Ohnee de disney adults zijn er weer.
Conclusie: you hate it or you love it. En doorrrrr.
Leuk toch kunnen we de hele dag over de voors en tegens spreken
Ja ze hebben het Disney kasteel gekocht
Ofnee
Didney castle zoals ze zelf zouden zeggen
Om dan maar in het vlog/blog deel te blijven. Ik kwam laatst op dit kanaal terecht en zij gaat ook super vaak naar disney. Maar hoeveel Disney troep zij ook koopt holy shit. En het is ook niet alsof dat daar allemaal zo goedkoop is.
Zij had toch ook altijd van die action en primark harry potter meuk shoplogs.
Ik denk echr dat zij in de qoute 500 had kunnen staan als ze dat geld had gespaard hahah.
Zij heeft alleen maar shoplog video’s? Hoe kan je hier gelukkig van worden
Ja volgensmij wel, echt allemaal troep😭 Maar ik heb niet veel videos gezien want ik kan dat kinderlijke niet aan.
Heeft iemand begrepen waarom Gregor eruit was gehaald bij de douane? Ik hoorde iets van een blok water in zijn tas? Snap/versta er niets van
Heb het even gekeken, volgens mij komt het door waterwipes (billendoekjes) die dan dus inderdaad als een blok water in de tas worden gezien
Ik snap nooit zo goed waarom Mascha nooit gewoon voor ze die camera aanzet even kort op een rijtje zet wat ze nou precies wil vertellen. Het is altijd een soort chaotische collage van niet afgemaakte zinnen, stofzuiger geluid op de achtergrond en “Ohja Mila heeft ook een mening” en dan nog een soort corrigerende Gregor die het verhaal duidelijker probeert te maken maar het alleen maar nog verwarrender maakt.
As is tradition komen na de Amerika-vlogs de vlogs met opvulbeelden die daardoor nét 8 minuten duren, omdat dat (zo begreep ik) de grens is voor advertenties. Vandaag een ode aan de trap (Ik neem dit Mascha overigens niet kwalijk, dit is een inkomstenbron voor haar, maar het valt zo op.)
Bram de Wijs is 39?! Wow had hem echt eind 20 gegeven
Zijn hij en Jelle nog samen?
Ja
QUIZVRAAG!
Van wie is deze (lichtelijk passief agressieve) poll?
- Mascha
- Cynthia
- Debby
0 stemmers
HINT: skincare
Wow dan ben je echt slecht in leeftijden schatten haha. Hij heeft echt best veel rimpels enzo.
En het gaat vast over oslo skin lab of het lichtmasker
Eind 20
Ik dacht Mascha door de net niet opties met het niet afsluiten van het haakje. Maar de skincare stuurt me naar Debby.
Ze heeft het geheim nog niet verteld dus misschien blijft het geheim.
Zou wel een plottwist zijn.
“Wil je nog een geheim weten? Ja? Zeg ik lekker niet.”