Ik hoop dat ze ook met tips komt, zoals wat te doen bij hoge nood. Moet je dan een toilet zoeken? Of gewoon een toiletrol meenemen in je (hand)bagage? Of wachten tot je gekochte vakantiewoning klaar is om je behoefte te kunnen doen.
Bij alle (semi)influencers die nu alsnog een tiktok account aanmaken, krijg ik het gevoel dat ze vooral bang zijn om de boot te missen.
Vergeet niet de briljante tip van Gregor om uit te stappen als je naar een national park gaat en een wandeling te maken of even iets te eten daar. Overigens is dat echt iets Europees volgens hem!
God sta me bij
Wandelen is iets Europees
Misschien omdat ze in Amerika alleen aan hiken doen?
Er zijn ook een aantal parken zonder eetgelegenheden of waar je al ruim van te voren moet reserveren maar ok
Hiken in de Walmart
Amerikanen willen alleen maar doorgassen naar hun bestemming, ze doen niet aan sightseeing onderweg. Aldus Gregor haha.
Hahaha goeie
Ohja daarom zijn roadside attractions juist in Amerika een enorm ding natuurlijk (South of The border, walldrug, hele YouTube kanalen die gewijd zijn aan het bezoeken van de duizenden roadside attracties), omdat Amerikanen dat he-le-maal niet interessant vinden en nooit stoppen.
Ik vond het vooral een chaotische video. Mascha was helemaal hyped-up en zei dat ze zeker 1000 tips had, maar naar mijn mening kwam er steeds hetzelfde namelijk: plan je dagen, check dagelijks de prijzen van de tickets en vergelijk deze, en kies dan je begin en eindbestemming.
Oh ja, en gesmak. Veel gesmak! Maarja het is ook een mukbang
Had je anders verwacht dan
Hahaha deze story van Vera
“Sorry oma heeft weer dr flitser aan”. En dan Jeff en dr broer met geknepen ogen. “Kan je toch uitzetten?”
Haha, die man achter hen kijkt ook echt not amused.
Ik zag net toevallig een video van iemand die zomers in Orlando was, en Mas zei in haar video dat ze hun vakantiehuis eigenlijk zelf vooral in de zomer gaan gebruiken wegens zomer vakanties.
Maar het is daar dan gemiddeld 32 graden, 80% luchtvochtigheid (echt jezussss), en midden in het seizoen dat je eigenlijk elke dag een tropische regenbui over je heen krijgt waarna de luchtvochtigheid tot hoog in de 80% oploopt.
Disney is dan op z’n allerdrukste ook, met rijen van uren lang maar je houdt het in die temperatuur niet eens uren uit in zo’n rij?
Ik bedoel ze zijn twee volwassen mensen en ik zeg niks wat ze vast al niet weten, maar whyyyyyy Orlando dan als je er alleen kunt zijn wanneer het een Turks stoombad is??? Ze zijn ook allebei zo heel pale en niet mensen die lekker lijken te gaan op hitte, Mas heeft altijd een kop als een tomaat als ze ergens is waar het warm is. Ik vind het zo’n aparte keus, Maargoed hun lefe ofc maar wist gewoon niet dat het zo slecht te doen was in de zomer ( @Echo jij weet dit vast maar 80% luchtvochtigheid is toch gewoon alsof je in de jungle loopt?)
Afkoelen in de Walmart?
Mss ook handiger als vrienden (met kinderen) dan ook langs kunnen komen.
Waren zij toen ook niet in la naar van die warme parken in hun onesie met niet genoeg drinken.