Die nep neuspiercing staat Vera trouwens ook echt super goed, ben benieuwd of ze het daadwerkelijk gaat piercen.
Ja die Vera! Als herinnering aan een tripje maar Parijs koopt ze 2 glazen ter waarde van totaal âŹ580.
Mijn tripje zou al niet meer kosten dan âŹ580
Wel heerlijk hoe haar moeder zo lief en aanmoedigend en enthousiast is
(En de glazen ook helemaal top vindt)
Heerlijk toch dat ze dat gewoon koopt, ze heeft er het geld voor dus waarom niet? Vind het juist leuk om te zien dat ze dat soort dingen koopt, gewoon omdat ze dat wil
Jaa dje ouders van Vera, ook rondom die verhuisvlogs. Dat ze hen dan meteen bij nieuws belt en dat ze dan zo enthousiast en blij en supportive zijn. Echt een warm gezin lijkt het. Zou het iedereen (incl mezelf) ook zo gunnen.
Wat zijn de regels eigenlijk voor adverteren in Youtube. Mas houdt vandaag een klein verkoop praatje over Andrelon in de badkamer. In haar beschrijving van de video heeft ze wel gezet: in badkamer scene = gesponsorde shout out naar Andrelon. Maar is het vermelden in een dichtgeklapte tekst onder de video echt genoeg? Zo ja dan vind ik die reclame regels niet zo streng hoor
Ja die opent toch bijna niemand? Ik kijk vlogs op mijn tv (niet die van mascha)
Er stond wel ad bovenin de video tijdens de shoutouts
Niet eens gezien dit!
Ik toch ff de vlog aanklikken, eerste seconde:
âGregor zegt, je mĂłet nu naar buiten komen, oh mijn God waaaaaaauw Dit is⊠dit is geweldigâ
Het uitzicht waarover ze het heeft:
??
Sorry dat het een wazige screen is maar ze houdt de camera echt nooit stil
Ik ken echt niemand die zo geobsedeerd is met (Amerikaanse) suburbia als zij.
Maar misschien geilt ze ook zo op Leidse Rijn of Hoef & Haag.
In films etc. zien die suburbs er altijd wel cute uit maar in het echt, zoals ik t bijvoorbeeld in de (overigens wel leuke) vlog van vandaag zag krijg ik er echt een depri gevoel bij. Het is allemaal zo onpersoonlijk en het tegenovergestelde van wat wij Nederlanders âgezelligâ zouden noemen. Zelfs dat uitzicht in de achtertuinen, wat opzich groen is, is zo inspiratieloos. Zit je dan in je zwembad in de achtertuin uit te kijken op een rand bomen met een grijs watertje ervoor.
Ik vind het toch minder deprimerend dan de gemiddelde woonwijk in Nederland.
Ja vind ik ook, bij alles wat ze zeiden ââdit is zo mooi!! zo leuk!!ââ dacht ik uhhh niet mijn definitie van mooi en leuk. Leuk zoân zwembadje in een kooi haha
Vind ik dus echt niet @WinterQueen, maar hangt er helemaal vanaf waar je woont natuurlijk. Ik vind mijn eigen straat en wijk echt veeeel leuker en gezelliger dan die wijken daar. Maar goed dat is ook gewoon smaak
Ik vind Amerikaanse huizen er altijd uitzien alsof het uit een bouwpakket komt. Maar ieder zijn smaak
Amerikaanse huizen zijn 9/10 keer toch ook prefab dus in feite klopt dat wel
Ik heb in LA een huis gezien dat helemaal werd gebouwd op 2weken. De mensen konden er op dag 15 intrekken. Alles in hout met een nietjespistool vastgedaan.
Een gemiddelde woonwijk in Nederland heeft alleen wel alle voorzieningen die suburbia in de VS niet heeft. Zonder auto kan je er niet eens boodschappen doen. Je kind kan niet fietsend naar school, of ĂŒberhaupt ergens zelf heen voor hun 16e.
Die huizen zijn dan toch ook meeeeeega gehorig. Toen mijn zus in Amerika woonde hoorde je de mensen in de kelder praten terwijl wij op haar slaapkamer zaten, 2 verdiepingen daarboven. Daar word je toch knettergek van.
Ja haha doe mij maar een buurt met rijtjeshuizen waar de gazons niet met een nagelschaar worden getrimd en wel wat te beleven valt.
Ik woonde overigens in een megagezellige en fietsbare buurt dus het kĂĄn wel in Amerika. Maar dat kwam ook omdat de zoning niet heel strict was (vaak mag je in een woonwijk geen horeca openen).
Ja omdat ze van ontbijtkoek zijn gemaakt.