“Want waarom ook niet?” Omdat jullie misschien net terug zijn van een maand in Florida?
en dat was ook in de zomer, toch? Haha ![]()
Laten we een vakantiehuis in Florida kopen en zelf lekker in NL blijven in de zomers want NL is zo top ![]()
![]()
![]()
Haha doet me denken aan de lijst met voordelen van die dude bij temptation.
Trouwen, de voordelen:
- ‘geen reden waarom niet’
Comments onder haar Andrelon Instagram ad zijn allemaal negatief, en terecht ook.
Een keer moet die influencer bubbel toch gaan knappen…
Ja je hebt hier geen last van alligators
Wauw wat een reacties inderdaad! Ik heb zelf geen problemen met andrelon trouwens dus ik vind het wel bizar om te lezen dit
Ik denk dat de influencer bubbel niet gaat barsten. Tenminste influencers die producten promoten die logisch zijn (zoals Vera met dat ongesteldheids ondergoed) wel blijft bestaan. Maar Mascha die producten promoot wat kant nog wal slaat, gaan wel verdwijnen.
Tenminste dat is mijn hoop
Haha wow bizar gewoon echt geen positieve reacties.
Overigens benieuwd welke shampoos je dan wél moet kopen, maar dit hoor eigenlijk in het beauty topic. Vgm zijn de andere merken die ik koop uit de drogisterij waarschijnlijk net zo slecht
Dat out of ALL the things dit hetgeen is waar iedereen massaal over valt. Shampoo. Prioriteiten mensen ![]()
Zelfs die juicer heeft t in haar stories.
Ja het is toch net zo slecht als elke andere shampoo in de kruidvat?
Wat is dit voor vergelijking?
Beiden een beetje aanmatigende opmerkingen denk ik?
Denk dat er allemaal mensen zijn die ~ingrediëntenlijsten lezen~ en nu alles weten van huid- en haarverzorging. Dat is een beetje een hype
Die reacties zijn echt alsof je hoofdhuid er spontaan afrot als je t gebruikt. Waar wassen deze mensen hun haar mee? Madeliefjes geweekt in ingestraald water?
Of het nou slecht is of niet, ik vind het ook gewoon ongeloofwaardig dat iemand die veel luxe producten koopt en naar een luxere kapper gaat Andrelon gebruikt.
Nou, omdat je het vraagt, ik dacht aan de volgende punten:
- minstens 6 weken weg
- minstens 4 verschillende locaties
- sowieso de helft van de nachten slapen in een hostel
- 1x een bedbug scare
- alleen met een backpack, geen koffers toegestaan
- max. 6 onderbroeken die je constant onder de kraan moet wassen om schoon ondergoed te kunnen dragen
Natuurlijk zijn er geen voorwaarden, iedereen mag het noemen zoals ze willen. Je ‘reist’ ook naar je werk.
Ik moet er onder alle voorwaarden gewoon om lachen als iemand voor geld doet alsof haar haar zo ontzettend heeft afgezien tijdens ‘al het reizen’ de afgelopen maand terwijl ze in Disneyworld was, dat ze het snel vol siliconen moet smeren.
Of in de waterkoker uiteraard, dat keuren we ook goed toch? ![]()
Nou 1 ding klopt wel en dat is dat ze Andrelon al jaaaaaaaren gebruikt (was toch ook sponsor bij de beautygloss party ofzo?). Dus in die zin snap ik wel dat ze dat merk niet zomaar laat vallen. Ik weet trouwens ook niet wat er zo slecht aan is, heb het ook vaak gebruikt en er zitten nog genoeg haren op mijn hoofd.
Wel de waterkoker in de gemeenschappelijke keuken. Kun je ook meteen handig je menstruatie cup in uitkoken trouwens!
Maar vind het wel raar dat er ineens collectief besloten wordt om haar onder deze post te gaan bashen? Is er ergens nog een Beutyblogtopic waar ik het bestaan niet van weet?![]()