Beutyblogtopic XL #14

Ik had nooit door wat een ongelofelijke kutwinkel Walmart eigenlijk is tot ik er laatst was.

5 likes

Beetje onpopulaire mening: maar ik houd van Orlando. Beetje warm en af en toe een orkaan op je dak, maar genoeg leuke dingen te doen. Ook ligt het centraal in Florida, dus je kan alle kanten op.

Maar inderdaad waarom kiezen zij voor Orlando? Alleen voor het geld om te verhuren dan denk ik. Alhoewel ze het vast niet nodig hebben. Het Disney toerisme is het hele jaar rond. Anders hadden ze beter een appartement in Miami ofzo kunnen kopen. Dat is toch hun favoriete plek in Florida.

5 likes

Mascha die gaat praten over de wapenwet daar, lijkt mij een slecht idee

Hopelijk beseft ze dat zelf ook

11 likes

Ja op insta komt in hun bio dan :round_pushpin: Amsterdam :netherlands: & Orlando :us:

20 likes

Ik begrijp ook niet wat er speciaal is aan de Walmart, vond het lastig om fatsoenlijk brood en fruit en groente te krijgen (wel in de supercenters maar niet in de gewone) en dat is toch reden nummer om naar een supermarkt te gaan… maar misschien begrijp ik de Walmart niet

3 likes

Ho ho, je woont niet écht in The City als je geen :x::x::x: in je bio hebt staan. :netherlands: Is te easy :crazy_face:

21 likes

Sowieso amper te vinden in USA

16 likes

Amerikaans brood uit de supermarkt :nauseated_face: Van die kleine vierkante sneetjes uit zak.

Alleen Subway kon ik wegkrijgen haha.

8 likes

Kan me nog altijd niet voorstellen dat zoete aardappel met marshmellows erop echt te eten is.

11 likes

In amerika hebben ze sws geen fatsoenlijk brood

4 likes

Ik ben meerdere keren 3 weken naar Amerika geweest, elke keer kom ik lichter thuis door het vieze eten.

Die burgerzaken zijn inderdaad wel lekker. En Shake Shack!

10 likes

Waarom kopen de foefs geen Ihop. Daar wonen ze wel bijna zodra ze in Amerika zijn.

14 likes

Scheelt er toch echt wel aan waar je eet hoor. Je kunt er prima lekker brood halen en er zijn zoveel verschillende culturen en dus keukens, vooral in grote steden.

Maar nee je moet niet naar Denny’s en IHOP en dat soort zaken gaan.

6 likes

Oh ik vond Panera dan weer wel heel lekker haha. Hoewel daar zoveel beleg op zit dat je het brood zelf bijna niet meer proeft :joy:

2 likes

Kun je opgeklopte slagroom invriezen? :thinking:

Overigens lijkt het mij sorbetijs, maar ik heb het nooit gehad

6 likes

Ik heb ook heerlijk gegeten bij verschillende diners, pasta en cheesecake van the cheesecake factory, de twisted mac and cheese van hardrock café… :smiling_face_with_three_hearts: Blij dat ik ook over 40 dagen weer mag. Maar ik moet zeggen dat ik nooit hele erge problemen heb met vet eten :face_with_hand_over_mouth:

Ik vond de Domino’s pizza daar trouwens echt niet lekker.

5 likes

En daarna romig gemaakt. Hahaahah Hoe

49 likes

Het is dole whipp overigens

“ Dole Whip is a pineapple-flavored soft-serve ice cream. It was originally created by the fruit company, Dole”

Maargoed laat Mas maar lekker slagroom gaan invriezen, Ounce of luck

Edit: “iedereen is helemaal van goh wat zou erin zitten”, recept staat gewoon online. Met je nuchtere gok.

49 likes

Met room duh :crazy_face:

8 likes

Ik heb altijd prima gegeten in Amerika, alleen het brood (en idd @grace de koffie) is gewoon goor daar

3 likes