Beutyblogtopic XL #14

In de vlog van vandaag had ze moeite met pecans uitspreken. Ze wou pee-cans (Engelse uitspraak) spreken ipv puh-cahns. En probeerde ze zichzelf constant te verbeteren, wat ik wel grappig vond. Beide zijn goed, het ligt net aan in wel regio je zit in Amerika.

2 likes

Ja? Dat heb ik gezien. En dit weet ik. Daarom zeg ik het.

3 likes

Ik vind het wel grappig dat Mascha en Gregor het steeds over hun Doge Ram coole huurauto hadden en dat ze dan uiteindelijk wegrijden met een minivan :joy:

Ik snap dat het veel praktischer is maar ik kan echt geen suffere auto bedenken.

36 likes

En waar Mascha zich 2 dagen over heeft zitten opjutten omdat die op haar naam stond en zij er alleen mee moest rijden

6 likes

Heel netwerk uiteraard… kon zo even een belletje plegen.

9 likes

" Mila pakt zelf water ze is zo volwassen."

Ondertussen stikt mila op de achtergrond in dat water.

16 likes

Haha maar ze heeft in de vlog van gisteren over geweren en pistolen :gun::cowboy_hat_face: Alsof het kinderen zijn die cowboytje spelen, ipv een gehele bevolking die semi-automatische moordwapens kan kopen.

En huilen over racisme in atlanta (met ā€œJe wil gewoon tegen die mensen zeggen, wĆ­j́ zijn niet zoā€ - ok) om vervolgens in Florida te willen wonen. Redneck staat nr one en lekker racistisch en homofoob. Zo random ook die tranen…

24 likes

Dat stuit me ook zo vreselijk tegen de borst. Het is zo hypocriet.

Waarom wil je, met alle kennis die beschikbaar is, een huis kopen in Florida, of all fucking places. Het gaat echt m’n voorstelling te boven.
Ze schieten elkaar overhoop, vrouwen hebben geen rechten, kinderen kunnen niet veilig naar school, homo’s kunnen amper over straat, discriminatie is de norm en de halve natie gaat failliet door zorgkosten.

Waar kopen ze hun volgende vakantie huis? Noord Korea??

62 likes

Dit hoort waarschijnlijk eerder in een ander topic zoals het wat heb jij je altijd afgevraagd topic, maar ik heb me dus echt altijd al afgevraagd waarom je in een bus geen gordel om hoeft? Waarom zou een taxi met kind op schoot minder veilig zijn dan een bus waar je kind ook los zit?

10 likes

De kinderwagen zet je toch vast met een gordel? Althans de enige keer dat ik met een kinderwagen in de bus ging heb ik dat wel gedaan. De trein heeft geen gordel voor de wagen nu ik erover nadenk…

5 likes

Ik bedoel daar zitten nog wel 100 landen tussen eh. We krijgen gewoon bizar veel nieuws uit de VS mee, maar het is daar alsnog beter dan zoveel andere plekken. Idk een beetje nuance mag soms ook wel toch

25 likes

Vandaag in de vlog zijn Mascha en Gregor als een kind zo blij in de Walmart. Ik vind dat ergens wel aandoenlijk

4 likes

Er zijn meerdere redenen waarom je in een auto een gordel draagt waaronder 1) het houd je in de stoel in het geval dat de auto gaat rollen en 2) voorkomt dat je door de voorruit vliegt.

Omdat bussen over het algemeen langzamer, groter en logger zijn is er minder kans dat je uit je stoel gelanceerd wordt.

In het kosten/baten plaatje is er in bussen minder reden voor gordels. Geen idee hoe dat met kinderwagens zit haha.

4 likes

Volgens mij in van die touring car bussen zitten er gewoon gordels. Alleen doet niemand ze om haha.

Ik las al een andere reactie van @Pippin, Misschien speelt mee dat die touring cars wel de sneweg op gaan en stadsbussen niet?

5 likes

Lijnbussen gaan ook over de snelweg

3 likes

Bussen die de snelweg op gaan hebben gordels.

9 likes

Jammer. Ik vond het zelf een waterdichte theorie :frowning:

5 likes

Ah yes, dus toch een kloppende, zelfbedachte, theorie :joy:

1 like

Huh nee hoor niet allemaal dan zeker? Heb nml in bussen gezeten die over de snelweg gaan zonder gordels.

16 likes

Ik ook en echt comfortabel voelt dat toch niet.
Maar het is praktisch niet zo eenvoudig om te verwachten dat mensen hun gordel dragen als ze tegen een vreemde zitten. Dat geprul dicht bij elkaars billen, ik zou het er best moeilijk mee hebben en er staan ook altijd wel mensen recht op bepaalde lijnen.

9 likes