Beutyblogtopic XL #14

De poepcupcake niet te vergeten

12 likes

Hoe grappig zou het zijn als de antwoorden op haar instapost ook echt dit soort herinneringen zouden zijn IPV “Oh jullie bruiloft”, “Die keer dat jullie Mickey Mouse ontmoet hebben” en “Je opruimvideos :heart_eyes:”.

2 likes

Die pannenkoeken zorgen nog regelmatig voor nachtmerries

4 likes

Niet één moment, maar meer het feit dat ze in Babylon die mysterieuze kamer had waarover iedereen speculeerde wat dat kon zijn. Oa sm kamer kwam voorbij geloof ik hahaha

22 likes

-HELEMAAL NAAR ACHTEREN ZEG IK TOCH

-Koffie innemen ( helaas zit dit in mn dagelijkse vocabulaire, en ik haat het)

Niet uit de vlogs maar beautygloss

-Amerikaanse meiden ( de cringe is real)
-Knoflook nagellak
-Enchilada video waar Greg ~stiekem~ drie vlokken chilipeper in de pan flikkert, de deugniet!

28 likes

Waar wachten we op
 hahaha
“Ik krijg af en toe flashbacks van die keer dat Gregor in een baf vol jelly zat”

27 likes

Jammer dat krekko deze vraag niet stelt, want dan kon @Spaarlamp haar favo screenshot er weer ingooien.

8 likes

Oh en dit recept dat ‘bak olie met olie en voeg olie toe’ is.

21 likes

Net postse iemand ook dat ie dood was hahaha maar dat was na een ninja edit weg

9 likes

Ja omg ik dacht dat :flushed: maar toen ging ik ff factchecken en het bleek helemaal niet zo te zijn dus ik heb dat vast ook hier gelezen

7 likes

wat?

4 likes

Oh no dit doet me denken aan die x dat ik onder een post van de glamour over die acteur van home alone iets had gepost van , dat het raar was dat ze over zijn drugs verleden hadden omdat hij dood was enzo.
Bleek die vent helemaal niet dood te zijn. Ik heb jaren lang gedacht dat die vent een overdosis had gehad

7 likes

Vind het hele fenomeen van 'Iemand is dood. Haha nee het was een grap" zo raar. Die hele tiktoktrend ook, puur om iemands reactie te zien en dan te roepen dat het maar een prank is.

8 likes

Zo ziet hij er wel uit

9 likes

Haha zegt echt niemand die poepcupcake :smiling_face_with_tear: ik denk daar echt vaker aan dan me lief is

Haha kut ik las niet goed @George

4 likes

“Ik heb deze nieuw gekocht want die andere viel echt helemaal uit elkaar”

6 likes

“Deze luiertas van 5 miljoen euro gaat echt lang mee”

6 likes

afbeelding
En de Techno Cappuccino natuurlijk

32 likes

Ik moet nog best vaak denken aan dat ze ooit ergens zei dat de “broodbal” die je soms krijgt bij het opensnijden van een broodje ook in je maag voor altijd een bal blijft haha. Ze zei ook iets van “ja logisch eigenlijk” hahaha

37 likes

Haha nou ik dacht NU bij het lezen “wat lullig want die man is dood”, maar toch niet haha. Komt echt door het forum dan.

Mandela effect heet dat toch?

6 likes