Beutyblogtopic XL #14

Ewww ja.

7 likes

Ik kan er gewoon echt niet bij dat ze een vakantiehuisje op 7000 kilometer van hun huis willen??? Stel dat ze daar 1x per jaar heen vliegen met z’n drieĂ«n (want waarom heb je anders een vakantiehuis
) is dat al zo’n belachelijke CO2 uitstoot

Neem voor mijn part een jaarabonnement op Eurodisney, boek wat tickets voor de Thalys en ga een sponsorship aan met Kellys expat shopping voor een jaarvoorraad lucky charms ipv te kutten met intercontinentale vluchten in business class en elke fucking dag meer troep kopen. Echt om te janken bah bah bah

62 likes

En hurricane season, dus in het najaar zou ik er eigenlijk al niet naartoe gaan. Lijkt me ook niet zo’n chill idee dat je niet even kan binnenwandelen om te checken of je huis nog overeind staat na een orkaan.

10 likes

En dan kunnen ze ook nog maar 2 jaar buiten de schoolvakanties, want daarna is die kleine naar school

7 likes

Dan krijg je wel hele toffe klm huisjes om te etaleren hoeveel middelvingers je naar de planeet opsteekt :fu::fu::fu:

22 likes

Neejoh. Kinderen van influencers/bn’ers mogen toch ook buiten de schoolvakanties!:sweat_smile:

11 likes

Of Caresse

8 likes

Wss gaat dat hele huis er niet eens komen

9 likes

Fair enough, maar denk dat de Foefjes wel zo zijn dat ze het belangrijk vinden dat Mila gewoon naar school gaat

6 likes

Maar echt
Geef Almere terug aan de zee

8 likes

Het doet mij heel veel dat je aan mij denkt. Dank je, dank je

4 likes

Al die insecten tegenhouden, blijkbaar.
Er zijn zoveel insecten daar dat je rond zonsondergang niet eens buiten kunt zijn. Murica!!

The Benefits of any type of Florida Screen Enclosure

No matter what you call a Florida screen enclosure, it is an invaluable asset to your lifestyle and home. When the sun sets in the state, mosquitos and other biting insects often emerge. The insects make it impossible to enjoy the lovely outdoors. However, with a screen room, lanai, screen enclosure, or pool enclosure, you can still spend time in your backyard. In addition, an Orlando pool enclosure keeps bugs and debris out of your pool which helps cut down on cleaning and ensures that the water always looks pristine. With a screen room, you extend your living space, so you enjoy spending time outside year-round.

8 likes

Ik vind die screen enclosures dus echt een geweldige uitvinding, zeker voor plekken zoals Florida met ontzettend veel beestjes. Ben vroeger wel eens in Florida geweest in de zomer m en vond het heerlijk dat je gewoon de hele dag buiten kon chillen zonder gezeik met insmeren met anti muggen troep

11 likes

Echt erg hĂš wat er in Spitsbergen gebeurt

21 likes

Wordt het niet super warm achter dat glas?

4 likes

Het is gaas denk ik?

7 likes

Nog meer kwaliteit content door de Mila cam tijdens de vlogs :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:
Lekker onstabiel beeld en vooral kinder voetjes in beeld. Dit skip ik dan ook :expressionless::grimacing:

Hou op hoor Mas, we zijn al misselijk van jouw heen en weer geschud met de camera. :sob:

Of is de mening hier anders?

13 likes

Nope, ik vind dat ook niks toevoegen. Dat is toch alleen leuk voor de ouders van het kind. Ik skip het ook standaard.

16 likes

Ik vind het vooral mooi dat ze dan zegt “oh, de kijkers zullen wel misselijk worden”. Nou, edit het er dan uit?

11 likes

Ik word helemaal gestoord van de mila cam.

7 likes