Beutyblogtopic XL #14

Mascha vindt er inderdaad geen reet aan. Maar misschien zitten ze in de verkeerde area van Atlantic. Ze zitten downtown, ik heb geen flauw idee of dat saai is.

6 likes

Maar Mascha is ook echt het type dat een road-trip door Amerika doet en dan zou kunnen zeggen

‘ja onderweg van de ihop naar de Walmart kwamen we langs een soort mega krater. De Grand Canyon ofzo? Nou ja super leuke tip: stap daar even uit! Kun je super leuk even wandelen’

113 likes

Dit vat het heel mooi samen haha!

4 likes

Hahaha, doet me denken aan die keer dat ik in San Francisco was bij de golden gate bridge. Er staat een man en die vraagt aan zijn partner ‘waarom is er hier zo veel volk, is dit een belangrijke brug misschien?’. En hij had notabene een toeristenpetje op met de golden gate bridge en ‘i love SF’.
Zou zo Mascha kunnen zijn.

31 likes

Hahaha ja en dat uitstappen en wandelen is dan de ultieme tip want dit doen Amerikanen namelijk niet, its very european :sob::rofl:

6 likes

Ik zat ook ooit downtown. Vond het niet het meest leuke gebied, weinig winkels, halfgare op straat
 en ik ben wel wat gewend in hoofdstad. Enige leuke is wel dat je zo kan lopen naar aquarium en coca cola enzo. Hotels waren wel prima down town

7 likes

Ik heb me toch weeeeer zitten verbazen over hoe slecht de kwaliteit van die vlogs van Mas en Krek is. Na al die jaren is het gewoon nog steeds even kut als in het begin, alleen dan in 4K, das eigenlijk toch best bizar?! :exploding_head:

16 likes

Ik deel dat idee, maar de inhoud van deze vlogs is tot nu toe weer zo
ja, gewoon saai. Het is de foef bubbel. Aan de ene kant heel goed dat ze gewoon laat zien wat er gebeurt in hun dagelijks leven maar het heeft echt 0 entertainment waarde. Terwijl iik die vlogs van hun “honeymoon” wel heel leuk vond terwijl ze daar ook geen reet deden maar toen hadden ze nog geen kind waar de focus constant op lag. Nu kijk je gewoon naar een suf stel ouders die je letterlijk in elke straat kan vinden.

11 likes

Ik erger me zo aan ‘kleintjes’, ik hoor denk ik nog liever ‘kids’. Jammer eigenlijk dat we er niet een normaal Nederlands woord voor hebben.

Maar dat stukje over dat hun kleintje in het restaurant aandacht kreeg van andere mensen
 Alsof dat in Nederland niet gebeurt?

9 likes

Ze gaan in NL er niet echt op uit, behalve in hun eigen buurt.

8 likes

Nouja ook in Amsterdam krijgt mijn kind regelmatig aandacht van andere mensen. Of gaan ze nooit naar een restaurant?

4 likes

Misschien krijgen ze dat niet in Izakaya :laughing:

9 likes

Iemand de nieuwe vlog al gezien? Weer zo schokkerig en random beelden in het aquarium.
Ik vind dat hele stuk waarin ze op bed ligt en ‘probeert’ te huilen zo geforceerd overkomen. Echt alsof ze nog een klein traantje er uit probeert te persen om de boodschap extra kracht bij te zetten
 Maar tegelijkertijd is die boodschap hakkelig en vaag ‘ik kan het niet uitleggen maar
’

Wel grappig hoe Gregor bij het uitstappen vd lift reageert met ‘hater’.

10 likes

Toen ze in Japan waren zat ze toch nog zo te janken bij het aquarium dat het zo zielig was voor de visjes. Dat ze zich altijd zo verbonden voelde met vissen en dat ze nooit meer naar een aquarium zou gaan. Maar is ze in Etlenna natuurlijk al weer vergeten.

48 likes

Ja dit wilde ik net posten. Onbegrijpelijk. Maar dis is Muricaaaa

6 likes

Na haar Spitsbergen-flip verbaast mij echt niks meer. Principes? Wat zijn dat?

19 likes

Maar downtown Etlenna heeft wel Sen Fren vibes. :sweat_smile:

8 likes

Ik vind het wel echt grappig wat voor reality check atlanta voor hun is hahahah welcome to the real world

8 likes

Uit ervaring weet ik dat dit in Atlanta zomaar kan, heb me op weinig plekken onveiliger gevoeld dan daar

11 likes

Inderdaad. Ben in Atlanta geweest voor een congres en voelde me echt onveilig (en we zijn ook een soort van beroofd, niet met geweld maar wel voldoende dreiging om twintig dollar af te staan). Echt geen chille stad.

3 likes