Waarom draag je in een bus geen gordel? | Willem Wever. Willem Wever geeft antwoord.
En tijdens elke zin een onderbreking met âOH MILA DOET NU DITâ.
Heb de vlogs niet gezien maar over dat ze de bus niet nemen maar perse een taxi met kinderzitje willen, de bus is in het grootste deel van Amerika toch helemaal geen goeie optie? Niet dat ze er niet zijn, maar wat ik altijd heb begrepen is dat die heel onbetrouwbaar zijn, moeilijk vindbaar, vaak zit er nog echt heel veel lopen bij om bij de halte te komen en komen ze soms gewoon niet of heel laat. Al die Staten zijn toch gewoon ingericht op autoverkeer dus dan snap ik wel dat je daar voor kiest
Ja en je ziet er niks van
Wat voor mensen reageren er ook op die vlogs van Mas âals jullie de liefde van Mila voor vissen in stand houden kan ze later nog wel een marine bioloog wordenâ
Je gaat je afvragen of het ironisch bedoeld is, in de categorie âdokter Siemâ. Maar ik vrees dat deze persoon serieus is
Ze hebben t ook nooit over een bus gehad haha
Op een of andere manier heb ik nog nooit een Nederlander gehoord die dat wil(de) worden. Terwijl in die duizenden uren Amerikaanse reality tv die ik in mijn leven heb gezien was er ĂĄltijd ĂĄltijd in elk programma minstens 1 chick die dat wilde worden.
Hebben jullie dat ook?
Vliegtuig is toch ook gordel om en lekker dij aan dij tegen elkaar
Moet wel zeggen dat de bus van Nijmegen naar een paar verderop die ook stukje over de snelweg ging in de vangrail terecht kwam en ik het doodeng vond. Iedereen klapte voorover enz. (Ik brak een paar acrylnagels wat echt pijnlijk was xd) daarom zat het nog zo in mn geheugen
Dit waren sowieso ooit dolfijnenmeisjes
Ik wilde zeeleeuwentrainer worden
Vond de zeeleeuwenshow in ouwehands altijd mega cool voor ik begreep dat dat ethisch niet oké was. Vooral Joop de zeeleeuw, die kon een zeehond nadoen en dat deed ie heel shady.
Beautygloss staat onder toezicht van het Commissariaat voor de Media.
Wat betekent dat?
âOok moeten zij op hun accounts vermelden dat ze onder toezicht staan, zich aansluiten bij de Stichting Reclame Code en zich aanmelden bij het Nederlands Instituut voor de Classificatie van Audiovisuele Media.â
Vraag me af of een story die na 24 uur verdwijnt telt haha
Edit: ze heeft hem al verwijderd en in een linkje in haar bio gezet.
Als je op het linkje klikt krijg je dit:
Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje wegmoffelen. Ik vond het netter als het in de bio stond
Maar ja, harde regels waar je het plaatst zijn er (denk ik) nog niet.
Ik vond die show ook leuk. Daarom heb ik toen mn hond joopie genoemtâŠ
Jeetje al dat eten in de walmart, met name de hoeveelheid aan cakes, gebak, cookies. Ze worden enthousiast bij elk voedingsproduct dat ze tegenkomen âcheck deze mega skippyâ, âbuffaraaaaaanchâ, âoohhh stuffed puffsâ
Hou je een dagboek bij?
Hahahhaaha ik heb vandaag geprobeerd de Wallmart vlog te kijken maar ik kon het echt niet meer aan toen Gregor ging brabbelen over koekjes die hij ooit zo lekker vond. Vreeeeeeeselijk
Vloggen moet hij niet doen inderdaad. Hij blijft maar babbelen zonder inhoud en dan ook altijd zo bewust zijn hand in beeld.
Ik moet zeggen dat ik maschas walmart videos wel leuk vind. Op t geschud na. Ik vind buitenlandse supermarkt videos leuk. Maar vaak laten de mensen die daar wonen alleen de nieuwe producten zien. Terwijl ik gewoon even globaal alles wil zien. En mascha filmt elke koek en prul dat ze hebben.