En, is het bod geaccepteerd? Geen zin om de vlog te kijken haha
Ja
Nee gaan ze t nou echt serieus doen?
Dus ze hadden een budget tussen de 3 en 5 ton en kopen nu een huis voor 5.5 ton. Tot zover budgetteren kun je leren
Ah joh 1x andrelon reclame in ze heb en die 50k extra ook wel
Die mensen die daar in die disney pakken staan te dansen in die hitte. Dat die nog leven joh
Oke dit was de eerste Amerika vlog die ik heb gekeken maar mijn god wat is dit waarom zijn ze zo hyper en zie je gewoon niets van buiten steeds omdat ze zo shaky zijn met die camera, word er helemaal onrustig van
En mascha maar huilen
De vraag is hoe lang ze het volhouden.
En dan zover ik begreep ook nog een huis dat wat āouderā/āgedateerderā is, dus daar komen nog verbouwingskosten bij
Waar ik me deze vlog vooral weer aan erger is dat Gregor hoofdpijn heeft en dat dit dan meteen weer migraine genoemd moet worden
Maar het is echt zo zieliggggggg
Mascha reageert op wat ze vinden van de anti-lgbtq+ wetten die nu in Amerika zijn aangenomen:
Jaaa echt verschrikkelijk wat er allemaal is bedachtā¦. En alles⦠Waaahhhhh kijk een automatische grasmaaier!!! Lijkt wel of die een gezicht heeft!! Moahh god bless america. Maar goedā¦ja ik zag het bij disney ook echt veel, dus je voelt dat de mensen het er niet mee eens zijn (??)
Ging dit echt zo of overdrijf je?
Als je niet overdrijft dan jemig wtf Mascha
Helaas was dit woord voor woord
Ik had vandaag wel voor het eerst een momentje dat ik blij was dat Gregor de camera overnam om te vertellen over hoe het nu gaat met dat huis. Normaal sla ik zijn gebrabbel altijd over, maar Mascha lijkt de laatste tijd nog wel erger, ze zegt telkens maar halve zinnen, gevolgd door iets over een totaal ander onderwerp of om tussendoor met Mila te praten.
Wow ⦠Niks over de situatie zeggen is ook een optie.
En ook Mascha die zegt van die vele Pride vlaggen en dat dat vast komt door āwat er allemaal gaande isā. Gregor moet echt even nadenken van ohja wat was er ook alweerš
Die twee leven echt in een andere wereld, en zaken die hun persoonlijk niet raken lijken ze ook verder weinig te doen.
Hahahaha dat stukje met die grasmaaier jaš alsof ze nog nooit zoān ding hebben gezien
En voor haar was er geen plek meer op een boot tijdens pride!!!111