Beutyblogtopic XL #14

Peperkoek bedoel je :japanese_ogre:

7 likes

10 likes

Een woonwijk met alle voorzieningen kan anders ook bijzonder deprimerend zijn.

6 likes

Het is inderdaad een tragedie dat er mensen in Winterswijk, Zoetermeer of Veenendaal moeten wonen.

Ik denk elke dag aan ze :pray:t3:

37 likes

Dat was papier machée.

10 likes

Waarom hebben die zwembaden nou zo’n kooi er omheen? Daar kan een krokodil toch gewoon langs? Of zit er ook gaas oid tussen? :thinking:

5 likes

Hopelijk komt er geen grote boze wolf langs die het hele huis omver blaast. Dat of een tornado, maar die wolf vind ik logischer.

5 likes

Ja, er zit ook gaas tussen.

1 like

Het zou me niet verbazen moest dat eerste huis al gewoon verkocht zijn voor de foefs een rondleiding kregen, en de makelaar hun heeft wijsgemaakt dat je snel moet beslissen omdat het nog geen dag te koop stond.

7 likes

Ik zou daar inderdaad niet dood gevonden willen worden :joy:. Maar gelukkig denk jij aan ze. Daar hebben ze vast heel veel aan.

2 likes

Ze kijken naar huizen van rond de 500.000, dit arme gezin.

10 likes

Oh haha :sweat_smile: ik snapte er al niks van. Zou zo’n krokodil daar echt door de wijk kruipen?

2 likes

Ze kunnen gewoon in dat meertje zitten, volgens mij heb ik dat wel eens gezien bij Ctfxc tien jaar geleden (die in een andere stad woonde in Florida maar het zag er exact zo uit).

5 likes

Maar waarom is het hekwerk dan zo helemaal gesloten? Een krokodil kan toch ook niet over een hekje van 1,5m klimmen?

Maar gregor ziet bij dat laatste huis een meer achter het huis liggen en zegt dan: “leuk kunnen we in kanoën”

:crocodile: joehoe

8 likes

Wow creepy

1 like

Maar dit is een hele volière waar je zo vanuit huis in loopt. Heel veilig….
(Een van de koophuizen had wel een hekje vanuit het huis. Een gaasje)

3 likes

Ok laat maar!

42 likes

Haha lol ik wilde net antwoorden ‘wel’ :joy:

3 likes

Wacht. Willen ze met alle narigheid alsnog een huis kopen daar? Terwijl de rest van de wereld wacht tot t daar een echte versie van the handmaids tale wordt?

16 likes

Is het daar in oktober ook niet tarantula tijd…

8 likes