Beutyblogtopic XL #14

Ik vind het lompe ‘waarom volg je me’ en dan ook nog met een haakje missend echt TYPISCH mascha

14 likes

Het missende haakje is Mascha, maar het passief-agressieve kan alleen Debbie zijn! Of Serena maar die stond er niet tussen…

4 likes

Nou er stond ook nog een emoticon met een knipoog en een haakje om de zin af te sluiten.

Als je het zo leest lijkt het idd een beetje passief agressief, maar met een knipoog valt het wel mee.

4 likes

Je bedoelt deze :wink:? Ik lees deze vrijwel altijd als super passief agressief

25 likes

Ohh dat maakt t wel iets anders. Ik vind het zonder emoji echt heeel erg massiaans haha

5 likes

Of Sanneke
Oh sorry beutytopic

8 likes

Ik denk dat die er niet bij kon eigenlijk.

Maar het is debbie hahaha

1 like

Ik heb teske een hele tijd niet gevolgd, maar vind haar video’s nu weer echt leuk om te kijken. Heel kalm en lekker haarzelf.

7 likes

Je had gelijk :joy:

4 likes

:joy::joy: niets nieuws bij ons Deb

4 likes

Wauw de trap bij de foefjes is vind ik wederom lelijk geworden? Waarom zijn al hun trappen steeds drama? Naja die in Florida is nog wel leuk maar in dat grote huis hadden ze ook zo’n rare trap? Sorry geen aardige post dit, vind het wel chill om wat vlogs te kijken weer.

8 likes

Ik wil geen vlogs meer kijken, maar ben nu wel benieuwd naar die trap. Waar kan ik die vinden?

4 likes

In de vlog van gisteren. Gewoon een witte trap, weinig bijzonders. Snap niet wat er zo’n drama aan is.
Het houtwerk wat je nog ziet is niet mee geschilderd, omdat dat weggaat, zei ze.

4 likes

Ik vind de trap niet lelijk, maar die strips die erop zitten. Die trap spierwit en dan lelijke zwarte strips. Ik snap dat voor de veiligheid is maar daar zijn toch wel mooiere oplossingen voor? En dan komt er nog een glaswand voor in plaats van de traphekken? Weet niet zo goed wat ik me daarbij moet voorstellen eigenlijk.

11 likes

Hoe maak je een open trap niet lelijk?

3 likes

Het is gewoon een geschilderde trap? :smiling_face_with_tear:

8 likes

Hoe maak je een dichte trap mooi?

3 likes

Wat had jij met deze trap gedaan?

4 likes

Masha die het kopen van een jeep ziet als het ultieme succes. Dat onderschrift bij de foto ook. Voor alle meisje die horen dat het ze toch niet gaat lukken… net alsof het ultieme levensdoel consument zijn is. Benieuwd wanneer ze de auto weer gaan inruilen omdat het toch niet handig blijkt te zijn in Amsterdam.

18 likes

Maar eerlijk, als je dat zo even met eigen geld kan afrekenen heb je financieel je zaken wel op orde! Dus daar mag ze best trots op zijn, het is niet dat ze uit echt oud geld komt volgens mij.

25 likes