Ik luisterde maar keek niet naar de vlog van vandaag en dacht halverwege “wow articuleert Greg nou gewoon duidelijk??” was het iemand anders. RIP.
M’n man heeft ooit een champagnekoeler en 2 glazen gekregen van Tiffany&Co t.w.v. plusminus €700. We gebruiken alles gewoon, wat moet je er anders mee
.
Oké maar krijgen voelt voor mij dan toch anders dan kopen.
Verpatsen en er wat leukers voor kopen of uit eten ofzo gaan
Zijn naam is erin gegraveerd
. Anders hadden we dat misschien wel gedaan ja.
Omg de video is met veras moeder. Ik hou van veras moeder.
Haha ah nee wat kut. Zou dat echt 1 van de ergste cadeaus vinden om te krijgen, zo’n heel erge the one 500 euros that got away die je bijna had kunnen hebben
Nahhh zelfs als ik miljardair was zou 't niet in mijn hoofd opkomen om zoiets te kopen ![]()
Als ik zo rijk zou zijn zou alles designer zijn hoor. Fuck de ikea dan.
Ik zou dan tassen of schoenen kopen, of echt hele goede messen ofzo, maar waterglazen kan ik me niet voorstellen ![]()
Ik ook “eentje is geentje”
🥹
Haha en Jeffrey op de achtergrond die er al die tijd al was. Ik vind Vera’s shoplogs wel altijd heerlijk om te kijken hoor! En leuk dat ze ook verteld dat de facturen waren betaald en het zichzelf dan gunt glazen a €500 te kopen. Moet er zelf niet aan denken, maar love it.
Ik wil wel geadopteerd worden door Vera’s moeder, vind dat zo’n leuk en gezellige vrouw
Denk je dat zij gaat huilen als er 1 kapot valt? Koopt ze toch zo nieuwe joh
Die nep neuspiercing staat Vera trouwens ook echt super goed, ben benieuwd of ze het daadwerkelijk gaat piercen.
Ja die Vera! Als herinnering aan een tripje maar Parijs koopt ze 2 glazen ter waarde van totaal €580.
Mijn tripje zou al niet meer kosten dan €580 ![]()
Wel heerlijk hoe haar moeder zo lief en aanmoedigend en enthousiast is ![]()
(En de glazen ook helemaal top vindt)
Heerlijk toch dat ze dat gewoon koopt, ze heeft er het geld voor dus waarom niet? Vind het juist leuk om te zien dat ze dat soort dingen koopt, gewoon omdat ze dat wil
Jaa dje ouders van Vera, ook rondom die verhuisvlogs. Dat ze hen dan meteen bij nieuws belt en dat ze dan zo enthousiast en blij en supportive zijn. Echt een warm gezin lijkt het. Zou het iedereen (incl mezelf) ook zo gunnen.
Wat zijn de regels eigenlijk voor adverteren in Youtube. Mas houdt vandaag een klein verkoop praatje over Andrelon in de badkamer. In haar beschrijving van de video heeft ze wel gezet: in badkamer scene = gesponsorde shout out naar Andrelon. Maar is het vermelden in een dichtgeklapte tekst onder de video echt genoeg? Zo ja dan vind ik die reclame regels niet zo streng hoor
Ja die opent toch bijna niemand? Ik kijk vlogs op mijn tv (niet die van mascha)
Er stond wel ad bovenin de video tijdens de shoutouts