Mijn schoonoma woont ook in de tropen en toen ik daar het vliegtuig uit kwam zei ik ook ‘het is net alsof je een badkamer inloopt waar iemand net urenlang heet heeft gedoucht’. En iedereen vond het maar grappig want het was mei (en dus al wat kouder, daar is het dan herfst). Maar echt, waarom zou je daar vrijwillig willen wonen. Zij had in ieder geval nog een bananenboerderij.
Doe mij maar droge hitte, dan biedt de schaduw nog wat verkoeling.