Beutyblogtopic XL #14

Ze reageert nu op iemand dat het in Osaka anders was omdat daar 500 pinguïns op een kluitje stonden. Weet niet of ze dit figuurlijk bedoelt, maar 500 pinguins lijken me vrij veel, zelfs voor een dierentuin :sweat_smile:

Nou moet ik wel zeggen dat ik in een dierentuin in Tokyo ben geweest en de dieren daar ook echt in erbarmelijke omstandigheden leefden. Suuuuuper kleine hokjes, vond het daar ook echt vreselijk.

10 likes

Mascha’s 500 = 12 ofzo
“Valt heeelemaal uit elkaar” = ligt 2 jaar in de kast
“De mensen die me al jaaaren volgen weten dat ik altijd … gebruik” = goedbetaalde spon praat

19 likes

Mascha’s theorie over de wapenwet in Amerika:
”Dat die mensen die bij de overheid werken, die de doorslag geven, bang zijn dat ze anders een kogel door de kop krijgen.”

:thinking:

Edit: volgens mij hebben ze echt een klote tijd in Atlanta. Ik vind dat wel sneu voor ze.

6 likes

Kinderen is toch een normaal Nederlands woord?

13 likes

Ja daarom, het was sarcastisch bedoeld.

9 likes

O lol haha sorry

7 likes

Kijk ons eens onbewust street wise zijn dan :laughing: :smiling_face_with_tear: :see_no_evil:

3 likes

Ik denk dat ze vooral een grote reality-check hebben gekregen. Amerika wordt door hun steeds verheerlijkt, en nu maken ze eens de keerzijde mee. Plus je zit daar met je kind, je voelt je onveilig en het zit gewoon niet mee. Wat keihard balen is want ze hebben hier maanden naartoe geleefd in de foef-bubbel en het geplan

21 likes

Ik heb echt torenhoge verwachtingen van de vlog nu.

57 likes

Gregor wou naar een supermarkt, maar daar was geschoten. Dus ging hij maar naar een andere

Tenminste zo begreep ik het

4 likes

Ik ook. Omdat Mila haar drinkfles kwijt was ging hij nog snel een nieuwe kopen

4 likes

Ik heb alleen een jankende Mascha gezien en tering veel vissen

2/10

14 likes

Wist je dat dat Milas absolute lieverlings dieren zijn.
Wss als ze de volgende keer een geit zien is Mila ineens een geiten fluisteraar

12 likes

Ja ze heeft natuurlijk zelfs vissenbehang! Dus ze zijn wel echt haar fave.

11 likes

Dit is een Italiaans handgebaar voor “wat wil je nou!” :pinched_fingers:
Hoe gebruikt Mas het dan?

21 likes

De meeste handgebaren hebben toch totaal geen betekenis? Ik doe mij handen ook vaak zo, maar ik praat sowieso altijd met mijn handen.

5 likes

Waterman is een luchtteken haha. Schorpioen moet erbij.

6 likes

Als je een willekeurig persoon screenshot terwijl die aan t praten is zie je ook handgebaren die raar zijn, beetje overdreven dit hoor :joy:

19 likes

Ja

12 likes

Nee het is Italiaans voor papedipoepedi :pinched_fingers:t3::pinched_fingers:t3::pinched_fingers:t3:

27 likes