Beutyblogtopic XL #14

Moet wel Amerikaans klinken natuurlijk :crazy_face:

Goh, dat badjassenmerk heeft nu ook hoeden met initialen. Ja sorry hoor, maar bij Mascha dr initialen denk ik alleen maar aan motherfucker đŸ« 

47 likes

Daar moest ik ook direct aan denken toen ik haar stories zag :joy::joy:

13 likes

Zou dat algoritme ook verantwoordelijk zijn vóór de plaatsing van ålle åccentstreepjes?

6 likes

Nog erger is Gregor die het ATL noemt (en dan ook echt uitgesproken als ee-tie-el).

7 likes

Die twee zijn simps voor Amerika. Ik vraag mij af of er een een Amerikaans variant bestaat op de term weeaboo

2 likes

Als ze dat vinden hebben ze daar best wel reden toe, er wordt al jarenlang gepraat op een forum over zo’n beetje alles wat ze doen/zeggen :sweat_smile:

10 likes

Jij verstaat hem tenminste nog, ik begrijp geen woord van wat hij mompelt

7 likes

Hahaha dit is nu het enige wat ik kan horen, bedankt hĂš!

5 likes

Een van de redenen dat ik geen vlogs meer van haar kijk. Word er altijd helemaal misselijk van. Vreselijk

6 likes

Ik heb al heel lang geen vlog meer gezien dus ik dacht laat ik het weer eens proberen, maar dat geschud van de camera is echt gewoon misselijkmakend :grimacing:

Vond het erg surrealistisch hoe ze de hele tijd roepen “zo fijn om weer in Amerika te zijn!!” icm het nieuws van de laatste tijd rondom abortus

23 likes

Ook surrealistisch vond ik dat ze trots waren op het 60 klm huisje. En daarna ook ‘wauw wat tof een toeristenkoets met paarden’. Nooit gehoord van vliegschaamte of dierenleed.

26 likes

Leven echt totaal in hun eigen wereld

14 likes

Het was toen nog niet verworpen, maar in mijn herinnering was het toen al wel in het nieuws. En het is zoiets groots en ingrijpends dat ik niet goed begrijp hoe dat dan langs je op kan gaan. Dat je enthousiast bent over dat je op vakantie bent vind ik logisch, maar om het land zo op te hemelen

En dat je je minder bewust bent van zaken die meer op de achtergrond spelen snap ik, maar als het wel in het nieuws komt vind ik dat toch wel een beetje vreemd.

11 likes

Ze grijpen alles aan om Amerika te verheerlijken

Zelfs het speeltuintje is voor hun bijna de reden om daar heen te gaan.

12 likes

Amerika is gewoon een derde wereld land met een gucci riem.

111 likes

”We zijn bij de Waffle House, nadat we soort van bijna beroofd zijn op straat.”

Details Mascha. Details!

15 likes

Soort van beroofd in maschas wereld is wss zp gegaan.
" Wow nice wallet!"
En toen was zij in paniek.

59 likes

Maar Atlanta was dus geen zak aan hoor ik tussen de regels door. Tot zover alles in Amerika is zooo geweeeldig

5 likes

Ik vond Atlanta persoonlijk wel heel leuk. Onder andere omdat er veel media zit, je kan een tour doen bij CNN. Coca Cola World zit er. En ook historische plekken zoals het huis van Martin Luther King. Maar
 daar moet je wel zelf naar op zoek gaan en zij gaan vooral shoppen en eten.

15 likes