Ik zou vooral zelf in een deuk liggen in zo’n hotelkamer, maar ik ben dan ook echt een sucker voor dat soort lelijkheid. Heerlijk. Vooral als iets triestigs dan nog wordt ‘opgeleukt’ door een al even zo triest bloemetje. Dit haalt het nog niet bij sommige Oost-Europese hotelkamers waarin ik wel eens heb overnacht, maar hier ten lande zou een dergelijke kamer wel degelijk de ‘mooi van lelijkheid’ top 10 halen. Al zou ik daar niet mijn socials mee volplempen.
Van alle beuty/ex-beutybloggers volg ik Cynthia eigenlijk als enige nog. Ik denk omdat ze voor mij nog het meest ‘relatable’ is. Ik vind haar woonstijl/kledingstijl leuk, houd ook van lekker eten/wijn/hond knuffelen/wandelen/veel me-time. Dat maakt dat ik haar dus nog volg, ondanks dat ze onsympathiek uit de hoek kan komen. Lekker oppervlakkig, maar ik kijk gewoon graag naar mooie plaatjes op Instagram waar ik blij van word of inspiratie uithaal. Vera is bijvoorbeeld een veel sympathiekere ex-blogger die goede maatschappelijke thema’s aansnijdt, maar ik heb niets met haar huidige makeupstijl en voorkeur voor leverworstkleurige kleding🤷🏼♀️ Blijkbaar haak ik dan toch af.
Groetjes,
Oppervlakkige Gerda.