Beutyblogtopic XL #14

Wat heftig en hoe oud zijn de hondjes als ze dit krijgen?

4 likes

Ik was een video aan het kijken van 10e en bram de wijs, over hun grootste 10 vlog irritaties. En veel van hun punten kon ik wel herkennen in de vlogs van Mascha :rofl:. Wanneer je een vlog aanzet, en je vervolgens niets mist als je niet naar het beeld kijkt… Is het dan nog überhaupt een vlog?

4 likes

Ik weet ook genoeg irritaties over Bram’s vlogs. Hij heeft altijd kritiek op alles, maar dan ook alles, maar heeft zelf niet door wat een irritante zeikerd hij soms is en hoe pretentieus zijn vlogs soms kunnen overkomen.

11 likes

Dit is Mascha’s gastenboek, ik neem aan dat ze tips en ideeĆ«n bedoelt voor de omgeving maar elke Amerikaan aan wie ze haar huis gaat verhuren gaat denken dat ze om geld vraagt :sweat_smile:

97 likes

Die hele vriendengroep (Piemelparty) heeft met veel jongere jongens inmiddels. Is dat een ding?

4 likes

Ja dat viel me ook op. Vond het leuk dat Matijn en Bram juist een beetje van elkaars leeftijd waren… En nu hebben ze beiden twee jonge vriendjes?

7 likes

Die zanger die niet zoveel in beeld wil heeft een vriend die ongeveer de leeftijd van Jelle heeft. Opvallend van zo’n hele groep.

5 likes

Maar daarvoor heeft ze de veel te dure Airbnb-prijs-hack al bedacht natuurlijk, zodat er geen Amerikanen in komen.

8 likes

Ik vind dit nogal een heftige uitspraak tbh

8 likes

Waarom ? Bij matijn en die andere man weet ik het niet zo. Maar Bram verdenk ik er wel van.

2 likes

Is dat niet alleen bij minderjarigen? Ze zijn jong, maar wel 18+

3 likes

Ja die Marinus van A Balladeer is 49 en heeft ook met een 21-jarige :woozy_face: en dan Bram de Wijs die 39 is en ook met een 21-jarige een relatie heeft. En Matijn is 48 en heeft met iemand van eind 20 en die ex van ā€˜m (ook Bram) is ook eind 40 denk ik? en heeft ook wat met iemand van eind 20

Dook is de enige normalo

16 likes

Dat maakt het niet minder bezwaarlijk.

23 likes

Tja nu je het zegt. In sommige landen zijn kindbruiden ook gebruikelijk. Allemaal helemaal normaal.

20 likes

Jawel. Je zegt dat het daar wat normaler is. Maar omdat het vaker voorkomt betekend niet dat het normaal is he.

2 likes

Nja deze discussie is al zovaak geweest. Maar ik vind elke 30 plusser die steeds opzoek gaat naar partners onder de 25 (dus iemand wiens hersenen nog niet volledig ontwikkeld zijn) een vieze creep.

Tuurlijk zijn er uitzonderingen en kun je zeker wel eens verliefd worden op iemand die veel ouder of jonger is. Maar ik snap niet waarom we het goed blijven praten dat iemand bewust steeds mensen zoekt die een stuk jonger zijn. Mijn haren gaan daar recht overeind van staan haha.

61 likes

Ja precies dit. Dat iemand volgens de wet volwassen is maakt het niet opeens normaal.

10 likes

Dat is dan alsnog anekdotisch bewijs en je brengt het hier alsof dat een algemeen bekend iets is

35 likes

Omdat jij twee gay mannen kent?

26 likes

Omdat je 2 gay stellen kent is het niet een algemeen iets haha.

6 likes