Vind het hele fenomeen van 'Iemand is dood. Haha nee het was een grap" zo raar. Die hele tiktoktrend ook, puur om iemands reactie te zien en dan te roepen dat het maar een prank is.
Zo ziet hij er wel uitâŠ
Haha zegt echt niemand die poepcupcake
ik denk daar echt vaker aan dan me lief is
Haha kut ik las niet goed @George
âIk heb deze nieuw gekocht want die andere viel echt helemaal uit elkaarâ
âDeze luiertas van 5 miljoen euro gaat echt lang meeâ

En de Techno Cappuccino natuurlijk
Ik moet nog best vaak denken aan dat ze ooit ergens zei dat de âbroodbalâ die je soms krijgt bij het opensnijden van een broodje ook in je maag voor altijd een bal blijft haha. Ze zei ook iets van âja logisch eigenlijkâ hahaha
Haha nou ik dacht NU bij het lezen âwat lullig want die man is doodâ, maar toch niet haha. Komt echt door het forum dan.
Mandela effect heet dat toch?
Haha of die keer dat Gregor zei dat ietsâŠdie ene keer, of die andere keerâŠ
Al die keren.
Dat ze een keer springrolls maakte met rauw loempia deeg.
Niet in de vlog natuurlijk maar toen Betty88 exposed werd en zij kwam posten dat ze de screenshots had.
Ja ik postte het net ook, maar had dat inderdaad geedit nadat ik het had opgezocht. Maar komt inderdaad door het forum denk ik
Die thee heb ik helaas nooit meegemaakt. Dat was toch ook het tijdperk dat influencers ook op t forum posten?
Sws de 1 april videos van Mascha, met een plak kaas op der gezichtâŠ
Weet iemand in welke vlog deze tragedie zich afspeelt?
Was er niet een andere Taco overleden, en dat mensen die door elkaar haalden met deze Taco? Daar staat me iets van bij.
Haha ik blijf stuk gaan om dat on my bâday
Ik haal sindsdien altijd het overtollige brood uit kaiserbolletjes en Italiaanse bollen. Ik weet dat het onzin is maar ik doe het gewoon alsnog
