Beutyblogtopic XL #14

Ze eet wel echt gezonder. Nog steeds al die ketens en mukbangs, maar ontbijt is fruit vaak en ze bestelt veel salades of ze eet maar de helft.

Ik weet hoe WW werkt en persoonlijk denk ik dat zij allang geen punten meer telt, maar wel een gezondere en bewuste levensstijl heeft. Iets dat mij niet gelukt is met WW, maar Mascha denk ik wel voor langere tijd nu.

8 likes

Dan koop je een rol bij gamma met andere print. Maar ik vind bij een copycat aanschaffen best lelijk

11 likes

Alleen Mas kan dat betalen lol

1 like

Maar weet Serena dat het een nepperd is? Ik vind dat wel een verschil of je er bewust van bent ja of nee

4 likes

Ik heb juist het idee dat ze helemaal niet gezonder eten. Ja, ze eten gezonde dingen als fruit en salades, maar daarnaast ook heel veel ongezonde dingen. Als ik zie wat ze allemaal eten ben ik steeds weer verbaasd dat ze hun vakantie niet constant kotsmisselijk doorbrengen.

Voor mij zijn zij juist een voorbeeld van een van de grootste kritiekpunten op WW. Namelijk dat je niet een nieuwe leefstijl aanleert, maar afhankelijk wordt van hun puntensysteem en terugvalt in oude patronen als je dat loslaat. Zodat je (liefst levenslang) bij hen blijft terugkeren.

En dat ze het niet pas sinds deze vakantie hebben losgelaten is gewoon aan hen te zien. Impopulair hier om wat te zeggen van iemands figuur en zou ik normaal gesproken ook niet doen, maar bij iemand die WW promoot ligt dat wat mij betreft toch anders.

Wat er nu vermoedelijk gaat gebeuren is dat ze de draad met WW weer gaan oppakken. En dat Mascha rond de jaarwisseling stralend gaat vertellen hoe goed ze zich voelt dankzij haar nieuwe leefstijl door WW. Even vergetend dat ze gedurende het jaar toch behoorlijk gejojood heeft. En daarmee mensen dus een rad voor ogen draait.

10 likes

Volgens mij was het fruit vooral voor Mila, zelf zitten ze aan de chicken and waffles.

3 likes

Een belangrijk deel van een dieet is portiegrootte (ook bij ww). Wij weten toch niet hoeveel ze van alles opeten?

Ik geloof eigenlijk wel dat ze minder eten dan voorheen. Volgens mij zei ze ook in de vlogs dat ze nu niet én vet veel snacken én super veel eten bij ontbijt, lunch en avondeten, etc :woman_shrugging:

8 likes

Godddddddd wat een focus op wat een ander eet, de tering. Weinig zo oninteressant als dit.

82 likes

Ja dat. Jezus waar je je mee bezig kan houden wat een ander eet (op vakantie!!). Zelfs speculeren of ze wel of niet zijn aangekomen :exploding_head:

18 likes

Normaal vind ik de America vlogs zo leuk maar het gaat nog steeds allemaal over Mila en ik vind het echt verschrikkelijk. Ook al dat hyper gepraat met zinnen door elkaar heen en die overdreven “HIHI” telkens. Ik ga toch maar weer met de vlogs stoppen

7 likes

Nouuu ja wat een onzin!! En je kunt best kritiek hebben op ww maar ze zijn lekker op vakantie laat ze lekker al die amerikaanse shit eten, zoals ze al jaaaren doen tijdens hun vakanties daar. En het is echt wel minder ongezond dan voorheen (idd veel fruit voor mila maar ook zelf, yoghurt, salade)

Hoef je zelf ook niet lekker te vinden, maar zij hebben overduidelijk plezier daar in wallie world en al die troep. Ze is 4 weken op vakantie, zó gek is het toch niet dat je dan je punten tellen loslaat :joy:

14 likes

Ik vind het juist goed dat ze al dit eten filmen en het niet allemaal gaan verbergen. WW past gewoon niet bij de foefjes, bij niemand eigenlijk, want het is gewoon een streng dieet en dit valt gewoon niet vol te houden. Misschien hebben ze er wel bepaalde gezonde gewoontes aan overgehouden (zoals het snacken wat ze zei). Laat ze lekker genieten van al het lekkers, en stiekem hoop ik nergens nog die WW te zien voorbijkomen :laughing:

Hoe lief trouwens van Grefoef dat Mas een cadeautje krijgt omdat ze borstvoeding heeft gegeven. Je kan veel van Grefoef zeggen, maar ik vind hem voor Mas en Mila wel een heel lieve attente man

26 likes

Ik denk dat het ligt aan Mascha’s contractduur of we nog WW weer van haar gaan zien.

1 like

Ik denk dat ze het wel weet, omdat ze een tijdje geleden nog aan het klagen was over dat behang voor kinderkamers zo duur is. En toen kwam ze met vergelijkbaar behang van rond de 200 euro per rol met daarnaast de vraag of haar volgers wisten of ze dit ergens veel goedkoper kon krijgen.

Maar je moet wat als je elke maand zoveel hypotheek wil aflossen.

7 likes

Helemaal mee eens. Ik heb ook totaal geen moeite met wat ze eten. Moeten ze lekker zelf weten, helemaal op vakantie. Ik heb alleen zo’n moeite met dat stomme promoten van dat stomme WW. En hoop dat ze daarmee stopt, maar dat zal wel niet als ambassadeur zijnde.

9 likes

Ik ben het er mee eens dat hoe zij ww promote ook niet oke is. Maar wat hier nu gebeurt vind ik echt giftig. Ik hoop dat jullie in jullie eigen omgeving niet tegen iemand die iets lekkers eet zeggen " Jij was toch op dieet!!!"

En nee niet nu gaan doen alsof deze opmerkingen anders zijn en blabla. Want het is precies dezelfde aditude bahbah.

101 likes

Dat heb ik nog niet gezien, maar zo’n man scoort 100 punten bij mij. Ik denk dat 9 van de 10 mannen hier niet eens over nadenkt. Ik ken ze niet in ieder geval :see_no_evil

10 likes

Ik denk eerlijk gezegd niet dat zij het wist. Ik heb die site aan haar getipt en ze kende hem nog niet. Ze had als voorbeeld ook een behang met jungledieren van de gamma ofzo en zocht juist een met bosdieren. Ik wist zelf ook niet dat het namaak was, anders had ik het ook niet als tip gegeven.

Edit: ik wilde eigenlijk op @Blauwbeertje reageren haha

5 likes

Dat bedoel ik inderdaad. De kritiek die ik had op Mascha en haar deal is dat ze een video maakt als ze is afgevallen met WW wat volgens haar geen calorietel dieet is. En nu ze het puntentellen schijnbaar loslaat vraag ik mij af of ze er ook positief over is.

3 likes

Laten de meeste mensen hun dieet niet los wanneer ze op vakantie zijn….? Dat staat toch los van of ze positief is over het programma

12 likes