Beutyblogtopic XL #14

Nee hoor, ik ben gewoon direct naar LA gevlogen en ook echt niet per se heel duur.

Maar het is idd waar wat jullie zeggen, LA en omstreken is vast veel duurder om een huis te kopen. En veel mensen doen natuurlijk ook een roadtrip door het Westen van Amerika en alle National parken daar, terwijl je in Orlando misschien meer op 1 plek blijft door alle pretparken zo dicht bij elkaar. Dus wbt wel een logische locatie dan.

6 likes

True

Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik er iets van vind. Ik zag haar in een vlog iets uitleggen over het rendement enzo, en alles huurt daar als een gek uit. Disney is al maanden volgeboekt enzo, ondanks dus alle dingen die ik niet begrijp dat toeristen/mascha willen (die klamme hitte, tropische buien, suburbia, politiek) is er wel een markt voor. En hun geld staat hier maar op de bank, zelfs negatieve rente.

Als je het zo bekijkt is het sympathiek dat mascha vastgoed koopt in een dynamieke gezonde woon/verhuurmarkt in Orlando in plaats van hier op de super krappe woningmarkt huizen te gaan melken, wat ze gezien haar budget ook kunnen doen.

Vakantiehuis met zwemkooi is niet de advertentie van een huis dat ik zal boeken, maar een gevalletje NMSVPE good for her als dit voor haar geluk is.

15 likes

Waarom is dat #gekregen weggemoffeld?

4 likes

Omdat ze er al jƔƔƔren komt natuurlijk

6 likes

Ondanks dat ze Mila d’r gezicht niet filmen gaan de vlogs wel voornamelijk over haar en heb je helemaal niet het idee dat ze anoniem is. Ze filmen alsnog al haar reacties en anders krijg je er wel een verslag van.

12 likes

Haha ja in LA ga je sowieso niks onder de 500k vinden en de Bay Area is nog duurder. De gemiddelde huizenprijs is hier 1.03 miljoen :upside_down_face:

Ik kijk wel eens van die filmpjes over het goedkoopste en duurste huis die op een bepaalde dag verkocht worden. Pas was het in LA en het goedkoopste huis was iets van 550K maar het stond midden in Watts (zo’n beetje de meest onveiligste buurt, wil je echt niet wonen). En van binnen was het letterlijk helemaal uitgebrand :+1:t2:

8 likes

Off topic, maar jij woont in Amerika toch? Woon je dichtbij LA? En wow, wist niet dat de Bay Area zo duur was, vond het erg leuk, maar wel winderig :rofl:

3 likes

Haha ik weet dat ze in Amerika woont, maar niet waar. Missed that one :rofl:

6 likes

Er is een enorm tekort aan woningen en alle woningen zijn super duur dus daardoor zullen er vast wel mensen zijn die er wel willen wonen. Zo krijg je dus langzaam gentrification waarbij mensen die daar zijn opgegroeid niet meer in hun eigen wijk kunnen wonen omdat ze het niet kunnen betalen. Zo is bijvoorbeeld Silver Lake nu helemaal hip maar dat was vroeger heel anders.

@Sanseveria ik woon in Long Beach en ik werk in LA!

10 likes

ā€œWant waarom ook niet?ā€ Omdat jullie misschien net terug zijn van een maand in Florida? :grimacing: en dat was ook in de zomer, toch? Haha :rofl:

53 likes

Laten we een vakantiehuis in Florida kopen en zelf lekker in NL blijven in de zomers want NL is zo top :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

39 likes

Haha doet me denken aan de lijst met voordelen van die dude bij temptation.
Trouwen, de voordelen:

1. ā€˜geen reden waarom niet’
17 likes

Comments onder haar Andrelon Instagram ad zijn allemaal negatief, en terecht ook.

Een keer moet die influencer bubbel toch gaan knappen…

22 likes

Ja je hebt hier geen last van alligators

3 likes

Wauw wat een reacties inderdaad! Ik heb zelf geen problemen met andrelon trouwens dus ik vind het wel bizar om te lezen dit

10 likes

Ik denk dat de influencer bubbel niet gaat barsten. Tenminste influencers die producten promoten die logisch zijn (zoals Vera met dat ongesteldheids ondergoed) wel blijft bestaan. Maar Mascha die producten promoot wat kant nog wal slaat, gaan wel verdwijnen.

Tenminste dat is mijn hoop

9 likes

Haha wow bizar gewoon echt geen positieve reacties.

Overigens benieuwd welke shampoos je dan wƩl moet kopen, maar dit hoor eigenlijk in het beauty topic. Vgm zijn de andere merken die ik koop uit de drogisterij waarschijnlijk net zo slecht

8 likes

Dat out of ALL the things dit hetgeen is waar iedereen massaal over valt. Shampoo. Prioriteiten mensen :joy:
Zelfs die juicer heeft t in haar stories.

15 likes

Ja het is toch net zo slecht als elke andere shampoo in de kruidvat?

7 likes

Terug van een maand reizen :joy: is dat hoe een maand florida/disneyworld tegenwoordig heet?

2 likes