Zij zegt enkel dat het haar opvalt, jij zegt het alsof het een vaststaand feit is
Nou ja laten we nu niet doen alsof @anon4775214 iets mega raars zegt, want een groot leeftijdsverschil is wel een onderwerp binnen de gay scene. Maar mijn ervaring is dat de laatste tjd juist meer besproken wordt dat dat niet per se goed is en schadelijk kan zijn. Ook grooming wordt daarbij besproken
Ik kende de betekenis van dit woord niet, dus even gegoogled en het komt neer op digitaal kinderlokken van een minderjarige. Het gaat hier niet om minderjarigen dus lijkt t me niet okay om mensen hiervan te beschuldigen.
Nja niet persee digitaal kinderlokken. Eigenlijk is het een minder jarige âbrainwashenâ zodat zij beginnen te geloven dat ze jou leuk vinden en zelf een relatie met jou willen. En dan als ze 18 zijn is het legaal en is het zogenaamd liefde.
Is Dook niet vrijgezel ?
Wel mooi gecrikut
Ik vind Bram zelf sowieso een beetje een creep. Als ik hem met Jelle samen zie krijg ik altijd een beetje de rillingen. Vind het leeftijdsverschil bij hun heel erg âzichtbaarâ. Als in, Jelle kon eerder het jongere broertje van Bram zijn.
Ik heb ooit met Bram voor iets samengewerkt waar ook mijn toenmalige vriend bij betrokken was. Wij waren 18, hij echt een stuk ouder en hij zat steeds zoooooo met mijn vriend te flirten en wilde alleen maar contact met hem over die samenwerking terwijl hij ook gewoon mijn nummer had en zo.
Nja Bonnie is ook al 30 he haha. Bij haar vind ik het oon ongemakkelijk.
Hij zou zelfs zijn pa kunnen zijn Jesse hing zijn eindexamenvlag uit terwijl Bram al ergens in de 30 was. Ik vond de piempartyvlogs altijd echt leuk maar inmiddels kan ik er niet meer naar kijken zonder te cringen.
Of toen Bram Jelle opzocht met Oud & Nieuw. Hij is gewoon bijna 20 jaar ouder dan die hele vriendengroep.
Een dag doorbrengen in Disneyland zou echt niets voor mij zijn Wat een extreme blijheid die parade
Het zou wat zijn als de parade bestond uit chagrijnige Disney karakters die om de haverklap hun middelvinger opstaken
Zin in die parade wel
Ja doe mij ook maar
Ik vind het ook echt heftig als ik hele blije berichtjes zie op LinkedIn van volwassen mensen die daar een half jaar stage mogen gaan lopen. Het lijkt mij echt een marteling om in zoân pak rond te moeten lopen tijdens die parade
De prinsessen niet
Pakken???
Whut? Maar als ik je goed begrijp blijven die mensen er wel vet lang werken dus?