Beutyblogtopic XL #14

De keer dat ik hem wegklikte en eindelijk een gevoel van rust voelde

4 likes

Hahaha die krijg je van de mods vgm kun je dat ergens instellen dat je geen titel wilt.

4 likes

Ik dacht even dat je het tegen mij had ipv dat je naar een vlog refereerde

4 likes

Hahaha dat was inderdaad een onvergetelijk moment

Ik moet denken aan de beautyglossparty waar ze all out was gegaan met de zelfbruiner en de extreem bleke pannekoeken die ze bakte in New Babylon

10 likes

NAAR ACHTEREN

19 likes

Ah thanks voor de opheldering! Als een moderator heeft besloten mij deze titel te geven, zal dit vanaf nu mijn credo zijn.

23 likes

Ja hier zat ik echt op te wachten

7 likes

Doet deze kerel dit werk eigenlijk nog? Ik ga echt nog steeds stuk elke keer als ik dit zie en eraan moet denken. Hoe ze daar lamlendig rondliep met dat ontplofte vogelnest.

14 likes

Ik vind het wel een perfecte combinatie met je forumnaam

13 likes

Ik mag eigenlijk hopen van niet

6 likes

Haha nu je het zegt!

6 likes

Stretchy Greg leg

33 likes

Ohja whahaha van de nieuw babylon vlogs. Dat waren mijn favoriete vlogs van haar die eerste periode.

10 likes

Edit: nee hij lijkt dit nog wel te doen inderdaad

1 like

De poepcupcake niet te vergeten

12 likes

Hoe grappig zou het zijn als de antwoorden op haar instapost ook echt dit soort herinneringen zouden zijn IPV “Oh jullie bruiloft”, “Die keer dat jullie Mickey Mouse ontmoet hebben” en “Je opruimvideos :heart_eyes:”.

2 likes

Die pannenkoeken zorgen nog regelmatig voor nachtmerries

4 likes

Niet één moment, maar meer het feit dat ze in Babylon die mysterieuze kamer had waarover iedereen speculeerde wat dat kon zijn. Oa sm kamer kwam voorbij geloof ik hahaha

22 likes

-HELEMAAL NAAR ACHTEREN ZEG IK TOCH

-Koffie innemen ( helaas zit dit in mn dagelijkse vocabulaire, en ik haat het)

Niet uit de vlogs maar beautygloss

-Amerikaanse meiden ( de cringe is real)
-Knoflook nagellak
-Enchilada video waar Greg ~stiekem~ drie vlokken chilipeper in de pan flikkert, de deugniet!

28 likes

Waar wachten we op
 hahaha
“Ik krijg af en toe flashbacks van die keer dat Gregor in een baf vol jelly zat”

27 likes