Ik heb juist het idee dat ze helemaal niet gezonder eten. Ja, ze eten gezonde dingen als fruit en salades, maar daarnaast ook heel veel ongezonde dingen. Als ik zie wat ze allemaal eten ben ik steeds weer verbaasd dat ze hun vakantie niet constant kotsmisselijk doorbrengen.
Voor mij zijn zij juist een voorbeeld van een van de grootste kritiekpunten op WW. Namelijk dat je niet een nieuwe leefstijl aanleert, maar afhankelijk wordt van hun puntensysteem en terugvalt in oude patronen als je dat loslaat. Zodat je (liefst levenslang) bij hen blijft terugkeren.
En dat ze het niet pas sinds deze vakantie hebben losgelaten is gewoon aan hen te zien. Impopulair hier om wat te zeggen van iemands figuur en zou ik normaal gesproken ook niet doen, maar bij iemand die WW promoot ligt dat wat mij betreft toch anders.
Wat er nu vermoedelijk gaat gebeuren is dat ze de draad met WW weer gaan oppakken. En dat Mascha rond de jaarwisseling stralend gaat vertellen hoe goed ze zich voelt dankzij haar nieuwe leefstijl door WW. Even vergetend dat ze gedurende het jaar toch behoorlijk gejojood heeft. En daarmee mensen dus een rad voor ogen draait.