Zo ging elk msn gesprek met je crush vroeger toch al ![]()
Hey alles goed
Ja met jou ook
Ja goed
Mooi
Ga je nog iets doen vandaag
Nee geen idee jij
Nee ook niet
Oké
Oké
Mascha: het uitzicht is echt insane, zo mooi!!
Het uitzicht:
Maar ze hebben een bod gedaan, cliffhanger!
Dit is wel hoe ik me Florida zo ongeveer herinner. En dan dat je langs zo’n kanaal reed met de auto en je om de 25 meter wel een alligator zag drijven, echt bizar.
nou dit is tien keer beter dan al die andere huizen waar je links, rechts en voor je in het zwembad van de buren kijkt
Iew met dat meertje daar achter vraag je gewoon om vieze beesten in je tuin
Je zit toch in een kooi dus daar komen die beesten niet
Is de hele tuin in de kooi? Ik dacht alleen de pool
Dit klinkt echt heel benauwend
Dat is toch ook de hele tuin? Of hebben ze naast die kooi dan nog een terras. Ik heb geen idee ![]()
Ja ik kijk de vlogs niet dus ik weet t niet
dacht altijd dat alleen de zwembaden zo’n hok er omheen hadden
Ze hebben een voortuin / oprit en achter een kooi met zwembad en betonvloer. Gezellig!
Ben benieuwd hoeveel fans daadwerkelijk die toko gaan huren. Ze is zo bezig met interactie met volgers over het huis
Ik denk dat ze een veel te duur huis hebben gekocht om veel volgers aan te kunnen spreken. Denk dat dit echt veel gaat kosten per nacht en dus enkel alleen zou kunnen met volgers die met grote familiegroep naar orlando willen. Denk dat het vooral gewoon huurders worden via een site of iets ipv volgers.
Sowieso: hoeveel van haar volgers kunnen zich een vakantie in Orlando permitteren?
Het wordt hun eigen vakantiehuis maar ze gaan het ook verhuren.
Ik dacht ook al die tijd dat ze een huis in Miami gingen kopen ![]()
Orlando past wel beter in combinatie met Disney met de leeftijd van haar volgers.
Wij kunnen het ook huren:smirk:![]()

Al kreeg ik geld en vakantiedagen toe, zou vriendelijk bedanken voor Orlando. Helemaal niks wat me aantrekt daar.
Jawel op dat beige huis, dan weet je het wel toch?
. Maar dat is het huis wat ze vandaag in de vlog voor de 2e keer bezichtigd hebben (met die vijver achter de tuin).