Beutyblogtopic XL #14

Ooh ik dacht poepidipaapi?!:scream:

7 likes

Pfff dat gezeur ook van die twee dat downtown Atlanta niet leuk is en dat ze geen taxi kunnen krijgen met kinderzitje. Waarom dan niet een gewone taxi nemen en even met Mila op schoot zitten? Dat zou ik gewoon doen, maarja misschien maakt dat mij wel echt een loedermoeder🙈

4 likes

Kind op schoot doe ik ook liever niet hoor, zelfs niet voor een super kleine afstand dus dat begrijp ik wel. Maar er zijn in een stad toch ook bussen en een metro? Of je huurt 2 fietsen voor een dag?

11 likes

De bus??? Dat gaat niet voor Mascha hoor

11 likes

En daarna nasi eten zeker?! Echt niet…

9 likes

Dus als ze Amerika verheerlijken is het niet goed, maar als ze eerlijk zijn over dat het niet leuk is en geen aanrader is dan is het ook niet goed. Ik vind het juist goed dat ze aangeven dat het tegenvalt en balen, beter dan dat er een heel onrealistisch beeld neergezet word.

Edit: het is ook voor mij voor het eerst dat ik ze juist hoor over problematische dingen in america. De ggz, pistolen, racisme, onveiligheid etc. Het is niet allemaal super uitgebreid en perfect verwoord maar het is er eindelijk wel een keer.

44 likes

Ehm oké…. Ik snap niet waarom deze reactie gericht is aan mij, want ik zeg hier niks over. Ik heb het over een kinderzitje, niet over al die andere onderwerpen die jij noemt

4 likes

Mascha: ‘van alles in Amerika vinden wij national parks het allerleukst’

Also mascha: ‘mijn ultimate happy place op aarde is toch wel de wallmart’

12 likes

echt weer een reality momentje hoor. die plek waar mas en krek stoppen voor perziken. alles wat ze eten zit op of in een piepschuim beker/bordje/bakje. wtf echt. en wat ze gekocht hebben in twee plastic zakjes, past prima in een.

2 likes

Die plastic zakjes daar zijn zo dun. Als je daar iets zwaarders koopt doen ze er 3/4 zakjes om heen :sob:

4 likes

Ik vind het ook juist goed dat ze nu een realitycheck hebben gehad en het delen. Blijkbaar hebben zij hiervoor altijd een Disney-versie van Amerika gezien en komen ze er nu achter hoe het land ook kan zijn.

17 likes

Nja je hebt het ook over het gezeur dat downtown atlanta niet leuk is, en dat is waar ze de andere dingen bij benoemd.

3 likes

Ik ben echt geen diehard Mascha-fan, maar ik denk dat ze het hierin nooit voor iedereen goed kan doen. Zegt ze er niks over, dan romantiseert en idealiseert ze Amerika alleen maar. Zegt ze wel iets, dan is het of nooit goed genoeg of vinden mensen het overdreven.

29 likes

Hahaha je hebt gelijk, ze hebben een freaking limousine taxi met kinderzitje kunnen regelen om hun super-de-luxe rental op te gaan halen. Geen bus voor de foefjes

3 likes

Ja maar volgens mij was dit wel de enige, zo niet laatste, optie voor een kinderzitje en konden ze ook een normalere krijgen als die ene man achter de balie moeite had gedaan voor ze. Niet dat ze dit zelf perse wilden ofzo.

5 likes

Ik kan ook de vlogs kijken voor dit antwoord maar ik heb daar niet echt zin in als ik dit zo allemaal lees, dus als iemand zin heeft om deze vraag te beantwoorden: waarom zijn ze in Atlanta dan? Ze gingen een huis kopen in Florida toch? Of zijn ze nu eerst voor de lol op vakantie in Atlanta en gaan ze daarna door naar Florida?

3 likes

Omdat er naar Atlanta een directe vlucht was. Als ze naar Florida waren gevlogen dan hadden ze een overstap en dat wilde ze niet met Mila.

4 likes

Omdat ze willen roadtrippen zover ik het weet.

3 likes

Maar ze heeft het weer zo ontzettend over zichzelf. Hoe kut en schuldig zij zich voelt dat anderen dingen hebben meegemaakt. Als ze haar eigen gevoel er volledig buiten zou laten zou het al anders zijn. Maar dit gejank over schuldig voelen is gewoon ongepast.

21 likes

Dat is toch gewoon een manier van uitspreken.

7 likes