Ik erger me zo aan ‘kleintjes’, ik hoor denk ik nog liever ‘kids’. Jammer eigenlijk dat we er niet een normaal Nederlands woord voor hebben.
Maar dat stukje over dat hun kleintje in het restaurant aandacht kreeg van andere mensen… Alsof dat in Nederland niet gebeurt?