Beutyblogtopic XL #14

Wat is dit voor vergelijking?

8 likes

Beiden een beetje aanmatigende opmerkingen denk ik?

3 likes

Ik vind het juist pretentieus klinken om elke vakantie ‘reizen’ te willen noemen, vooral als je gewoon op een plek blijft (al zijn de afstanden tussen al die parken daar wel heel groot :sweat_smile:) en als het in een context is van ‘oh mijn haar heeft echt afgezien tijdens het REIZEN hoor’.
Er is toch niets mis met vakantie (of met een week België).

9 likes

Denk dat er allemaal mensen zijn die ~ingrediëntenlijsten lezen~ en nu alles weten van huid- en haarverzorging. Dat is een beetje een hype

10 likes

Die reacties zijn echt alsof je hoofdhuid er spontaan afrot als je t gebruikt. Waar wassen deze mensen hun haar mee? Madeliefjes geweekt in ingestraald water?

19 likes

Of het nou slecht is of niet, ik vind het ook gewoon ongeloofwaardig dat iemand die veel luxe producten koopt en naar een luxere kapper gaat Andrelon gebruikt.

22 likes

Nou, omdat je het vraagt, ik dacht aan de volgende punten:

• minstens 6 weken weg
  • minstens 4 verschillende locaties
  • sowieso de helft van de nachten slapen in een hostel
  • 1x een bedbug scare
  • alleen met een backpack, geen koffers toegestaan
  • max. 6 onderbroeken die je constant onder de kraan moet wassen om schoon ondergoed te kunnen dragen

Natuurlijk zijn er geen voorwaarden, iedereen mag het noemen zoals ze willen. Je ‘reist’ ook naar je werk.

Ik moet er onder alle voorwaarden gewoon om lachen als iemand voor geld doet alsof haar haar zo ontzettend heeft afgezien tijdens ‘al het reizen’ de afgelopen maand terwijl ze in Disneyworld was, dat ze het snel vol siliconen moet smeren.

15 likes

Of in de waterkoker uiteraard, dat keuren we ook goed toch? :rofl:

4 likes

Nou 1 ding klopt wel en dat is dat ze Andrelon al jaaaaaaaren gebruikt (was toch ook sponsor bij de beautygloss party ofzo?). Dus in die zin snap ik wel dat ze dat merk niet zomaar laat vallen. Ik weet trouwens ook niet wat er zo slecht aan is, heb het ook vaak gebruikt en er zitten nog genoeg haren op mijn hoofd.

12 likes

Wel de waterkoker in de gemeenschappelijke keuken. Kun je ook meteen handig je menstruatie cup in uitkoken trouwens!

5 likes

Maar vind het wel raar dat er ineens collectief besloten wordt om haar onder deze post te gaan bashen? Is er ergens nog een Beutyblogtopic waar ik het bestaan niet van weet?:joy:

12 likes

Ze werd genoemd bij Yvonne Colderwij

3 likes

Ja klopt maar toen was het dus al gaande

Ik vind die reacties op de andrelon spon overdreven, sommigen reageren met ‘zielig wijf’. Pff doe normaal, om iemand te gaan uitschelden hiervoor, het is een shampoo
 mijn man gebruikt douchegel als shampoo en heeft nog steeds haar

26 likes

Ja maar mannen hebben lange wimpers en perfecte krullen en het enige wat ze gebruiken is handzeep.

21 likes

Ik mis een grote “FOR MEN” op deze verpakking

26 likes

Dus reizen is volgens jou alleen backpacken? :laughing:

Ja absoluut alleen met een backpack, mijn bericht was volledig serieus

maar even voor de duidelijkheid: NOT

12 likes

Ik vind zelf 2 weken frankrijk eerder vakantie dan reizen, maar de regels van @LaPetiteRobeNoire zijn wel het andere uiterste :joy:

Hoezo is een bedbugscare een must. Eigenlijk komt het erop neer als je een beetje budget hebt het al niet meer onder reizen valt :thinking:

4 likes

image

70 likes