Beutyblogtopic XL #14

Weet iemand in welke vlog deze tragedie zich afspeelt?

7 likes

Was er niet een andere Taco overleden, en dat mensen die door elkaar haalden met deze Taco? Daar staat me iets van bij.

8 likes
12 likes

Was nog voor het vloggen!

34 likes

Haha ik blijf stuk gaan om dat on my b’day

43 likes

Ik haal sindsdien altijd het overtollige brood uit kaiserbolletjes en Italiaanse bollen. Ik weet dat het onzin is maar ik doe het gewoon alsnog

12 likes

Had ze ook niet in een ver verleden gezegd dat je je haar handdoek niet lang op moest houden want anders kwam er schimmel in je haar.

8 likes

Ja haha. En er was een meisje die had aks vraag hoe het kon dat haar haar altijd wat muf rook. En volgens Mascha kwam dat omdat ze altijd een oude vieze handdoek gebruikte. Ze kende dat hele kind niet eens😂

5 likes

Voortaan je broodjes opensnijden met een fatsoenlijk broodmes, dan hoef je ook niks weg te gooien.

13 likes

Te skeer voor

4 likes

Dat ze tipte dat je best met henna je haar kon verfen in een hotel kamer, want die werd daarna toch goed schoongemaakt :joy:

Dat ze zei dat greg de hottie van de school was :face_with_raised_eyebrow:

Dat ze in babylon een volger met een ziekte zou ontmoeten met haar familie en dat ze toen zei: ze komen over een kwartier, dus ik ga nog even naar de supermarkt voor koekjes en mijn lunch.

Dat ze sleepover met nikkie had en ze maskers gingen gebruiken en toen in slaap vielen en volgens mij slaapt nikkie ook op de achtergrond.

Beautygloss was echt mijn jeugd :nerd_face:

30 likes

Huwelijksaanzoek van Kelly en papasjenk

33 likes

Hahahaha je hebt mijn dag met terugwerkende kracht gemaakt met deze opmerking.

2 likes

Breng het water aan de coke :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

5 likes

Hebben ze Siem trouwens nog?

5 likes

Het ‘Hot Tamales’ dansje met Cynthia

20 likes

Als je skeer bent moet je juist vooraf snijden ipv achteraf, want dan hoef je niks weg te pleuren.

4 likes

Je broodje insnijden voor je hem in de oven stopt :heart::ok_hand:

7 likes

Maar ik wil het wegdoen want ik wil het niet eten

6 likes

Omdat je een beautyblogger een domme uitspraak hebt horen doen?

14 likes