Nikkie brengt lipglosses uit bij Nimya!
toch maar even in spoiler voor wie de reveal in de video wil zien haha
Nikkie brengt lipglosses uit bij Nimya!
toch maar even in spoiler voor wie de reveal in de video wil zien haha
Morgen starten de Amerika vlogs van Mascha. Ben wel heel benieuwd
Vraag mij af hoe het losloopt
Waarschijnlijk van de periode na Amerika zodat ze weer gelijk/paar dagen achter kunnen lopen ipv vlogs van maanden geleden delen?
Dus komende tijd vlogs van Amerika en in de dagen dat die worden gepost maakt ze van haar tijd hier weekvlogs. Tot de Amerika vlogs op zijn, en dan weer naar dagelijks. Zo lees ik hem.
@Rasmus ah ja, logisch! Gek omschreven. Ben benieuwd of ze niet helemaal overgaat op weekvlogs
Dus rond Halloween zijn de vlogs weer up to date
Net zoals ik voorspelde, en volgens mij gaan de weekvlogs ook gewoon blijven. Ze hebben nu ondervonden hoe chill het is om niet elke dag te moeten editen
Gelukkig heeft Mas al jaaaren een planner, zodat ze dit helemaal kan uitkienen.
Cynthia heeft weer een artikel over haar favoriete salades. Het recept van de salade met meloen en ham komt me zeker wel bekend voor. 3e keer nu
En de dadels met spek?
Makkelijk hergebruik artikel wel… Soms vraag ik me af, waarom lees ik het nog ook…
De stoofpeer-geitenkaas, ook een klassieker.
Volgens mij zijn er de afgelopen tijd alleen maar oude artikelen opnieuw geplaatst, zowel van haar als van Emmy?
En niet te vergeten: Ook de spiegelfoto’s worden na een tijdje herhaald.
hahaha sowieso dat ik dit artikel al vier keer op haar site heb gelezen, ook altijd die salade met (vega) kip, mango en geitenkaas.
Dat er nog zoveel mensen op haar site kijken überhaupt. Ik heb al jaren niet meer gekeken. En je mist er dus ook niks aan blijkbaar
Eens in de zoveel tijd ben ik nostalgisch / verveel ik me en ga ik oude blogs opzoeken die ik vroeger las. En meestal snap ik ook waarom ik ze niet meer lees (als ze überhaupt nog bestaan en geüpdatet worden).
Ik hoop echt zo op beelden van Krek in het Trap museum
Dat moet toch cringe galore worden