Beutyblogtopic XL #14

Ja hier zat ik echt op te wachten

7 likes

Doet deze kerel dit werk eigenlijk nog? Ik ga echt nog steeds stuk elke keer als ik dit zie en eraan moet denken. Hoe ze daar lamlendig rondliep met dat ontplofte vogelnest.

14 likes

Ik vind het wel een perfecte combinatie met je forumnaam

13 likes

Ik mag eigenlijk hopen van niet

6 likes

Haha nu je het zegt!

6 likes

Stretchy Greg leg

33 likes

Ohja whahaha van de nieuw babylon vlogs. Dat waren mijn favoriete vlogs van haar die eerste periode.

10 likes

Edit: nee hij lijkt dit nog wel te doen inderdaad

1 like

De poepcupcake niet te vergeten

12 likes

Hoe grappig zou het zijn als de antwoorden op haar instapost ook echt dit soort herinneringen zouden zijn IPV “Oh jullie bruiloft”, “Die keer dat jullie Mickey Mouse ontmoet hebben” en “Je opruimvideos :heart_eyes:”.

2 likes

Die pannenkoeken zorgen nog regelmatig voor nachtmerries

4 likes

Niet één moment, maar meer het feit dat ze in Babylon die mysterieuze kamer had waarover iedereen speculeerde wat dat kon zijn. Oa sm kamer kwam voorbij geloof ik hahaha

22 likes

-HELEMAAL NAAR ACHTEREN ZEG IK TOCH

-Koffie innemen ( helaas zit dit in mn dagelijkse vocabulaire, en ik haat het)

Niet uit de vlogs maar beautygloss

-Amerikaanse meiden ( de cringe is real)
-Knoflook nagellak
-Enchilada video waar Greg ~stiekem~ drie vlokken chilipeper in de pan flikkert, de deugniet!

28 likes

Waar wachten we op
 hahaha
“Ik krijg af en toe flashbacks van die keer dat Gregor in een baf vol jelly zat”

27 likes

Jammer dat krekko deze vraag niet stelt, want dan kon @Spaarlamp haar favo screenshot er weer ingooien.

8 likes

Oh en dit recept dat ‘bak olie met olie en voeg olie toe’ is.

21 likes

Net postse iemand ook dat ie dood was hahaha maar dat was na een ninja edit weg

9 likes

Ja omg ik dacht dat :flushed: maar toen ging ik ff factchecken en het bleek helemaal niet zo te zijn dus ik heb dat vast ook hier gelezen

7 likes


wat?

4 likes

Oh no dit doet me denken aan die x dat ik onder een post van de glamour over die acteur van home alone iets had gepost van , dat het raar was dat ze over zijn drugs verleden hadden omdat hij dood was enzo.
Bleek die vent helemaal niet dood te zijn. Ik heb jaren lang gedacht dat die vent een overdosis had gehad


7 likes