Beutyblogtopic XL #14

was dat niet een wompies in plaats van een onnessie?

8 likes

Ja het is echt jungle inderdaad. Ik was in juli in Orlando en het was echt niet te doen. Toen ik uit het vliegveld kwam dacht ik echt gelijk wtff is dit, echt alsof iemand met een hete föhn in je gezicht blaast. En de temperatuur was niet eens zo hoog, rond de 27 graden. Waar ik woon is het vaak 37 of hoger en dat vind ik makkelijker uit te houden. Er was ook inderdaad elke dag onweer en dan ff een stortbui van een uur. Ik was echt blij als het even regende omdat je dan tenminste kan ademen.

Ik vond het ook heel naar dat het zelfs ‘s nachts niet afkoelt, het is gewoon constant benauwd. Ik zou zelf nooit in zo’n klimaat willen wonen. Maarja Gregor heeft wel Caribische roots natuurlijk!

37 likes

Wow dat lijkt me echt super intens. Vind het hier in NL al erg als het zomers soms flink benauwd is. Laat staan dat je dat elke dag hebt en dan ws nog erger. Pfoehh

8 likes

Dit klinkt precies zoals ik mij de hel voorstel.

22 likes

Mooie reden voor mij om er never nooit heen te gaan. Ik krijg het al benauwd in de bush en mangrove hal van Burgers Zoo. Wel weer typisch dat de foefs juist zo’n benauwde plek kiezen voor een huis, om vervolgens hele dagen te vertoeven in de airco.

14 likes

Ja een onepiece aka wompies…
Iemand had dit toen gedeeld op het forum en toen kon ik het echt niet meer niet horen

:joy: haha good okd times toen ik nog mascha (of vlogs uberhaupt!) keek. Echt 1x per jaar komt dit terug en dan kan ik weer shinen met mn forumnaam​:crazy_face:

8 likes

Mijn schoonoma woont ook in de tropen en toen ik daar het vliegtuig uit kwam zei ik ook ‘het is net alsof je een badkamer inloopt waar iemand net urenlang heet heeft gedoucht’. En iedereen vond het maar grappig want het was mei (en dus al wat kouder, daar is het dan herfst). Maar echt, waarom zou je daar vrijwillig willen wonen. Zij had in ieder geval nog een bananenboerderij.

Doe mij maar droge hitte, dan biedt de schaduw nog wat verkoeling.

4 likes

Het is in Orlando nu ook al 33-35 graden met een hoge luchtvochtigheid, dus dat moeten ze nu ook al voelen.

Het zou me trouwens niet verbazen als dat hele vakantiehuis er nooit gaat komen, maar dat ze dit project hebben bedacht om kijkers vast te houden nadat Mila herkenbaar uit beeld verdween.

Straks eerst nog een maand huizenjacht-vlogs, daarna misschien nog een paar maanden rekken en dan uiteindelijk: Guys, we hebben besloten om het uiteindelijk toch niet te doen, want…. ingewikkeld, ingewikkeld, blablabla.

23 likes

Dat is wel heel cynisch, want als ze het voor views deed dan had ze gewoon doorgevlogd. Een maand niet uploaden is echt niet goed voor je kanaal. Het is een fascinatie die ik ook niet begrijp, maar daar geloof ik niks van.

14 likes

Ben op zich wel fan van hoe dit allemaal weer past in het net-niet-thema. Vakantiehuis in het buitenland? JA! Maar waar? Laten we de allerkutste staat van heel de VS kiezen met het allerkutste klimaat!

28 likes

Ze hebben de staat specifiek uitgekozen voor de regels omtrent het hebben van een vakantiehuis voor niet US inwoners. Dus ik denk dat dit dan de beste optie voor hen was.

6 likes

Ze kleden zich al als Florida people.

5 likes

Ik snap vooral echt niet waarom je een huis in de US zou kopen als vakantiehuis. Het is in alle opzichten zo niet praktisch. Van een huis in Europa kun je ook veel meer sporadisch gebruik maken. Ook als er wat gebeurd ben je er dan zo. Los van de CO2 uitstoot van elke keer naar de US vliegen.

21 likes

Maar Europa heeft geen Walmart

15 likes

Normale mensen doen dat ook niet maar zij zijn zo MURRICA obsessed dat ik me soms afvraag waarom ze er nog niet permanent wonen

4 likes

Waarom gaan ze ook naar orlando. Ze zijn daar toch niet eerder geweest of wel. Of is het daar goedkoper.

1 like

Ik had het dan op zich gewoon niet gedaan en een ander land uitgezocht. Lekkere opknapper in Italië ofzo

3 likes

Nadat ze zich jarenlang heeft uitgesproken tegen alles wat met diëten te maken heeft en vervolgens ambassadeur van WW werd, kan ik niet meer alles wat Mascha zegt en doet serieus nemen. Misschien inderdaad cynisch, maar we zullen zien.

5 likes

Maar WW is geen dieet maar een :sparkles: lifestyle :sparkles: :crazy_face:

5 likes

Behalve wanneer je in de VS bent… dan is 1 maaltijd van iHop genoeg punten voor de hele week.

5 likes