Die broek die Mascha bijna wilde kopen, great for a place of worship? ![]()
Ja, je moet netjes gekleed zijn in de kerk (laten we eerlijk zijn. Ze hebben het hier niet over een synagoge of een moskee). Maar ik vind die broek een behoorlijk Pipo de clown gehalte hebben. Het kan leuk zijn, mits je weet hoe je fatsoenlijk een outfit bij elkaar kunt zoeken.
Edit: laten we gewoon kijk en vergelijk met die behangen doen. Zodat iedereen het heeft gezien.
Het lijkt op elkaar, maar er zitten duidelijke verschillen tussen.
Vind t gewoon een 13 in 1 dozijn behang wat tegenwoordig hip is.
Ik vind ze echt totaal anders qua stijl! De eerste romantisch en de tweede veel kinderlijker. Zou dit zelf nooit als plagiaat bestempelen eigenlijk?
Maar inspiratie betekent niet gelijk plagiaat. Er zitten genoeg verschillen tussen die twee dat je ze niet met elkaar verward. En een bos behang is zo’n algemeen thema dat je niet een claim op kunt leggen.
De eerste is veel mooier! De tweede lijkt alsof de dieren dood waren en weer tot leven zijn gebracht.
Tja, alles is wel een keer verzonnen. De creativiteit zit vooral in de uitwerking. En een winkel die goedkope behangen verkoopt, heeft niet de tijd en zijn te gierig voor een goede uitwerking.
Het is ongeveer hetzelfde als een spijkerbroek. Ongeveer elk merk heeft een spijkerbroek, maar er zijn verschillen. Zo kun je niet de achterzakken die Levi heeft niet namaken voor jouw spijkerbroek om te verkopen. Dan pleeg je plagiaat. Maar je mag gerust een spijkerbroek ontwerpen.
Het zit in de nuances.
Ik denk ook eigenlijk dat de rol van 220 euro geen alternatief is voor de rol van 27 euro en andersom. Net zoals dat chaneltassen toch wel worden verkocht aan mensen die dat kunnen betalen en een nepchanel van 50 euro geen alternatief is. Die wordt alleen gekocht door mensen die de echte toch nooit zouden kopen. Ze zitten dus niet in dezelfde vijver te vissen, hele andere doelgroep.
Is die 2e de goedkope?! Haha zat net te denken dat ik die leuker vind ![]()
Is alsnog een andere vijver…
Vind dat de Foefs beter dit kunnen kopen… paar Andrelon deals per jaar en het is weer afbetaald! En niet te groot ook voor een gezin van 3…. 104 Halsey Ln, Bridgehampton, NY 11932 | MLS #351884 | Zillow
Mascha: “Dit was intens… Ik zit te trillen. Ik heb meet en greets gedaan met Ariana Grande, Rihanna… Allemaal op en top beveiligd enzo. Nou, precies hetzelfde hier. Ik werd er nerveus van, laat staan hoe zij (Mila) het vond.”
Dit ging over een meet en greet met, jawel, Mickey Mouse
Ja dit was echt waanzin hahah
Kwam hier om precies dit te posten ![]()
Maar even hoor, wat een stress elke dag in die vlogs. Heb t idee alsof Mascha elk moment uit kan barsten in janken want ze is continu zo on edge. Echt genieten hoor zo’n vakantie.
Ja maar het ligt aan haar bloeddruk. Niet aan de overload aan prikkels en alle sugar rushes and crashes.
Ah fijn dat onze LGBTIQ+ allies bij de Chick-fil-a gaan eten!
Verwacht van twee mensen obsessed met murica en fast food dat ze dit toch wel konden weten.
Ik vind het vooral apart dat zij op geen enkel moment lijkt te denken ‘dit is gewoon iemand in een pak’, maar haast net als Mila lijkt te geloven dat ze Micky en Donald ontmoet hebben ![]()
Ze is inderdaad echt hyper en on edge in de vlogs. Ze praat zo incoherent (meer dan normaal
)
Het valt me op dat ze regelmatig extreme hoogtes (en soms ook laagtes) kent tijdens deze vakantie maar zij zitten ook elke dag in dat Disneypark, mij kan je na 1 dag pretpark al bij elkaar vegen. Ik kan zo al niet tegen hitte en drukte.