Beutyblogtopic XL #14

Hmm idk in Californië zouden ze dan al snel een huis of in/bij LA of in de Bay Area kopen lijkt me, want je wil ook geen huis in the middle of nowhere.

Correct me If i’m wrong, maar denk dat je met hun budget van 300k-500k in zowel LA als San Fran een garagebox kan kopen (@Echo weet dit vast) en geen vakantiehuis met meerdere kamers

14 likes

Wellicht een onpopulaire mening maar ik hou wel van het feit dat de foefjes gewoon zorgeloos snacken, uit de deur eten, take-away doen, ijskoffies vol siroopjes drinken,… Liever dit dan die hele WW crap die ze een tijdje terug deden. Toen was een snack een halve appel :neutral_face:

12 likes

Op zich is heel Californië wel toeristisch, denk niet dat je per se in een grote stad hoeft te zitten om een huisje het hele jaar te kunnen verhuren. Maar ook heel Californië is duur dus ja, succes ermee.

2 likes

Bij ww mag je alle groenten en fruit onbeperkt eten.

7 likes

Ik herinner me dat ze toen in een vlog liet zien dat ze een halve appel at. in principe zijn groeten en fruit 0 punten bij WW (ik heb dit ooit zelf gedaan, helaas achteraf veel kilo’s aangekomen).
Dus yay for Starbucks, snacks bij Walmart, iHOP, enz.

10 likes

Ja ik kijk nu oprecht met een andere blik naar Nederland. En ik ben nu op vakantie in Engeland en ben helemaal hun straten en stoepbreedte aan het analyseren. :sweat_smile: Conclusie: Nederland is heel prettig om je doorheen te navigeren.

6 likes

Ik vind het echt aandoenlijk hoe blij de foefjes zijn in Disney en hoe ze genieten van hun dochter

13 likes

En verder vliegen. Je kan direct naar Orlando vliegen maar naar LA heb je al snel een tussenstop, plus dat het ook duurder is om naartoe te vliegen. Om het huis te verhuren is Orlando een prima bestemming.

2 likes

Ja maar als ze er zelf in schoolvakanties heen willen, willen ze denk ik wel ergens bij een grote internationale luchthaven zitten denk ik?

Maar goed sowieso duurder dan Orlando

4 likes

Je kan niet direct naar Orlando vliegen juist, volgens mij wel binnenkort.

3 likes

Ah oke, dan kan dat vanuit Engeland denk ik, ben ik in de war

2 likes

Nee hoor, ik ben gewoon direct naar LA gevlogen en ook echt niet per se heel duur.

Maar het is idd waar wat jullie zeggen, LA en omstreken is vast veel duurder om een huis te kopen. En veel mensen doen natuurlijk ook een roadtrip door het Westen van Amerika en alle National parken daar, terwijl je in Orlando misschien meer op 1 plek blijft door alle pretparken zo dicht bij elkaar. Dus wbt wel een logische locatie dan.

6 likes

True

Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik er iets van vind. Ik zag haar in een vlog iets uitleggen over het rendement enzo, en alles huurt daar als een gek uit. Disney is al maanden volgeboekt enzo, ondanks dus alle dingen die ik niet begrijp dat toeristen/mascha willen (die klamme hitte, tropische buien, suburbia, politiek) is er wel een markt voor. En hun geld staat hier maar op de bank, zelfs negatieve rente.

Als je het zo bekijkt is het sympathiek dat mascha vastgoed koopt in een dynamieke gezonde woon/verhuurmarkt in Orlando in plaats van hier op de super krappe woningmarkt huizen te gaan melken, wat ze gezien haar budget ook kunnen doen.

Vakantiehuis met zwemkooi is niet de advertentie van een huis dat ik zal boeken, maar een gevalletje NMSVPE good for her als dit voor haar geluk is.

15 likes

Waarom is dat #gekregen weggemoffeld?

4 likes

Omdat ze er al jáááren komt natuurlijk

6 likes

Ondanks dat ze Mila d’r gezicht niet filmen gaan de vlogs wel voornamelijk over haar en heb je helemaal niet het idee dat ze anoniem is. Ze filmen alsnog al haar reacties en anders krijg je er wel een verslag van.

12 likes

Haha ja in LA ga je sowieso niks onder de 500k vinden en de Bay Area is nog duurder. De gemiddelde huizenprijs is hier 1.03 miljoen :upside_down_face:

Ik kijk wel eens van die filmpjes over het goedkoopste en duurste huis die op een bepaalde dag verkocht worden. Pas was het in LA en het goedkoopste huis was iets van 550K maar het stond midden in Watts (zo’n beetje de meest onveiligste buurt, wil je echt niet wonen). En van binnen was het letterlijk helemaal uitgebrand :+1:t2:

8 likes

Off topic, maar jij woont in Amerika toch? Woon je dichtbij LA? En wow, wist niet dat de Bay Area zo duur was, vond het erg leuk, maar wel winderig :rofl:

3 likes

Haha ik weet dat ze in Amerika woont, maar niet waar. Missed that one :rofl:

6 likes

Er is een enorm tekort aan woningen en alle woningen zijn super duur dus daardoor zullen er vast wel mensen zijn die er wel willen wonen. Zo krijg je dus langzaam gentrification waarbij mensen die daar zijn opgegroeid niet meer in hun eigen wijk kunnen wonen omdat ze het niet kunnen betalen. Zo is bijvoorbeeld Silver Lake nu helemaal hip maar dat was vroeger heel anders.

@Sanseveria ik woon in Long Beach en ik werk in LA!

10 likes