Ik denk dat ze een veel te duur huis hebben gekocht om veel volgers aan te kunnen spreken. Denk dat dit echt veel gaat kosten per nacht en dus enkel alleen zou kunnen met volgers die met grote familiegroep naar orlando willen. Denk dat het vooral gewoon huurders worden via een site of iets ipv volgers.
Sowieso: hoeveel van haar volgers kunnen zich een vakantie in Orlando permitteren?
Het wordt hun eigen vakantiehuis maar ze gaan het ook verhuren.
Ik dacht ook al die tijd dat ze een huis in Miami gingen kopen
Orlando past wel beter in combinatie met Disney met de leeftijd van haar volgers.
Wij kunnen het ook hurenâ:smirk:
Al kreeg ik geld en vakantiedagen toe, zou vriendelijk bedanken voor Orlando. Helemaal niks wat me aantrekt daar.
Jawel op dat beige huis, dan weet je het wel toch? . Maar dat is het huis wat ze vandaag in de vlog voor de 2e keer bezichtigd hebben (met die vijver achter de tuin).
Vind dit echt een naar filmpje eigenlijk, helemaal als die man met die stang/knuppel aan komt lopen.
ja ok dan ga jij niet
Dit filmpje doet me denken aan een tiktok die ik laatst zag. Van zon boze pitbull. En zon man die zei " Een witte vrouw zou hem zo knuffelen en een schattige naam geven."
âMila is heeelemaal obsessed met de krokoâ
âDie kroko vind mila ook heeel interessant en loopt haar de HELE tijd in de gaten te houdenâ
Ik ben maar weer eens een van de vlogs gaan kijken want de posts hier maakte me nieuwsgierig maarâŠzien die wijken er altijd uit alsof er een zombie apocalyps is geweest? Geen mens op straat, geen bomen langs de weg, er is helemaal niks. Ik vond het echt een beetje creepy.
Zij vinden het helemaal geweldig om 's ochtends op die straat te wandelen met een koffie in de hand (maar hadden nu hun koffie in het huis gedronken)
Eigenlijk besef ik dan hoeveel ik van hen weet⊠ik ken de foefs beter dan sommige familieleden van mij
Dit doet me denken aan toen ze ergens ( ik geloof jamaica) waren. En Mascha deed alsof zij de enige waren die geprikt werden door kwallen.
Dat maakte haar zeker tot de expert op het gebied van kwallenbeten?
Ik vergeet steeds dat ze best veel gereisd hebben door hun soms wereldvreemde gedrag
Wel gelijk goede vlog titels:
Ontmoeting Mila en kroko gaat helemaal fout
Mila toetje voor kroko?!
En dan natuurlijk een vlog waar de kroko nog op 5 km afstand van Mila is en er helemaal niks gebeurd.
Ik zou opteren voor een kroko/gator cam. Omdat een GoPro die bevestigd is op zoân beest waarschijnlijk een veel stiller beeld oplevert dan de beelden die de foefjes filmen. En dan ook nog vanuit een origineel perspectief. En met gillende en wegrennende of dom kirrende foefjes, afhankelijk van wat het dier gaat doen.
Haha dat laatste, die foefs zijn zo onschuldig doen geen vlieg kwaad. Maar ik kan mij zo aan hun wereldvreemdheid ergeren.