Beutyblogtopic XL #14

Jaaa vind ik ook leuk om te zien haha
Misschien moeten we supermarktvideos op youtube plaatsen tijdens vakanties

6 likes

Jaa! Alleen heb ik t idee dat als ik zon video maak ik ook zo onverstaanbaar ben als onze greg.

8 likes

Jij spreekt nog duidelijker dan ik haha zal wel meevallen

5 likes

Kan niet, niemand kan onverstaanbaarder zijn dan die man.
Spoel de stukjes dat hij praat ook standaard door, erger me kapot aan hoe hij geluid maakt, kan het geen praten noemen

13 likes

Hoe spreken de foefs nu Target uit? Targéé zoals op zijn Frans? Jeeeetje

11 likes

Jaa dat zeggen meer mensen daar. Net zoals wij hier de A.c tion zeggen ofzo. Meer als grap

5 likes

Het is echt alsof je luistert naar een kleuter​:rofl::face_with_spiral_eyes:

4 likes

Ik luisterde maar keek niet naar de vlog van vandaag en dacht halverwege “wow articuleert Greg nou gewoon duidelijk??” was het iemand anders. RIP.

9 likes

M’n man heeft ooit een champagnekoeler en 2 glazen gekregen van Tiffany&Co t.w.v. plusminus €700. We gebruiken alles gewoon, wat moet je er anders mee :smile:.

4 likes

Oké maar krijgen voelt voor mij dan toch anders dan kopen.

6 likes

Verpatsen en er wat leukers voor kopen of uit eten ofzo gaan

30 likes

Zijn naam is erin gegraveerd :sob:. Anders hadden we dat misschien wel gedaan ja.

5 likes

Omg de video is met veras moeder. Ik hou van veras moeder.

17 likes

Haha ah nee wat kut. Zou dat echt 1 van de ergste cadeaus vinden om te krijgen, zo’n heel erge the one 500 euros that got away die je bijna had kunnen hebben

34 likes

Nahhh zelfs als ik miljardair was zou 't niet in mijn hoofd opkomen om zoiets te kopen :joy:

6 likes

Als ik zo rijk zou zijn zou alles designer zijn hoor. Fuck de ikea dan.

15 likes

Ik zou dan tassen of schoenen kopen, of echt hele goede messen ofzo, maar waterglazen kan ik me niet voorstellen :joy:

6 likes

Ik ook “eentje is geentje” :heart_eyes:🥹

Haha en Jeffrey op de achtergrond die er al die tijd al was. Ik vind Vera’s shoplogs wel altijd heerlijk om te kijken hoor! En leuk dat ze ook verteld dat de facturen waren betaald en het zichzelf dan gunt glazen a €500 te kopen. Moet er zelf niet aan denken, maar love it.

5 likes

Ik wil wel geadopteerd worden door Vera’s moeder, vind dat zo’n leuk en gezellige vrouw

21 likes

Denk je dat zij gaat huilen als er 1 kapot valt? Koopt ze toch zo nieuwe joh

2 likes