https://www.xenos.nl/tomatenmesje-paars
Deze doen het ook goed met broodjes.
Anti-skeer
Ja 8 jaar geleden hahaha, ik doe het al zoo lang. Ik heb er ook geen last van hoor
Hoop het niet voor Siem aangezien M&G er constant vandoor gaan. Zo’n beestje heeft toch wat meer stabiliteit nodig.
Omg ja hahahaha
Geen idee? Ik wist niet dat deze man Taco heette en ken ook geen andere Taco’s (behalve een oom maar die leeft nog haha)
Dat filmpje van Gregor, wtf met zn mannenpasta. Hij heeft wel oprecht een cool t-shirt😍
Ps. Die droge reactie van Magnolia ook, sorry you had a bas experience just email haha.
Beutyblogtopic XL #10 - #1334 door Tampie hier wordt die vlog gelinkt hahah, zit er weer om te lachen
Naja ik vind het toch best apart om je kat steeds een maand alleen te laten, ook al komt er even iemand langs.
Dat is prima voor een vakantie of 2 per jaar.
Hoezo? Als er gewoon permanent iemand is is dat toch genoeg stabiliteit? Ik ben ook kattenoppas ook voor lange periodes en de meeste katten vinden dat hartstikke leuk
Als Siem maar niet gekwetst is.
Precies! Mijn kat geniet alleen maar van de extra aandacht (en extra eten en snoepjes haha). Uitzonderingen daargelaten, maar volgens mij is Siem ook best een relaxte kat.
Is hij dan ook psycholoog? Want we hebben het hier over een Nederlandse kat
Zeiden ze dat tegen je?
Nee maar de baasjes wel
Ik vroeg het in de comments maar deze comment werd niet zichtbaar. Ik heb het nu gevraagd zonder ‘Siem’ te gebruiken en nu is ie wel zichtbaar. Er wordt dus waarschijnlijk gefilterd op het woord Siem wat denk ik betekent dat ze geen zin heeft in vragen hierover…
En ondertussen lacht Mascha in haar vuistje want alle oude vlogs krijgen nu ineens veel views
Dat is gewoon echt niet waar. Ik vind het zelf geen probleem om op vakantie te gaan als je een kattenoppas hebt maar ik vind dit soort onjuiste uitspraken zo irritant. Katten hebben met hun baasjes net zo’n band als honden en baby’s.
Ik denk overigens altijd aan Mascha als ik bij Five Guys ben omdat ze een keer had gezegd dat het zo heet omdat er altijd 5 mensen werken. En ik tel dan altijd het personeel en het zijn altijd meer dan 5 mensen
Mascha en haar facts