Had ze ook niet in een ver verleden gezegd dat je je haar handdoek niet lang op moest houden want anders kwam er schimmel in je haar.
Ja haha. En er was een meisje die had aks vraag hoe het kon dat haar haar altijd wat muf rook. En volgens Mascha kwam dat omdat ze altijd een oude vieze handdoek gebruikte. Ze kende dat hele kind niet eens😂
Voortaan je broodjes opensnijden met een fatsoenlijk broodmes, dan hoef je ook niks weg te gooien.
Te skeer voor
Dat ze tipte dat je best met henna je haar kon verfen in een hotel kamer, want die werd daarna toch goed schoongemaakt ![]()
Dat ze zei dat greg de hottie van de school was ![]()
Dat ze in babylon een volger met een ziekte zou ontmoeten met haar familie en dat ze toen zei: ze komen over een kwartier, dus ik ga nog even naar de supermarkt voor koekjes en mijn lunch.
Dat ze sleepover met nikkie had en ze maskers gingen gebruiken en toen in slaap vielen en volgens mij slaapt nikkie ook op de achtergrond.
Beautygloss was echt mijn jeugd ![]()
Hahahaha je hebt mijn dag met terugwerkende kracht gemaakt met deze opmerking.
Breng het water aan de coke
![]()
Het ‘Hot Tamales’ dansje met Cynthia
Als je skeer bent moet je juist vooraf snijden ipv achteraf, want dan hoef je niks weg te pleuren.
Je broodje insnijden voor je hem in de oven stopt ![]()
![]()
Maar ik wil het wegdoen want ik wil het niet eten
Omdat je een beautyblogger een domme uitspraak hebt horen doen?
Anti-skeer
Ja 8 jaar geleden hahaha, ik doe het al zoo lang. Ik heb er ook geen last van hoor
Hoop het niet voor Siem aangezien M&G er constant vandoor gaan. Zo’n beestje heeft toch wat meer stabiliteit nodig.
Omg ja hahahaha
Geen idee? Ik wist niet dat deze man Taco heette en ken ook geen andere Taco’s (behalve een oom maar die leeft nog haha)
Dat filmpje van Gregor, wtf met zn mannenpasta. Hij heeft wel oprecht een cool t-shirt😍
Ps. Die droge reactie van Magnolia ook, sorry you had a bas experience just email haha.
Beutyblogtopic XL #10 - #1334 door Tampie hier wordt die vlog gelinkt hahah, zit er weer om te lachen
Naja ik vind het toch best apart om je kat steeds een maand alleen te laten, ook al komt er even iemand langs.