Weet iemand in welke vlog deze tragedie zich afspeelt?
Was er niet een andere Taco overleden, en dat mensen die door elkaar haalden met deze Taco? Daar staat me iets van bij.
Haha ik blijf stuk gaan om dat on my bâday
Ik haal sindsdien altijd het overtollige brood uit kaiserbolletjes en Italiaanse bollen. Ik weet dat het onzin is maar ik doe het gewoon alsnog
Had ze ook niet in een ver verleden gezegd dat je je haar handdoek niet lang op moest houden want anders kwam er schimmel in je haar.
Ja haha. En er was een meisje die had aks vraag hoe het kon dat haar haar altijd wat muf rook. En volgens Mascha kwam dat omdat ze altijd een oude vieze handdoek gebruikte. Ze kende dat hele kind niet eensđ
Voortaan je broodjes opensnijden met een fatsoenlijk broodmes, dan hoef je ook niks weg te gooien.
Te skeer voor
Dat ze tipte dat je best met henna je haar kon verfen in een hotel kamer, want die werd daarna toch goed schoongemaakt
Dat ze zei dat greg de hottie van de school was
Dat ze in babylon een volger met een ziekte zou ontmoeten met haar familie en dat ze toen zei: ze komen over een kwartier, dus ik ga nog even naar de supermarkt voor koekjes en mijn lunch.
Dat ze sleepover met nikkie had en ze maskers gingen gebruiken en toen in slaap vielen en volgens mij slaapt nikkie ook op de achtergrond.
Beautygloss was echt mijn jeugd
Huwelijksaanzoek van Kelly en papasjenk
Hahahaha je hebt mijn dag met terugwerkende kracht gemaakt met deze opmerking.
Breng het water aan de coke
Hebben ze Siem trouwens nog?
Het âHot Tamalesâ dansje met Cynthia
Als je skeer bent moet je juist vooraf snijden ipv achteraf, want dan hoef je niks weg te pleuren.
Je broodje insnijden voor je hem in de oven stopt
Maar ik wil het wegdoen want ik wil het niet eten
Omdat je een beautyblogger een domme uitspraak hebt horen doen?