Beutyblogtopic XL #14

Oh maar ik denk dat Gregor dit helemaal niet echt ‘nonchalant nonchalant’ bedoelt maar meer gespeeld ‘nonchalant’ van oh KIJK ONS even casual een huis kopen haha!!!

11 likes

afbeelding

Wel het toppunt van Pinterest hoor

33 likes

Ja, zijn geweldig gevoel voor humor shined weer als nooit tevoren.

12 likes

Typisch Surinaams

26 likes

Mila’s kapseltje is nou niet bepaald wat je verwacht van een beutyblogger/insta-mom. Maar wel heel keepin’ it real.

5 likes

Burning Man style

10 likes

Door o.a. dit soort opmerkingen moeten mensen hun kinderen niet op social media zetten.

60 likes

Nog iets interessants in de video van vandaag?

4 likes

Kijk m en je komt er vanzelf achter :+1:

9 likes

Burny

11 likes

Keek het half. Ze gaven tips over roadtrips, verder weet ik het niet meer.

7 likes

What. The. Fuck. Laat dat kind met rust joh. Ik hoop dat je je comment verwijdert.

7 likes

Joh, rustagh. Het is maar een kapseltje. Kan dat kind niets aan doen. Als ik iets negatiefs had gezegd over haar gezicht (bijv) had ik je verontwaardiging begrepen.

6 likes

Ja ik lees het ook meer als kritiek op hoe Mascha of Gregor haar haar gedaan heeft dan als kritiek op Mila. Als je nou gezegd had van ‘Wat heeft ze een lelijke haarkleur’ (puur hypothetisch voorbeeld) dan begrijp ik de verontwaardiging.

29 likes

Met de super nuttige tip: bepaal eerst wat je echt wil doen, en vul daarna de details in :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

4 likes

Onze gebeden zijn verhoord

8 likes

Ik zit de video van Mascha te kijken met haar roadtriptips, ik ben nu halverwege. Haar allereerste tip is goed plannen, past helemaal bij haar natuurlijk. En de volgende tips zijn dat je een locatie moet kiezen waar je heen wilt, dat je data moet kiezen wanneer je wilt gaan en dat je zelfs op google maps kunt zien hoeveel uur het rijden is van punt a naar punt b. Ik ben benieuwd naar de rest haha.

52 likes

Wat een lifehacks! Dit wist ik echt niet (kuch)

8 likes

Tips voor haar 10-jarige volgers :rofl: :cry:

4 likes

Really??? Wow!

3 likes