Ja wat is daar een probleem aan?
Ze raken de hele tijd allemaal dingen aan in Disney waar ook duizenden andere mensen aangezeten hebben, dus waarom zou dit boeien?
Ja wat is daar een probleem aan?
Ze raken de hele tijd allemaal dingen aan in Disney waar ook duizenden andere mensen aangezeten hebben, dus waarom zou dit boeien?
Ik denk dat die mevrouw zo krap staat en die buggy tegenhoudt omdat zij anders constant dat ding tegen haar aan krijgt?
Maar oh wat erg. Gregoef is helemaal over de zeik
Snap niet dat ze hem ook niet ff omdraaien zodat zij die hoge kant hebben (en daar last van hebben en niet die vrouw)
Ze maken totaal geen extra ruimte
Jezus waarom klappen ze dat niet in? (Ik kijk geen vlogs dus negeer dit vooral als dat gewoon wordt uitgelegd in de vlog)
Zo’n ding is heel eenvoudig in te klappen en dan superklein, dit is is gewoon asociaal.
Nee, in de comments zegt ze dat ze te veel spullen erin heeft om het in te klappen.
Echt van die Karens worden het als het om Mila gaat.
My god, wat enorm egocentrisch zijn die mensen toch. Het is bijna het niveau van Wouter & Elise in de parkeergarage.
Dan haal je dat eruit en hou je het vast en klap je het in. Dat doen wij ook altijd, ook al proppen we het mandje helemaal vol.
Maar dan moet je moeite doen voor je medemens. Dat is te veel werk hoor
Dit is toch ook die reis kinderwagen van ze die zo licht en makkelijk in te klappen is
Nou dit idd, ze gingen maar door, ik schaamde me als kijker al kapot
Kijken doe je met je oogjes, niet met je handjes. Maakt niet uit dat het veel ruimte inneemt
Karen and Karel coming at ya!
Wel mooi dat ze zich aanpassen aan de locale white people cultuur
Die reacties van haar ook op de comments dat ze m kon inklappen.
“Nee dat kan niet want hij zit helemaal vol, je sleept zoveel mee”.
NOT my problem dat je allemaal zooi meehebt, mensen zonder klein kind hebben ook geen buggy om hun meuk in te vervoeren.
Ja en deze reactie ook van haar ; Er zijn speciale palen voor en vergelijk het alsof iemand leunt op de gesp van jouw handtas, denk ik
Is het geen ongeschreven regel dat de mensen die noodgedwongen als sardientjes staan in het openbaar vervoer géén medelijden hoeven te hebben met mensen die lekker een zitplaats hebben?
Het is Murica he. Land of the handjes op de kinderwagen. Sorry, ik bedoel free. Dat is toch ook wat hen zo aanspreekt. En de IHOP.