mijn god hoe wild wordt mas van dat huis van een miljoen. ze kijkt niet eens en meteen ooohhaahhhh dit is ff wat anders oeeehhh aahhh. het is gewoon een huis, calm down.
Maar hij gooit er wel weer voor de helft Reeseâs meuk door.
Gregors acties moet je soms negeren. Ik wil gewoon een literfles ongezoet ijskoffie. Pronto!
Mascha en Gregor zijn ook echt van die mensen die het helemaal speciaal vinden als een Amerikaan zegt âhi how are youâ, alsof die mensen echt geĂŻnteresseerd zijn in ze
Volgens mij willen ze alleen weten waarom ze op de weg lopen.
Hahaha, Amerikanen zeggen âhi how are youâ tegen alles dat beweegt.
Ja dat bedoelde ik van de week te zeggen ongeveer! Van die wijds opgezette suburbs waar je geen mens buiten ziet, allemaal van die grote onpersoonlijke huizenâŠhele aparte beetje lugubere sfeer.
Dit is gewoon de filmset voor de familie Flodder film.
Jaa ik snap dat niet. Ik vond dat zo ongemakkelijk als ik ergens kwam.
Dan was het van âHii how are you??â
Ik : " Fine! How are you? "
Amerikaan achter de kassa : âkrekelgeluidenâ
Zeg gewoon even ja ook fine wat mot je hebben meid.
Stel je voor gregor gaat dan brabbelen tegen ze
Je hoort vaak van Amerikanen dat ze Nederlanders zo direct vinden en daardoor in shock zijn, maar als wij vragen âHoe gaat hetâ menen we het over t algemeen en zijn we niet meteen in shock als iemand ook daadwerkelijk een antwoord geeft, laat staan zegt dat het ronduit kut gaat.
Dat Amerikanen zo beleefd zijn en attent zal allemaal wel, maar het heeft totaal geen betekenis. Dat zijn van die manieren die hun aangeleerd zijn om zo over te komen.
Ik generaliseer nu ook natuurlijk, maar even voor de beeldvorming.
mijn ouders gingen ook oprecht antwoord geven op deze vraag tot ze door hadden dit is niet de bedoeling
Ik snap nog steeds niet wat dan de bedoeling is.
âHi how are you?â
" Ja eh 3 kilo kaas und schnell"
In Australië is dit ook zo,
Hy, how are you?
Fine, thank you.
Maar dan:
Oh where do you come from?
The Netherlands.
Oh wow! Iâve been there / i have family there / oh i love Amsterdam en dan bla bla bla.
Haha zo stond je weer te kletsen.
Geen idee hoe dat met buitenlanders in Amerika is.
Haha ja zelfs in de supermarkt gebeurde dat inderdaad! Maar vond Australiërs wel echt mega lief en sympathiek altijd
Durf niet te zeggen of de gemiddelde Amerikaan een land correct kan aanwijzen dat buiten de VS is.
Zeker weten! Liep vaak aan de verkeerde kant maar niemand die tegen je op botst. Was wel even een realitycheck toen ik weer in Nederland was en flink schouderbeuken kreeg op straat.
Of als je even op straat de kaart pakt â van i help you? Where do you have to go?â
Het beste om gewoon direct aan iemand te vragen.
Lieverds daar
Nou ik kan ook zeker niet alle Staten van Amerika aanwijzen (zijzelf waarschijnlijk ook niet)
Gok dat Texas nog lukt