Negatieve reacties onder de vlogs, toch.
Oh ik dacht onder de reel op Ista.
Ja hoor. Na de korte broeken en jurken komen de Arme Engelen nu ook met sportpakkies.
Migraine staat voor mij echt gelijk aan he le maal kapot gaan en bidden dat het snel voorbij is. Krijg heel sterk de indruk dat veel mensen zichzelf migraine aanmeten maar dat ze het verwarren met hoofdpijnđ„Č
Nou ja het bestaat toch gewoon in verschillende gradaties, het is niet altijd zo heftig als jij beschrijft. Verder geen idee of Gregor wel of geen migraine heeft maar ik snap Mascha wel als ze het heeft over migraine gatekeepen haha
Absoluut! Maar mijn ervaring uit mijn omgeving is wel dat er snel âmigraineâ wordt geroepen.
Moesten jullie huilen om Mila bij de parade, aangezien elke comment iets in die strekking zegt
- Nee
- Ja
0 stemmers
Ja ik vind het wel aardig van die mensen opzich, maar ik heb sowieso helemaal niks met Disney en de ~magic. Zoân parade vol disneyfiguren heb ik ook nul emotie bij, veel mensen kennelijk wel.
Ja ik wil nu ook naar Disney met mijn fictieve kind
Ik snap gewoon niet waarom je zo âmeehuiltâ met een stel ouders die met hun kind naar Disney gaan. Ze zeiden het volgens mij zelf nog dat iedereen daar gewoon stond te kijken en zij de enige was die stond te janken. Ik snap dat je wellicht als jarenlange volger meeleeft maar meehuilen bij een Disney parade??? I canât relate.
Huilen⊠Om mensen in een verkleedpak? Hallo massa ze zijn niet echt he!!!
Zolang ze niet inclusief zijn in de maten en mijn aansprekende influencers hierin meegaan, vindt ik het nog kutter.
Lijkt me echt de hel om veertien dagen van mijn leven te besteden in een Disney park. Maar ik hoef ook niet naar de Efteling, ik snap dus echt niet dat mensen daar jaarlijks of vaker heen gaan.
Wat ik me vooral afvraag. Mascha zegt in de vlog: Kennen jullie dat? Dat er een stuk corn in je neus vastzit en je het er niet meer uitkrijgt?
Alsof dat iets is wat vaak gebeurd? Donât know about you guys maar ik heb nog nooit een stuk mais in mijn neus gehad. Laat staan dat het er in vast zat?
Snuif jij nooit aan een maĂŻskolf dan??
Waar ligt het flosdraad ookalweer?
mijn hemeltje lief.
de foefjes zitten in een retedrukke monorail naar disney.
Mila zit op schoot en die buggy staat voor hun neus en iemand houdt de buggy vast.
dat willen ze niet! in het nederlands hebben ze er dus een hele discussie over. âmaar ze kan toch ook die paal vasthouden i.p.v. de buggy?â
wat dacht je van dat ding inklappen om zo wat meer ruimte te creëren voor die mensen? en wat dan nog? dan houden ze die buggy vast.
Er zijn diagnostische criteria voor migraine waar aan het moet voldoen voordat je het migraine kan noemen.