(even random) Dit vond ik trouwens een heel leuke en goede video waar deze punten in terugkomen. Vind het ook wel een goeie spiegel om als Nederlander in te kijken.
Wisselt, sommige zijn oprecht geĂŻnteresseerd, sommige boeit het niks en anderen vragen of je hun tante in Oslo kent (waar gebeurd dit)
Wij zaten op zoân toeristen lua op HawaĂŻ en tegenover ons zat een net getrouwd stel uit Chicago. Hij was Italiaans want zijn overgrootvader was in ItaliĂ« geboren. Hij had er nog nichtjes wonen. Hij was in shock toen ik zei dat ik nog nooit in ItaliĂ« was geweest (en nog steeds niet trouwens) en er ook niemand kende.
Ik vind die makelaar zo raar in de huizen die hij laat zien. Mascha heeft al een paar keer gezegt dat het budget tussen de 3 en 5 ton ligt, maar ze gaan iedere keer naar huizen van 5,6 ton? Je laat toch geen huizen boven het budget zien?
Ik vermoed dat Mascha en Gregor hebben aangegeven dat ze het leuk vinden om ook wat grotere huizen te zien, als je dan toch huizen gaat bezichtigen is het ook wel leuk om die huizen ook mee te nemen. Snap het wel
Maar wat heb je daaraan als makelaar? Sure het is leuk, maar als ze dit niet kunnen kopen is dat eigenlijk tijdsverspilling voor een makelaar.
Ja dat is waar!
Maar elk huis dat ze laten zien is toch telkens te groot dan naar wat zij op zoek zijn? Ze heeft gezegd enkel voor hun en Mila en nog een extra slaapkamer voor logées, dat zou voldoende zijn. Ik heb tot nu toe huizen gezien om 15 mensen te herbergen. Ik zou dit ook puur tijdverspilling vinden. De makelaar kan dan toch ook kleinere woningen laten zien die wat luxueuzer zijn afgewerkt om alsnog aan zijn 5 ton te komen. Of bestaan daar enkel grote woningen?
Misschien kun je daar ook nog gewoon onder de vraagprijs bieden?
Misschien een spon deal met die vent, dat hij van alles mag laten zien dat ze korting krijgen op zijn dienst?
Maar wat is daar eigenlijk te doen dan. Paar grote winkels en disney en thats it. Geen strand geen musea of wat dan ook.
Meubelen
Openen. Reinigen.
Ihop en starbs, wallyworld en targee
Heb nog niets eens een Sephora gezien??? Of een Vickyâs Secret???
Innemen
5 ton hebben liggen om een extra huis mee te kopen. Ik ben het even vergeten: Waren ze nou het arme of rijke stel in dat tv programma?
Ik vind dat echt zo typisch Nederlands om er over te vallen dat de random medewerker in een winkel niet echt wil weten hoe het met je gaat
Je moet het echt zien als een begroeting, het betekent gewoon hallo maar dan iets vriendelijker. Je kan gewoon âgood, thank youâ zeggen of âgood, how are youâ thatâs it.
Oh ik vind t niet erg dat ze het vragen. Maar vfm zijn er dan ook weer allemsal regels hoe je daar op moet reageren. Want op good and you krijg je geen antwoord. En fine thanks vind ik dan weer zo bot en kortaf hsha. Ik krijg er een error van.
Goenavund
Daarom zeg ik altijd (half slaapdronken) mĂŽrguh