Beutyblogtopic XL #14

Jaa dat vond ik echt raar. Die dingen hebben we hier ook al jaren. ( ik vind ze altijd zo zielig zo in hun eentje zo in een grote tuin)

5 likes

Vond ik een hele goeie tip. Ik ga gelijk stoppen met dingen die ik nuet ken in bulk kopen.

29 likes

Nee, niet voor haar maar voor iemand die nog in de kast zat vanwege familie (?) en ze wilde diegene verrassen met een plekje op de leukste boot!!

3 likes

De tip om alles nog even na te lopen als je uitcheckt bij je vakantiewoning was ook top. En dan zelf nog wat vergeten :laughing:

28 likes

Pro tip: check ook de koelkast

18 likes

Ja, die dure Dyson stijltang vergeet ze bijna.

4 likes

Hoezo duur, gewoon #gifted

12 likes

Ze maakt zich drukker om de hummus en de paprika’s die waarschijnlijk verleppen in de hete auto :roll_eyes:

2 likes

Ik denk niet dat het met roe v wade te maken heeft maar met de nieuwe “don’t say gay” wet in Florida waarbij leraren in lagere klassen (t/m ongeveer 9 jaar) geen onderwijs mogen geven over gender en sexual orientation. Er zijn veel protesten geweest, vooral van studenten.

16 likes

Misschien ben ik naïef en wordt er veel verwijderd, maar niemand is kritisch in de reacties. Het is echt niet om aan te gluren hoe zij met de hele situatie omgaan in Amerika. Ze negeren het niet, maar slaan juist onzin uit. Kan je beter je smoel houden, toch.

4 likes

Dan is alles verwijderd, werkelijk elke reactie die ik gisteren las was negatief.

5 likes

Gregor is ook wel pro verspillen met die melk… en oja PRO tip, check ook je koelkast als je uitcheckt uit een b&b

1 like

Stop gatekeeping migraine :sweat_smile:

22 likes

Helaas heb je daar geen screenshots van.

2 likes

Laat staan in disney zijn🙃

4 likes

Misschien heeft Lifeofyvonne nog een paar screenshots met watermerk.

Hmja maar dit is ook wel echt heel irritant, als je ergens last van hebt maar iemand anders begint MAAR IK…

Oftewel het mijn cavia is doder verhaal

4 likes

Inderdaad, over Andrelon staat alles er nog

3 likes

Heerlijk, ik ga even bingen.

3 likes

Jawel maar ik reageerde op @MevrWillem die zei dat ze geen negatieve reacties zag. Toen zei ik: dan zal het wel verwijderd zijn maar had niet nog een keer zelf gekeken.

5 likes