Beutyblogtopic XL #14

Jammer dat krekko deze vraag niet stelt, want dan kon @Spaarlamp haar favo screenshot er weer ingooien.

8 likes

Oh en dit recept dat ‘bak olie met olie en voeg olie toe’ is.

21 likes

Net postse iemand ook dat ie dood was hahaha maar dat was na een ninja edit weg

9 likes

Ja omg ik dacht dat :flushed: maar toen ging ik ff factchecken en het bleek helemaal niet zo te zijn dus ik heb dat vast ook hier gelezen

7 likes

wat?

4 likes

Oh no dit doet me denken aan die x dat ik onder een post van de glamour over die acteur van home alone iets had gepost van , dat het raar was dat ze over zijn drugs verleden hadden omdat hij dood was enzo.
Bleek die vent helemaal niet dood te zijn. Ik heb jaren lang gedacht dat die vent een overdosis had gehad

7 likes

Vind het hele fenomeen van 'Iemand is dood. Haha nee het was een grap" zo raar. Die hele tiktoktrend ook, puur om iemands reactie te zien en dan te roepen dat het maar een prank is.

8 likes

Zo ziet hij er wel uit

9 likes

Haha zegt echt niemand die poepcupcake :smiling_face_with_tear: ik denk daar echt vaker aan dan me lief is

Haha kut ik las niet goed @George

4 likes

“Ik heb deze nieuw gekocht want die andere viel echt helemaal uit elkaar”

6 likes

“Deze luiertas van 5 miljoen euro gaat echt lang mee”

6 likes

afbeelding
En de Techno Cappuccino natuurlijk

32 likes

Ik moet nog best vaak denken aan dat ze ooit ergens zei dat de “broodbal” die je soms krijgt bij het opensnijden van een broodje ook in je maag voor altijd een bal blijft haha. Ze zei ook iets van “ja logisch eigenlijk” hahaha

37 likes

Haha nou ik dacht NU bij het lezen “wat lullig want die man is dood”, maar toch niet haha. Komt echt door het forum dan.

Mandela effect heet dat toch?

6 likes

Haha of die keer dat Gregor zei dat iets
die ene keer, of die andere keer

Al die keren.

5 likes

Dat ze een keer springrolls maakte met rauw loempia deeg.

8 likes

Niet in de vlog natuurlijk maar toen Betty88 exposed werd en zij kwam posten dat ze de screenshots had.

9 likes

Ja ik postte het net ook, maar had dat inderdaad geedit nadat ik het had opgezocht. Maar komt inderdaad door het forum denk ik

3 likes

Die thee heb ik helaas nooit meegemaakt. Dat was toch ook het tijdperk dat influencers ook op t forum posten?

4 likes

Sws de 1 april videos van Mascha, met een plak kaas op der gezicht

11 likes