Beutyblogtopic XL #14

Nikkie brengt lipglosses uit bij Nimya! :blue_heart: :yellow_heart:

toch maar even in spoiler voor wie de reveal in de video wil zien haha

14 likes

Morgen starten de Amerika vlogs van Mascha. Ben wel heel benieuwd

6 likes

1 vlog per dag en daarna weekvlogs tot ze op schema lopen? Heh?

3 likes

Vraag mij af hoe het losloopt

4 likes

Waarschijnlijk van de periode na Amerika zodat ze weer gelijk/paar dagen achter kunnen lopen ipv vlogs van maanden geleden delen?

5 likes

Dus komende tijd vlogs van Amerika en in de dagen dat die worden gepost maakt ze van haar tijd hier weekvlogs. Tot de Amerika vlogs op zijn, en dan weer naar dagelijks. Zo lees ik hem.

3 likes

@Rasmus ah ja, logisch! Gek omschreven. Ben benieuwd of ze niet helemaal overgaat op weekvlogs

7 likes

Dus rond Halloween zijn de vlogs weer up to date

22 likes

Net zoals ik voorspelde, en volgens mij gaan de weekvlogs ook gewoon blijven. Ze hebben nu ondervonden hoe chill het is om niet elke dag te moeten editen

7 likes

Gelukkig heeft Mas al jaaaren een planner, zodat ze dit helemaal kan uitkienen.

9 likes

Cynthia heeft weer een artikel over haar favoriete salades. Het recept van de salade met meloen en ham komt me zeker wel bekend voor. 3e keer nu :joy:

17 likes

En de dadels met spek?

8 likes

Makkelijk hergebruik artikel wel… Soms vraag ik me af, waarom lees ik het nog ook…

6 likes

De stoofpeer-geitenkaas, ook een klassieker.

4 likes

Volgens mij zijn er de afgelopen tijd alleen maar oude artikelen opnieuw geplaatst, zowel van haar als van Emmy?

4 likes

En niet te vergeten: Ook de spiegelfoto’s worden na een tijdje herhaald.

8 likes

hahaha sowieso dat ik dit artikel al vier keer op haar site heb gelezen, ook altijd die salade met (vega) kip, mango en geitenkaas.

4 likes

Dat er nog zoveel mensen op haar site kijken überhaupt. Ik heb al jaren niet meer gekeken. En je mist er dus ook niks aan blijkbaar :sweat_smile: :joy:

13 likes

Eens in de zoveel tijd ben ik nostalgisch / verveel ik me en ga ik oude blogs opzoeken die ik vroeger las. En meestal snap ik ook waarom ik ze niet meer lees (als ze überhaupt nog bestaan en geüpdatet worden).

6 likes

Ik hoop echt zo op beelden van Krek in het Trap museum :crossed_fingers:t3::crossed_fingers:t3::crossed_fingers:t3::crossed_fingers:t3::crossed_fingers:t3::crossed_fingers:t3:

Dat moet toch cringe galore worden

11 likes