Beutyblogtopic XL #14

Ja maar mannen hebben lange wimpers en perfecte krullen en het enige wat ze gebruiken is handzeep.

21 likes

Ik mis een grote ā€œFOR MENā€ op deze verpakking

26 likes

Dus reizen is volgens jou alleen backpacken? :laughing:

Ja absoluut alleen met een backpack, mijn bericht was volledig serieus

maar even voor de duidelijkheid: NOT

12 likes

Ik vind zelf 2 weken frankrijk eerder vakantie dan reizen, maar de regels van @LaPetiteRobeNoire zijn wel het andere uiterste :joy:

Hoezo is een bedbugscare een must. Eigenlijk komt het erop neer als je een beetje budget hebt het al niet meer onder reizen valt :thinking:

4 likes

image

70 likes

Hahahaha proef de satire mensen, kom op

25 likes

Maar de verpakking is wƩl donkerblauw met zilver. Dan weet je ook met zekerheid dat je een Ʃcht produkt voor mannen in handen hebt!

9 likes

Het was wel duidelijk hoor :purple_heart:

10 likes

Nee het is toch best verwarrend want soms betekent zilver en blauw ā€œoudā€ ipv ā€œfor menā€

12 likes

Donkerblauw met zwart is inderdaad nog beter!

(Het is dat het half 10 's avonds is want nu wil ik een foto maken van het mannen-assortiment in de plaatselijke kruidvat)

3 likes

Half plankje, past op een foto hahaha

4 likes

Amsterdammers als Mascha zijn toch al op reis als ze zich buiten de ring begeven?

10 likes

Is er überhaupt leven buiten de ring

5 likes

Oh haha🫣

4 likes

Wildeburg

12 likes

Camping Bakkum

12 likes

Haha ik snap echt niks van wat zij zeggen over ā€˜de situatie’. Bedoelen ze Roe VS Wade? Want ze hebben het steeds over pride vlaggen. Maar wat hebben die met abortus te maken? Of mis ik iets.

Een zeer conservatieve rechter binnen de Supreme Court heeft gezegd dat Roe vs. Wade een grote fout was en dat ze andere grote fouten als relaties/huwelijken tussen mensen van gelijk geslacht en anticonceptie ook moeten aanpakken.
Mensen zijn dus bang dat die rechten en vrijheden als volgende aan de beurt zijn om flink op de schop genomen te worden

2 likes

Ah okƩ, ik heb vooral over Roe vs Wade zelf gelezen en niet over wat diegene nog meer heeft gezegd over lgbtqi+ rechten.

Hoe dan ook vond ik het een verwarrend verhaal, zeg gewoon waar het over gaat.

6 likes