Beutyblogtopic XL #14

Ja wegwezen enge disney adult creeps

13 likes

Leuke podcastaflevering over Disney adults en cults

15 likes

Omg, je hebt echt een herinnering unlockedšŸ˜‚ Ik was echt mega actief in dit forum, heb een paar jaar geleden zelfs nog een interview gehad in de Linda meiden over Disney en toen heb ik dit forum nog aangehaald. Zo gek (en cringy) om je posts van tien jaar geleden zo terug te lezen

Edit: spelfout

4 likes

Zo grappig dat hier zoveel mensen zitten die daar ook actief hebben gepost! Voor mijn gevoel waren we met een heel klein clubje

En nu zal ik stoppen met dit topic vervuilen srry

6 likes

Haha, inderdaad! Ik ben nu wel heel benieuwd wie je bent en of we elkaar nog zouden kennenšŸ˜‚

4 likes

In relatie tot dit en het laten influencen om iets aan te schaffen: ik heb door Cynthia een abonnement op dat Oslo Skin Lab collageen genomen en spoiler alert: het werkt voor geen meter :relieved:

16 likes

doordat collageen geen ā€˜compleetā€™ eiwit is en tryptofaan mist kan je last krijgen van slaap en humeurproblemen omdat je er dan een tryptofaantekort van kan krijgen. dus kan zonder toegevoegd tryptofaan nog schadelijk zijn ook helaas :woozy_face:

8 likes

Thanks! Het was nogal fucking duur ook dus ben blij dat ik het opgezegd heb.

5 likes

Maar wat vinden jullie er van als je ex nog je Netflix gebruikt?

4 likes

Optyfen van mijn Netflix

57 likes

Wachtwoord wijzigen en klaar ermee.

23 likes

Zolang hij maar betaald

12 likes

Als je dat beiden okay vindt, prima. Anders eigen accounts. Hoeft niet zo lastig te zijn, denk ik

3 likes

alleen als hij een avatar gebruikt.
Nee, gewoon zelf dokken.

5 likes

Uit het oog uit mn netflix

33 likes

Wow ik dacht ook dat ik in een heel ander topic was

10 likes

wachtwoord wijzigen als je ziet dat hij bij de season finale is natuurlijk

25 likes

Door al deze verhalen over Disney ben ik mijn favoriete promofilmpje van Disneyland Parijs weer eens gaan opzoeken! Volgens mij zat deze voor een Disneyfilm op een videoband.

33 likes

Ohhhh die herken ik nog!

7 likes

Jaaa! Ik wilde altijd zo graag (nooit geweest als kind :smiling_face_with_tear:)

13 likes