Beutyblogtopic XL #14

wij vrouwen moeten gewoon wat meer ruimte krijgen om ons te laten leiden :smiling_face: :smiling_face:

Alsof we dat niet al 2000 jaar doen, kijk waar dat ons gebracht heeft.

36 likes

als ik hem was zou ik beginnen bij mn achternaam veranderen

5 likes

Mascha ff 2 #ads in 'n uur tijd, enthousiast

5 likes

Die nieuwe auto moeten ze ergens van betalen

6 likes

En een derde in haar stories :sweat_smile:

7 likes

Cynthia heeft het nu een paar keer over het feit dar ze zo blij is dat ze geen katers meer heeft. Best gek dat ze er eerder nooit over sprak. Echt nog nooit…of wel?..

7 likes

Ja in haar story over dat ze aangaf te zijn gestopt met drinken heeft ze het wel gehad over de katers.

Ja, dat bedoel ik…pas nadat ze gestopt was met drinken. In al die jaren ervoor heb ik haar er nog nooit over gehoord…

3 likes

Nee het zou natuurlijk kunnen dat t voor de bühne is, maar ik denk eigenlijk dat mensen gewoon niet in de gaten hebben dat ook een paar glazen alcohol impact heeft op je de volgende dag. Dus dat dat duffe gevoel in je kop de zondagochtend, niet komt door te diep slapen of te veel drukte, maar de alcohol is. Maar dat verschil weet je pas als je de alcohol laat staan.

11 likes

Ik denk meer dat het te maken heeft met dat hieruit wel weer blijkt dat veel op social media schone schijn is. Dus het gewoon als minpunt niet benoemd werd.

40 likes

Ja, dst denk ik ook…

7 likes

Ik vind het wel knap hoe ze zo’n switch heeft kunnen maken. Ben benieuwd hoe ze hier verder mee gaat

2 likes

Ja, verbaasde me er ook over. Dat ze in zo’n reel zei: ik heb mijn ochtenden weer terug. Terwijl ik al jaren lees hoe veel ze van de ochtenden houdt en om half 6 opstaat en blablabla

77 likes

Haha ja die kon ik ook niet helemaal met elkaar rijmen.

12 likes

Is Cynthia ook niet van het aandikken?

Maar nu staat ze om 04:30 op :smiley:

Nee hoor, geen idee. Ik vraag me af of dit niet heimelijk gesponsord wordt door het Ministerie van Volksgezondheid Welzijn en Sport. Het zou overigens wel een goede zaak zijn om meer bewustzijn te creëren. Zelf ben ik geen grote drinker. Thuis drink ik bijna nooit. ‘Lekker ontspannen met een wijntje’ komt gewoon niet voor bij mij maar als ik dan een keer een wilde stap-avond heb en te veel zuip ben ik dagen van slag en dan is me meteen weer bevestigd hoe slecht alcohol voor je is.

6 likes

Zijn we dat niet allemaal, vooral op social media? Die feed van Cynthia is zo gecureerd, daar gaat echt niet ineens een foto tussen verschijnen van een Cynt die boven de plee hangt of met haar verkaterde kop nog in bed ligt om 3 uur 's middags op een zondag. Maar dat we het niet zien betekent toch niet dat het niet gebeurde?

14 likes

Ik kan me er echt niet druk om maken dat iemand het aanprijst om niet te drinken en benoemt hoe slecht het voor je is. Spon of geen spon. Nadoen van anderen of niet. Lekker boeie, elk beetje bewustzijn telt toch?

26 likes

Ik weet dat het ondewerp ‘Florida-huis uit de Beutygloss-vastgoedportefeuille verhuren’ eigenlijk alweer klaar is, maar ik hoop stiekem dat ze het toch gaan verhuren. En dat het niet loopt zoals ze had gedacht omdat ze een paar ploertige huurders in huis krijgt, en dan een hele emotionele video maakt over dat het niet verlopen is zoals ze had verwacht, dat de huurders een prulletje hebben omgestoten, dat iemand iets had laten liggen of vies had gemaakt, met tranen, 100% out of touch met de realiteit van huizen verhuren, klein leed waar ieder ander zich binnen 10 minuten overheen kan zetten, nzovoort. Daarvoor zou ik weer naar haar filmpjes gaan kijken. Dus Gregor en Mascha, als jullie meelezen, bij deze mijn verzoek.

25 likes

:salt: damn

34 likes