Huizen kijken
Vakantie huis kopen in Orlando en verhuren aan volgers.
Een huis kopen
Een Walmart filiaal opzetten.
Ik weet niet zeker of dit nou ook een “lollige” reactie is of serieus hahaha. Denk dat ik chicago fire toch maar ff moet pauzeren en in de vlogs moet duiken
Het is echt waar Huis kopen, zelf een maand per jaar erin (denken ze nu) en de rest van de tijd verhuren want ‘hoe leuk is het als we dit met onze volgers kunnen delen?!’
Je zou haast denken van wel, is helaas echt waar.
@Strawberry Hahahha jeeeetje, dat vind ik echt veel bijzonder. Je gaat ook niet ff voor een weekendje ofzo die kant op ja.
Hoezo niet, Mila kan straks haar huiswerk toch gewoon maken in de business class. Gelijk vanuit school naar Schiphol.
Dit is echt een zeik om het zeiken van mij, maar waarom moeten we altijd raden van haar wat er in hun kop gebeurt? Ik kan er ook niet zo goed tegen wanneer Mascha begint met ”Herinneren jullie nog…”
Nee dat weet ik niet want niet mijn leven en niet actief meegemaakt.
Ik ben blijkbaar met het verkeerde been uit bed gestapt.
Mensen die overmatig met zichzelf bezig zijn, denken vaak dat anderen het ook heel belangrijk vinden wat zij doen en denken. Zij heeft dat heel erg inderdaad.
We weten allemaal dat hun die 15 slaapkamers moeiteloos kunnen vullen met zooi.
Geef mij een blanco cheque en ik heb die kamers gevuld met meuk in no time.
Waarschijnlijk om ervoor te zorgen dat mensen reageren op de post / comments achter gaan laten.
Kan, maar dan kun je ook vragen: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?
Dan creëer je een gesprek ipv raad de smaak
De rest van de post is ook echt op zo’n expert toontje, maar ze noemt echt de meest obvious dingen om over na te denken als je een huis koopt
Een huis wat er ‘Pinteresty’ uit ziet ook. Ik kijk inderdaad alleen daar naar altijd, maar goed dat Mascha éven benadrukt dat de binnenkant van een huis ook goed moet zijn
Jongens ben hier twee weken ofzo niet geweest, maar vandaag las ik dit op een ander forum en wel in Massa’s stem. Godverdomme.
Dit is echt zo een rare opmerking idd haha. Plus zien huizen daar er zo “Pinteresty” (stom woord) uit? Vaak zien ze eruit alsof ze van karton zijn ofzo
Standaard Amerikaanse suburbian homes zijn nou ook niet mijn definitie van een pinterest huis, maar eerder een starter home in de Sims ofzo