Beutyblogtopic XL #14

Niet alleen van het vloggen van Mila. Bij haar net zo goed.

11 likes

Jeetje, mila heeft een obsessie voor alles.

Is al zo vaak voorbij gekomen. Nu weer vissen en voetbal. Laat dat kind lekker ontdekken in plaats van alles een obsessie noemen.

15 likes

Een hoop phoe ha maar weinig actie.

2 likes

Hier niet, maar in de comments vind iedereen het geweldig. :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Ja ik weet niet. De foefs kennende is het weer allemaal net niet.

11 likes

Ik hoor liever Mila praten dan Krek, zij is tenminste verstaanbaar

22 likes

Ik heb t nu weer, ik hoor die makelaar praten en ik denk is dit nou Gregor? Ze hebben allebei precies hetzelfde stemgeluid, beetje Kermit achtig.

17 likes

Ik denk het ook niet hoor. Volgens mij is dit gewoon weer een hoop interessantdoenerij zoals we dat kennen van haar, wat toevallig ook lekkere content creeert én weer een excuus is om naar murica af te reizen…

3 likes

Eerlijk, ik zat aan de vlog gekluisterd toen ze richting de massagesalon ging. Zou ze een happy ending gaan krijgen of niet haha, leek wel echt sketchy

8 likes

Medelijden met degenen die dit voor haar moeten editten en elke keer naar die misselijkmakende, schuddende beelden moeten kijken en er dan ook nog iets mee moeten qua monteren :sweat_smile:

5 likes

Dat doet ze toch gewoon zelf samen met Gregor?

6 likes

Ik dacht dat voor deze vlogs er een edittor was die het deed? Maar ik volg haar nergens, krijg alleen dingen van hier mee dus geen idee. Kan het ook verkeerd onthouden hebben

1 like

Ik dacht dat de vlogs door Gregor wordt ge-edit en beautygloss video’s een externe

2 likes

Unpopular opinion maar ik geniet echt van de muricah vlogs :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

Edit van 24 dagen later: ik neem het terug :laughing:

13 likes

Ik ook behalve dat huizen gedoe haha

1 like

Jaa ik vind de supermarkt videos t leukst haha.

Ik vind t verder ook gek dat ze niet persee een voorkeur of een idee of iets bij dat huis hebben. Het is steeds oh even kijken oh t is al verkocht. Ook de hele tijd interressant doen van t gaat hier zo haaard. Ja koop dan wat en weer terug de walmart in!

5 likes

Ze hadden zich gewoon moeten aansluiten bij het wylde pad. Of een boshuisje a la Jennie.

2 likes

Wel leuk dat de TGIF even Duncan Laurence-muziek speelt!

5 likes

Serena post dat dr zoontje voor het eerst op het potje geplast heeft. Echt hoor, wat maakt het dat je dit wil delen met 106000 volgers… denk eens na.
-had eerst een geblurde foto geplaatst erbij maar toch maar wegggehaald.

9 likes

Ik kijk net de nieuwste vloggloss en in Amerika verkopen een een literfles dunkin donuts ongezoete ijskoffie. Nu wil ik dat ook in Nederland hebben, want ik ben lui en houd van ijskoffie

10 likes