Eerlijk, ik zat aan de vlog gekluisterd toen ze richting de massagesalon ging. Zou ze een happy ending gaan krijgen of niet haha, leek wel echt sketchy
Medelijden met degenen die dit voor haar moeten editten en elke keer naar die misselijkmakende, schuddende beelden moeten kijken en er dan ook nog iets mee moeten qua monteren ![]()
Dat doet ze toch gewoon zelf samen met Gregor?
Ik dacht dat voor deze vlogs er een edittor was die het deed? Maar ik volg haar nergens, krijg alleen dingen van hier mee dus geen idee. Kan het ook verkeerd onthouden hebben
Ik dacht dat de vlogs door Gregor wordt ge-edit en beautygloss videoâs een externe
Unpopular opinion maar ik geniet echt van de muricah vlogs ![]()
![]()
![]()
![]()
Edit van 24 dagen later: ik neem het terug ![]()
Ik ook behalve dat huizen gedoe haha
Jaa ik vind de supermarkt videos t leukst haha.
Ik vind t verder ook gek dat ze niet persee een voorkeur of een idee of iets bij dat huis hebben. Het is steeds oh even kijken oh t is al verkocht. Ook de hele tijd interressant doen van t gaat hier zo haaard. Ja koop dan wat en weer terug de walmart in!
Ze hadden zich gewoon moeten aansluiten bij het wylde pad. Of een boshuisje a la Jennie.
Wel leuk dat de TGIF even Duncan Laurence-muziek speelt!
Serena post dat dr zoontje voor het eerst op het potje geplast heeft. Echt hoor, wat maakt het dat je dit wil delen met 106000 volgers⊠denk eens na.
-had eerst een geblurde foto geplaatst erbij maar toch maar wegggehaald.
Ik kijk net de nieuwste vloggloss en in Amerika verkopen een een literfles dunkin donuts ongezoete ijskoffie. Nu wil ik dat ook in Nederland hebben, want ik ben lui en houd van ijskoffie
mijn god hoe wild wordt mas van dat huis van een miljoen. ze kijkt niet eens en meteen ooohhaahhhh dit is ff wat anders oeeehhh aahhh. het is gewoon een huis, calm down.
Maar hij gooit er wel weer voor de helft Reeseâs meuk door.
Gregors acties moet je soms negeren. Ik wil gewoon een literfles ongezoet ijskoffie. Pronto!
Mascha en Gregor zijn ook echt van die mensen die het helemaal speciaal vinden als een Amerikaan zegt âhi how are youâ, alsof die mensen echt geĂŻnteresseerd zijn in ze
Volgens mij willen ze alleen weten waarom ze op de weg lopen. ![]()
Hahaha, Amerikanen zeggen âhi how are youâ tegen alles dat beweegt.
Ja dat bedoelde ik van de week te zeggen ongeveer! Van die wijds opgezette suburbs waar je geen mens buiten ziet, allemaal van die grote onpersoonlijke huizenâŠhele aparte beetje lugubere sfeer.
