Beutyblogtopic XL #14

Ja daar worden ze toch ook gewoon voor betaald neem ik aan

3 likes

Oh dan ging het idd daarover, want ik kon me echt duidelijk nog een verhaal over de zelfde azc en ervaringen herinneren! Maar idd andere periodes dan.

4 likes

Nou de mijne doet dat wel hoor

5 likes

Je wilde eigenlijk beweren dat het leugenaars zijn die hun verhaal veranderen ofzo?

1 like

Gaat het?

Ik dacht dat er ook mukbangs waren geweest over hun azc en snap nu hoe het zit

13 likes

Nee ok je “Misschien heb ik dat helemaal zelf verzonnen” comment insinueerde verder niks.

Hahaha daarmee bedoelde ik echt letterlijk wat ik zeg. Ik twijfelde aan mijn eigen geheugen, niet aan hen.
Apart hoe je dit in het negatieve moet uitleggen. Zo serieus was het niet bedoeld meid, en al helemaal niet dat zij leugenaars zouden zijn

33 likes

deb is alleen sceptisch als ze er niet voor betaald wordt volgens mij

15 likes

Deb eet gewoon groente en fruit en drink water. Dan heb je ook een mooie huid.
Met je gekke poeders en snacks

12 likes

Klopt. Al dit soort kleine dingen zitten ook echt nooit in het contract opgenomen. Speelgoed in een wachtkamer ergens wordt met mazzel misschien af en toe afgenomen door de receptioniste, maar nooit door de schoonmaker. Ook niet in ziekenhuizen of bij de dokter oid.

5 likes

Tja, met groente en fruit kan je geen dikbetaalde sponsordeal sluiten :woman_shrugging:t3:

8 likes

Ik dacht hetzelfde als jij, dat ze elkaar als dus vaag kenden via azc en later elkaar als influenza weer hadden gevonden oid

1 like

Emmy is zwanger!!! Wat leuk!

35 likes

Grappig dat Marije erop reageert. Ik dacht dat zij nogal van de duurzaamheid was.

Edit: ik keek net het filmpje. Ik vind die spiegel nogal cheap ogen. Zeker wanneer die uitstaat

18 likes

Maar dat je zelf van de duurzaamheid bent, betekent toch niet dat je constant je vrienden de maat neemt?

7 likes

Da’s waar, maar ik zou zelf niet op zo’n post dan gereageerd hebben. Gezien je hele brand uit duurzaamheid bestaat. Maar wat weet ik ervan :woman_shrugging:t2:

18 likes

Ik vond toen ik die house tour keek dat ze echt zoveel spiegels in dat huis hadden en nu dus nóg 1.

Ik vind het echt een lelijk plastic ding :sweat_smile:

19 likes

Influencers :heart: spiegels. Hoe kunnen ze anders outfit selfies maken

7 likes

Ze zei in een mukbang video met Anna ook dat ze die plek (met dat Neon ijs ding op de achtergrond) specifiek in gedachte had zodat huurders daar dan konden gaan zitten om een mukbang op te nemen.
Alsof random mensen behalve influencers denken “OMG, ja ik wil in dat huis want dan hebben we een leuke setting om 20 Amerikaanse snacks te inhaleren voor een camera”.

47 likes

Wát een afzichtelijke spiegel. De tering hee.

11 likes