspiratie uithaal. Vera is bijvoorbeeld een veel sympathiekere ex-blogger die goede maatschappelijke thema’s aansnijdt, maar ik heb niets met haar huidige makeupstijl en voorkeur voor leverworstkleurige kleding🤷🏼‍♀️ Blijkbaar haak ik dan toch af.

Groetjes,
Oppervlakkige Gerda.

26 likes

Ik vind dit zo kinderachtig lol. Hoe oud ben je ook alweer?

13 likes

Wat zegt zij dat anders is dan de rest in dit topic dan? Ik snap het even niet.
EDIT: oh de comment waar jij op hebt gereageerd is verwijderd. (Mijn grootste frustratie).

11 likes

De post waar ik op reageerde is verwijderd

6 likes

Mari is een hij

7 likes

Ik vond het grappig dat ze inderdaad 10 minuten over een elektrische tandenborstel lult en hoe lang ze al elektrisch poetst enzo om het vervolgens door haar mond te raggen alsof het een gewone tandenborstel is, zo poets je dus niet elektrisch :+1:t2:

28 likes

Ik vind het zo irritant als mensen dat doen, zie het ook zo vaak op tv

17 likes

Sterker nog, ik vind het pestgedrag.

Late reactie maar was nog even mn tanden aan t poetsen.

10 likes

Ik vind het - ik probeer mn 15 sec of fame van mn blog relevant te houden - gedrag

9 likes

Ah je bedoelt die pestblog.

8 likes

Even kijken… sooooowwwww. Echt, als mas dat zegt weet je dat het spon is

4 likes

@Soy.peor heb je screenshots

6 likes

Mari poste een screenshot van mascha dat ze haar tanden poetste

5 likes

Klinkt niet heel erg offensive maar ik neem aan dat hier wat context ontbreekt?

10 likes

Het waren gewoon expres hele lelijke screenshots (want spoiler alert: mensen zien er raar uit als ze hun tanden poetsen) en dat vond ik kinderachtig

10 likes

Ik volg Mascha niet echt meer maar zie nu een instapost over huizen kijken in de VS? Wat gaan ze daar doen?

4 likes